П30 Петрова, М. С. Просопография как специальная историческая дисциплина (на примере авторов поздней античности Макробия Феодосия и Марциана Капеллы) [Текст] : спецкурс для студентов гос. вузов / М. С. Петрова; Пер. с лат. М. С. Петрова ; РАН, Институт всеобщей истории, Государственный университет гуманитарных наук. - СПб. : Алетейя, 2004. - 230 с. - (Интеллектуальная история в текстах и исследованиях). - Библиогр.: с. 214-223. - ISBN 5-89329-688-5 : 39.20 грн.
РУБ 902.9 Доп.точки доступа: Петрова, М. С. \пер. с лат.\; Макробий, Феодосий (автор античности) \о нем\; Марциан, Капелла (автор античности) \о нем\; Российская Академия Наук; Институт всеобщей истории; Государственный университет гуманитарных наук Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 59 Нещерет, Олена Іванівна. Психологія мовленнєвої діяльності [Текст] : Навчально-методичний посібник / О. І. Нещерет ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 100 с. - (Спецкурс з психології). - Бібліогр.: с. 100. - 2.70 грн.
РУБ 158(075.3) Рубрики: Психологія--мовленнєва діяльність Психологія--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра психології фывфывфыв: мовленнєва діяльність Доп.точки доступа: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 148 аб (131), Ч.З.№2 (15), ав (1), фб (1) Свободны: аб (131), Ч.З.№2 (15), ав (1), фб (1) |
М74 Мова і культура [Текстььь] : наукове видання: У 5-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002 - . - (Філологія). Вип. 4. Т. V. Ч. 2 : Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури. - 2002. - 172 с. - ISBN 966-7825-44-2. - ISBN 966-7825-49-3 : 3.00 грн. Содержание: Антонюк, Р. І. Гуманістичні пріоритети сучасної полікультурної освіти в Україні / Р. І. Антонюк. - С .5-10 Онучак, Л. В. Форми самостійної позааудиторної роботи зі студентами економічних спеціальностей / Л. В. Онучак. - С .23-30 Пасинкова, І. В. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США / І. В. Пасинкова. - С .30-33 Плотницька, С. В. Когнітивна стратегія навчання студентів-журналістів / С. В. Плотницька. - С .42-47 Прокопенко, В. І. Рідна мова і національна культура в контексті підготовки дітей до навчання в школі з шести років / В. І. Прокопенко. - С .47-51 Рябова, О. Б. Викладання іноземних мов в Україні / О. Б. Рябова. - С .54-60 Садова, А. Ю. Изучение пословиц и поговорок в 5 классе: смысловая игра и игровые формы учебной деятельности учащихся / А. Ю. Садова. - С .60-61 Семеног, О. М. Етнологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників / О. М. Семеног. - С .61-65 Солодкая, А. К. Лингвистический аспект лингвострановедения / А. К. Солодкая, Т. А. Василюк. - С .65-70 Стехина, А. К. Феномен молодежного жаргона в практике преподавания современного русского языка / А. К. Стехина. - С .70-74 Сухина, В. Ф. Диалог как форма организации учебного процесса / В. Ф. Сухина, Т. Ю. Васильева. - С .74-79 Фещенко, И. Роль психолого-педагогічних дисциплін в становленні цінносної сфери майбутнього управлінця / И. Фещенко. - С .79-88 Фещенко, В. В. Навчальний комплекс з української мови для іноземних студентів вузів України / В. В. Фещенко, Л. І. Трифонова. - С .88-89 Чорненький, Я. Я. Сучасна українська літературна мова: Спецкурс: "Лінгвістичний аналіз тексту" (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118 Чорненький, Я. Я. "Лінгвістичний аналіз тексту": спецкурс з сучасної української літературної мови: (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118 Чорненький, Я. Я. Ретроспективний погляд на авторський посібник з курсу "українська і зарубіжна культура" та його перспектива / Я. Я. Чорненький; С. Л. Шафар. - С .118-120 Шафар, С. Л. Видатні музиканти-піаністи київської школи та їх внесок в теорію і практику музичного виховання (матеріали до створення комплексної методики формування творчої особистості) / С. Л. Шафар; А. М. Якімова. - С .120-127 Якімова, А. М. Гуманістичний потенціал сучасних методів навчання іноземних мов у середній загальноосвітній школі / А. М. Якімова; П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .127-129 Таланчук, П. М. Актуальні проблеми навчання студентів з особливими потребами / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .166-169
РУБ 40 Рубрики: Викладання англійської мови Викладання іноземної мови викладання російської мови Навчання студентів--самостійна робота Особи з особливими потребами Підготовка вчителів Дошкільники--підготовка до школи фывфывфыв: самостійна робота студентів Доп.точки доступа: Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет"; Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM" Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 33 Баштовий, В. І. Спецкурс "Сучасні технології навчання і технічні засоби їх реалізації [Текст] : навчальний посібник для студентів педагогічних вищих закладів освіти / В. І. Баштовий, С. П. Величко, О. М. Царенко. - К. : РЦ НПУ ім. Драгоманова, 2000. - 116 с. - 5.00 грн. РУБ 371.01 Доп.точки доступа: Величко, С. П.; Царенко, О. М. Экземпляры всего: 100 Ч.З.№2 (27), ав (2), фб (1), аб (70) Свободны: Ч.З.№2 (27), ав (2), фб (1), аб (70) |
> Шифр: УШ/2004/7(55) Журнал 2004г. N 7(55) Волобуєва, А. І. Спецкурс "Розвиток креативного мислення" (для учнів 8-11 класів) / А.І. Волобуєва. - С.вкладка "Методичний банкъ" Громова, Е. В. Спецкурс "Технологія успіху" (для учнів 8-11 класів) / Е.В. Громова. - С.вкладка "Методичний банкъ" Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Волобуєва, А. І. Спецкурс "Розвиток креативного мислення" (для учнів 8-11 класів) [Текстььь] / А.І. Волобуєва> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2004. - N7(55). - вкладка "Методичний банкъ"
Рубрики: психологія навчання Творче мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Громова, Е. В. Спецкурс "Технологія успіху" (для учнів 8-11 класів) [Текстььь] / Е.В. Громова> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2004. - N7(55). - вкладка "Методичний банкъ"
Рубрики: психологія навчання педагогічна психологія мотивація Аннотация: Мотивація є провідним фактором регуляції особистості, її поведінки і діяльності. Від сили і структури мотивації залежить як навчальна активність і успішність учнів, так і соціальна. Мета курсу: Сприяння особистісному зростанню лиціїстів через збагачення й розвиток мотиваційної сфери. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДВ-2/2004/8 Журнал 2004г. N 8 Ильченко, Л. Педагогика поликультурности и толерантности / Л. Ильченко. - С.20-22. Комлева, И. Дети экспериментируют? Да! : Роль экспериментальной деятельности в познавательном развитии дошкольников / И. Комлева. - С.29-32. Иванова, Н. Психологическое самочувствие воспитателя / Н. Иванова, Е. Голубева. - С.49-55. фывфыв: психологическая помощь педагогам, эмоциональное напряжение Ежкова, Н. С. Дошкольный возраст : образование с учетом эмоционального компонента / Н. С. Ежкова. - С.65-70. фывфыв: эмоции, функции эмоционального компонента Теплюк, С. С чего начинается личность / С. Теплюк. - С.86-94. фывфыв: психология младенца Щербинина, Ю. Обучение без огорчения : Спецкурс "Речевая агрессия как педагогическая проблема" / Ю. Щербинина. - С.103-109. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Щербинина, Ю. Обучение без огорчения : Спецкурс "Речевая агрессия как педагогическая проблема" [Текстььь] / Ю. Щербинина> // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2004. - N8. - С. 103-109. . - ISSN 0012-561X
Рубрики: агресивність мовна агресія психологія навчання дитяча психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П2/2005/41(листопад) Газета 2005г. N 41(листопад) Максименко, С. Особистість починається з любові : Психологія особистості / С. Максименко. - С.3-6. Далі буде фывфыв: любов і особистість Нахаба, О. Семінари-практикуми зі шкільними психологами : Досвід роботи з практичними психологами шкіл Одеської області / О. Нахаба. - С.7-11. Нахаба, О. Профілактика професійного згорання педагогічних працівників : Семінар-практикум для психологів / О. Нахаба. - С.12-14. Власко, Т. Перехід учнів початкової школи до середньої : Психологічний супровід / Т. Власко. - С.15-16. фывфыв: молодший шкільний вік Власко, Т. Програма дослідження адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання / Т. Власко. - С.17-18. фывфыв: підлітковий вік Качур, О. Спецкурс "Основи психології": Уроки психології / О. Качур. - С.19-28. Осадчук, Л. "Швидка допомога" Мистецтво орігамі : Арт-терапія / Л. Осадчук. - С.28-30. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Качур, О. Спецкурс "Основи психології": Уроки психології [Текстььь] / О. Качур> // Психолог. - 2005. - N41(листопад). - С. 19-28.
Рубрики: викладання психології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/6 Журнал 2007г. N 6 Вульфсон, Б. Л. Религия, церковь и образование / Б. Л. Вульфсон. - С.3-8 Горовая, В. И. Конструктивная педагогическая аксиология / В. И. Горовая. - С.15-21 Бермус, А. Г. Современная научно-педагогическая культура / А. Г. Бермус. - С.21-28 Егоров, О. Г. Лекционно-семинарская система занятий в профильной школе / О. Г. Егоров. - С.29-34 Склярова, Т. В. Конфессиональная ориентация в социальной педагогике / Т. В. Склярова. - С.39-45 Наседкина, Г. А. Опыт социокультурной деятельности подростков в системе дополнительного образования / Г. А. Наседкина. - С.58-62 Аухадеева, Л. А. Формирование коммуникативной культуры студентов педагогического вуза / Л. А. Аухадеева. - С.63-66 Солодова, Г. Г. Профессиональное самоопределение студентов в контексте изменяющегося социума / Г. Г. Солодова. - С.67-72 Заварзина, Л. Э. Два столпа русской педагогики / Л. Э. Заварзина. - С.73-85 Рыбин, В. А. Религиозная идея в современной педагогике / В. А. Рыбин. - С.85-94 Писарева, Л. И. Вектор развития немецкой системы образования / Л. И. Писарева. - С.95-101 Шамсутдинова, И. Г. Профессиональная ориентация учащихся во Франции / И. Г. Шамсутдинова, О. И. Павлова. - С.101-111 Борисов, Б. Ю. Роль образовательного попечительства / Б. Ю. Борисов. - С.116-118 Бабурова, И. В. Пример как средство воспитания / И. В. Бабурова. - С.118-121 Спецкурс "Системно-комплексна організація". - С.4-47 Чернікова, Т. Батьківські збори. Ділова імітаційна гра / Т. Чернікова ; Н. Софій, Ю. Найда. - С.48-52 Спецкурс "Психологія управління": Про упрвління майже серйозно. - С.53-66 Софій, Н. Партнерські відносини "Школа - сім’я" / Н. Софій, Ю. Найда. - С.67-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/7 Журнал 2007г. N 7 Чернікова, Т. Нова організаційна культура та команда однодумців / Т. Чернікова. - С.4-20 Положення про кафедру освітньої установи. - С.21-22 Положення про науково-методичну кафедру гімназії. - С.23-24 Орієнтовне положення про кафедру середньої школи. - С.25-26 Чернікова, Т. "Мозкова атака" як рішення педагогічних задач / Т. Чернікова. - С.26-36 (далі буде) Спецкурс "Психологія управління": Про управління майже серйозно. - С.37-53 Парфенцова, О. Субординація та повага: як знайти "золоту середину" / О. Парфенцова. - С.45-53 Цабибін, С. Взаємодія школи та родини: Спецкурс "Робота з батьками" / С. Цабибін. - С.54-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Спецкурс "Психологія управління": Про управління майже серйозно [Текстььь]> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N7. - С. 37-53 Рубрики: психологія управління Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Цабибін, С. Взаємодія школи та родини: Спецкурс "Робота з батьками" [Текстььь] / С. Цабибін> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N7. - С. 54-70 Рубрики: Сім’я і школа Робота з батьками Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Чернікова, Т. Перехід освітньої установи на шлях інтенсивного розвитку / Т. Чернікова. - С.4-33. Чернікова, Т. Ділова нарада у школі / Т. Чернікова. - С.33-50. Психологія управління: Спецкурс. - С.51-60. Софій, Н. Діти з особливими освітніми потребами / Н. Софій, Ю. Найда. - С.61-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Психологія управління: Спецкурс [Текстььь]> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N5. - С. 51-60. Рубрики: управління і психіка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Спецкурс "Системно-комплексна організація" [Текстььь]> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N6. - С. 4-47 Рубрики: управління школою фывфывфыв: мотивація -- режим розвитку -- творча педагогічна діяльність -- імітаційна гра -- освітній потенціал школи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Спецкурс "Психологія управління": Про управління майже серйозно [Текстььь]> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N6. - С. 53-66 Рубрики: психологія управління спілкування управлінське фывфывфыв: керівник -- спілкування ділове -- мат -- прийом на роботу Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/9 Журнал 2007г. N 9 Спецкурс "Системно-комплексна організація": Добірка статей. - С.4-30 Панасюк, В. Теоретичні основи побудови систем якості / В. Панасюк. - С.31-37 Спецкурс "Робота з батьками": Добірка статей. - С.38-62 Софій, Н. Застосування інноваційних методів навчання / Н. Софій. - С.63-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |