О-75 Основы управления специальным образованием [Текст] : Учебное пособие для студ. пед. вузов / Н. Н. Малофеев, И. Л. Соловьева, Н. М. Назарова и др; Под ред. Д. С. Шилова. - М. : Академия, 2001. - 336 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0565-6 : 23.50 грн.
РУБ 371.9(075.3) Рубрики: Освіта--підручники та посібники для ВНЗ--спеціальна освіта фывфывфыв: спеціальна освіта -- управління освітою Доп.точки доступа: Малофеев, Н. Н.; Соловьева, И. Л.; Назарова, Н. М.; Соловьев, М. Н.; Шилов, Д. С.; Макшанцева, Э. Н.; Шилов, Д. С. \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 19 Малофеев, Н. Н. Школа должна учить ребенка быть независимым [Текстььь] / Н. Н. Малофеев> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 3. - С. 121-125 Рубрики: освіта інклюзивна діти-інваліди Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: спеціальна освіта -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- незалежність дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-69 Змеев, В. А. Годы учебы М. В. Ломоносова [Текст] / В. А. Змеев> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 3. - С. 80-94 Рубрики: вчені Росії історія педагогіки Росії до 1917 р. Вища освіта--історія фывфывфыв: початкова освіта -- спеціальна освіта -- вища освіта -- самоосвіта -- творча діяльність Доп.точки доступа: Ломоносов, Михайло Васильович (1711-1765) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Заварзина, Л. Э. П. Ф. Каптерев о сущности средней общеобразовательной школы / Л. Э. Заварзина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 88-98. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: педагоги Росії фывфывфыв: історія педагогіки -- спеціальна освіта -- загальноосвітні школи -- демократична автономія школи -- громадянське виховання -- особистисть вчителя -- особистисть учня Аннотация: У статті проаналізовано ідеї П. Ф. Каптерева про побудову системи освіти в середній школі. Доп.точки доступа: Каптерев, Петро Федорович (російський педагог і психолог ; 1849-1922) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
У 52 Уманець, Галина. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 14-15. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання Педагогічні кадри--спеціальна освіта--підвищення кваліфікаіції фывфывфыв: педагогічні кадри -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта -- післядипломна освіта -- тематичні курси Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України. Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 76 Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами [Текст] / Л. І. Трофименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 41-47. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Освіта в Україні--спеціальна освіта фывфывфыв: мовленнєві розлади у дошкільників -- спеціальна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чирчик, Сергій. Освітлення як функціонально-художній засіб візуалізації [Текст] / С. Чирчик> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2018. - N 5/6. - С. 6-33. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Архітектура України--архітектурно-будівельні системи фывфывфыв: світлодизайн -- освітлення -- світлотехнічні засоби -- дизайн-проектування -- дизайн-проектування -- спеціальна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/6 Журнал 2019г. N 6 Пілат, В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами] / В. І. Пілат. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: читацька компетентність, читацькі навички, учні з особливими освітніми потребами Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік. - С.7–8. фывфыв: логопедичний масаж, соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами Твердохліб, Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами як головної складової соціально активної особистості] / Г. В. Твердохліб. - С.10–12. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. фывфыв: комунікативна компетентність, комунікативні уміння, діти з особливими освітніми потребами Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева. - С.13–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. фывфыв: мовленнєвий розвиток, діти з розладами аутичного спектру, аутизм Цуркан, У. О. День сім’ї : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу до Дня сім’ї] / У. О. Цуркан. - С.17–21. - Бібліогр.: 2 назв. : фото. фывфыв: логопедичні заходи, сімейні відносини, сімейні свята Чиж, В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості : [розробка уроку української мови для учнів 6-го класу із легкою розумовою відсталістю, призначений розвивати усне і писемне мовлення дітей] / В. М. Чиж. - С.22–24. : фото. фывфыв: культура мовлення, культура спілкування, уроки української мови Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк. - С.25–29. : табл. фывфыв: соціально-побутове орієнтування, технологічні картки, спеціальна освіта Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова. - С.30–31. : іл. фывфыв: інформатика, уроки, діти з розладами аутичного спектра Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл [Текст] : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 25–29. : табл. фывфывфыв: соціально-побутове орієнтування -- технологічні картки -- спеціальна освіта -- технологія приготування їжі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 82 Проскурняк, Олена. Особистість академіка Віталія Бондаря у розбудові теорії та практики спеціальної освіти: з нагоди ювілею / О. Проскурняк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 77-78. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: спеціальна освіта -- Інститут дефектології -- інклюзивна освіта Доп.точки доступа: Бондар, Віталій Іванович (український дефектолог ; 1938 р. н.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Костюк, Олена Весела наука - відтворювать звуки : дидактичні вправи для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Олена Костюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Дошкільне виховання--музичне виховання фывфывфыв: корекція мовлення -- музичне виховання -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- спеціальна освіта -- сприймання звуків Аннотация: Наведені приклади озвучення віршів допоможуть батькам та педагогам позитивно налаштувати дітей з ООП на сприймання звуків природи і спонукати їх до музикування. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/3 Журнал 2019г. N 3 Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото. фывфыв: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв. фывфыв: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл. фывфыв: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. фывфыв: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. фывфыв: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл. фывфыв: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі [Текст] = проблематика дослідження / В. Шевченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 23–34. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
Польща--освіта--спеціальна освіта фывфывфыв: спеціальна освіта -- історіографія -- розвиток освіти -- порівняльна педагогіка -- історіографічний аналіз -- періодизація -- реформування освіти -- освітня політика -- історичний розвиток -- становлення освіти Аннотация: Здійснено порівняльну характеристику становлення та розвитку систем спеціальної освіти України та Польщі ХІХ – поч. ХХІ ст. Розкрито роль педагогічних концепцій минулого та їхній зв’язок з сучасним реформуванням освітніх.систем двох країн. Визначено пріоритети розвитку спеціальної освіти за роки незалежності України. Доведено, що темпи та глибина перетворень не повною мірою відповідають потребам держави та суспільства. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/11 Журнал 2019г. N 11 Чернова, Е. М. Упровадження інклюзивної освіти в умовах Нової української школи : [представлено рекомендації педагогічних працівників для ] / Е. М. Чернова, А. А. Резніченко. - С.2–5. - Бібліогр.: 7 назв. фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзивний простір, НУШ Данильчук, А. Ю. Позакласна виховна робота в спеціальних закладах освіти : [розглянуто особливості організації позакласної виховної роботи в спеціальних закладах освіти] / А. Ю. Данильчук. - С.6–10 : фото. фывфыв: позакласна робота, спеціальна освіта, виховна робота Смот, А. П. Пряма і зворотна лічба в межах 10 : [конспект уроку з математики для дітей 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.11–13. фывфыв: лічба, математика, початкова освіта Гевці, Л. П. Прикметник. Узгодження прикметників з іменниками : [розробка уроку української мови для учнів із легкою розумовою відсталістю (4 кл.)] / Л. П. Гевці. - С.14–16. : іл. фывфыв: початкова освіта, українська мова, уроки Гузій, Л. М. Люба зимонько-зима! Веселіш, як ти, нема! : [розробка заняття з ознайомлення дітей дошкільного віку з обмеженнями психологічного розвитку з навколишнім світом] / Л. М. Гузій. - С.17–18 : фото. фывфыв: розвивальні заняття, корекційні заняття, дошкільна освіта Репка, І. С. Стіві Вандер: втрата зору – не обмеження таланту : [про життя та творчий доробок відомого американського композитора та музиканта – Стіві Вандера] / І. С. Репка, Н. В. Тарасенко. - С.19. фывфыв: композитори, музиканти, музика Гінчук, Д. С. Життя без обмежень. Леслі Вільям Нільсен : [про життя та творчий шлях відомого американського комедійного актора, який став зіркою кіно, попри вади слуху] / Д. С. Гінчук ; Н. В. Тарасенко. - С.20. : фото. фывфыв: відомі актори, порушення слуху Костерова, Н. В. Музична казка "День народження Шапокляк" : [сценарій свята для дітей 3-го року навчання з розумовою відсталістю та руховими порушеннями] / Н. В. Костерова. - С.21–25. : іл. фывфыв: музичні казки, сценарії свят, початкова освіта Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [подано підбірку дидактичних матеріалів для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.26–30. : іл. фывфыв: дидактичні ігри, українська мова, учні з порушеннями мовлення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Данильчук, А. Ю. Позакласна виховна робота в спеціальних закладах освіти [Текст] : [розглянуто особливості організації позакласної виховної роботи в спеціальних закладах освіти] / А. Ю. Данильчук> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 6–10 : фото. фывфывфыв: позакласна робота -- спеціальна освіта -- виховна робота Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови [Текст] : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 7-14. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта--освітній перекладач жестової мови Інклюзивна освіта--жестомовні здобувачі освіти фывфывфыв: інклюзивна освіта -- спеціальна освіта -- жестова мова -- перекладачі жестової мови -- Саламанська декларація Аннотация: Висвітлено значення понять “жестомовні здобувачі освіти” та “освітній перекладач жестової мови”. Акцентовано увагу на хибності застосування застарілих термінів “перекладачдактилолог” і “сурдоперекладач”. Розкрито зміст ст. 21 Саламанської декларації стосовно важливості жестової мови як засобу спілкування та доступу осіб із порушеннями слуху до освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору фывфывфыв: компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Синьов, Віктор. Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи [Текст] / В. Синьов, Д. Супрун, М. Шеремет> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 1. - С. 34-42. Рубрики: Вища освіта в Україні--спеціальна освіта фывфывфыв: фахівець у галузі спеціальної освіти -- професійна підготовка -- система професійної підготовки -- спеціальна освіта Доп.точки доступа: Супрун, Дар’я; Шеремет, Марія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Базилівська, Тетяна На допомогу Дідусю Морозу : індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна [Текст] / Тетяна Базилівська> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--спеціальна освіта Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку фывфывфыв: логопедія -- розвиток мислення -- спеціальна освіта -- стоун-терапія -- кольоротерапія -- діти із синдромом Дауна Аннотация: Пропонується заняття для дітей із синдромом Дауна із використанням альтернативної комунікативної технології PECS, а також елементів стоун-терапії та кольоротерапії, що допомагають утримувати увагу малят і сприяють ослабленню психічного напруження. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Ш 37 Шевченко, В. Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) [Текст] / Володимир Шевченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 15-25. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
Польща--освіта--спеціальна освіта фывфывфыв: спеціальна освіта -- діти з інвалідністю -- діти з особливими потребами -- підготовка кадрів -- спеціальні навчальні заклади Аннотация: Розглянуто питання виникнення та розвитку системи спеціальної освіти в Польщі з кінця ХVІІІ століття до 1917 р. Метою статті є висвітлення зародження ідей від можливостей навчання дітей з інвалідністю до організації перших спеціальних навчальних закладів для них та їх розвитку, питання організації підготовки фахівців відповідного профілю для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |