Кравченко, Т. Національна свідомість як складова соціалізації підлітків [Текстььь] / Т. Кравченко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N1/2. - С. 21-23 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання громадянське етнопсихологія психологія соціальна фывфывфыв: соціалізація підлітка -- національна самосвідомість Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
К 78 Красновский, В. Н. Структура самосознания в опыте социального пространства подростка [Текст] / В. Н. Красновский> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 68-72 Рубрики: Психологія підлітка--самосвідомість фывфывфыв: свідомість -- самосвідомість -- молодіжне середовище -- субкультура -- моральні переконання -- соціалізація підлітка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-43 Зверобоев, А. В. Разрушительное воздействие тоталитарных сект и молодежных деструктивных субкультур на духовный мир человека [Текст] / А. В. Зверобоев> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 1. - С. 65-90. Рубрики: Субкультура--молодіжні субкультури фывфывфыв: соціалізація підлітка -- асоціальні групи -- деструктивні молодіжні групи -- деструктивні культури -- тоталітарні секти -- емо -- готи -- суїцид Аннотация: В статті дається інформація про деструктивні молодіжні субкультури (емо і готи) та сучасні тоталітарні секти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Бурганова, Гуля Абзаловна. Социально-психологический тренинг для подростков "Мы разные, но мы вместе" [Текст] / Г. А. Бурганова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 3. - С. 40-44. - Продовж. в наст. номеру журн. Рубрики: Підлітки--соціалізація особистості Соціальна педагогіка--підлітки--соціально-психологічні тренінги фывфывфыв: соціалізація підлітка -- соціально-психологічний тренінг Аннотация: В статті подається сценарій соціально-психологічного тренінгу для підлітків, ціль якого створити умови для успішної соціалізації особистості, гармонізація емоційного стану, підвищення самооцінки, активізація внутрішніх ресурсів особистості. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |