Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХст. / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 71-80. - Бібліогр.: 25 назв. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. фывфывфыв: дефективне дитинство -- охорона дитинства -- безпритульні діти -- заклади для диференціації дітей -- спеціальна педагогіка Аннотация: Представлено прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в УСРР у 20-ті рр. 20 ст., пов'язані з дефективним дитинством, до якого в той період зараховували дітей із психофізичними вадами, малолітніх правопорушників і безпритульних. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Л 64 Литовченко, О. В. Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами як один із напрямів соціально-педагогічної діяльності позашкільних навчальних закладів [Текст] / О. В. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна реабілітація Позашкільні заклади--діти з особливими потребами Діти--особливі потреби--соціальна реабілітація--позашкільні заклади фывфывфыв: діти з особливими потребами -- спеціальна педагогіка -- соціальна педагогіка -- соціальна реабілітація -- позашкільні навчальні заклади Аннотация: У статті представлено короткий аналіз проблеми соціальної реабілітації дітей з особливими потребами як одного з актуальних напрямів соціально-педагогічної діяльності позашкільних навчальних закладів; розглядається категорія "діти з особливими потребами", актуальні нормативні документи; наведено приклади практичної реалізації завдань. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Е 45 Екжанова, Е. А. Клинико-психолого-педагогический подход на службе специального образования / Е. А. Екжанова, И. А. Чистоградова, Д. Ю. Ткачёв> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 89-94. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--спеціальна педагогіка--міждисциплінарна інтеграція фывфывфыв: спеціальна педагогіка -- корекційна педагогіка -- міждисциплінарна інтеграція -- міждисціплінарний підхід -- міждисціплінарність -- клініко-психолого-педагогічний підхід -- діти з порушенням інтелекту -- розумова відсталість -- індивідуальний підхід -- протокол взаємодії -- модель взаємодії спеціалістів Аннотация: Авторами зроблена спроба створити модель і протокол міжвідомчої взаємодії фахівців, що працюють з дітьми з порушенням інтелекту, на основі міждисциплінарного підходу. Доп.точки доступа: Чистоградова, И. А.; Ткачёв, Д. Ю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Дзоз, Віталіна. На захист дитини має стати держава / В. Дзоз> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 11. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання фывфывфыв: якість освіти -- доступність -- інклюзивна освіта -- діагностика -- спеціальна педагогіка Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 12 Бабічев, Олександр. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ імені Тараса Шевченка) / О. Бабічев> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 12-13. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання Студенти з обмеженими можливостями--інклюзивне навчання--вища освіта фывфывфыв: інклюзивне навчання -- студенти з особливими потребами -- рівний доступ до навчання -- реабілітація студентів -- спеціальна педагогіка Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України. Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Л 44 Ленів, Зоряна. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект / З. Ленів> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 16-17. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання Інклюзивна освіта--педагогічні кадри--підготовка Вчителі спеціальних шкіл--підготовка в ВНЗ фывфывфыв: корекційна освіта -- педагогічні коледжі -- інклюзивна освіта -- спеціальна педагогіка Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Таргонський, Григорій. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 18-19. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання Рівненська область--освіта фывфывфыв: вади психо-фізичного розвитку -- інтернатні заклади -- організація інклюзивного навчання -- групи продовженого дня -- спеціальна педагогіка Аннотация: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 11 Рібцун, Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів [Текст] / Юлія Рібцун> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 76-78. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: спеціальна педагогіка -- науково-дослідна установа -- прикладні дослідження -- професійна компетентность педагогів -- наукові кадри -- навчально друкована продукція Аннотация: Про упровадження результатів наукових досліджень Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Піканова, Наталія. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Н. Піканова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 46-61. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Діти з особливими потребами--дошкільний вік--соціалізація Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: соціалізація дошкільників -- спеціальна педагогіка -- інклюзивна освіта -- діти із недорозвитком мовлення -- діти з особливими освітніми потребами Аннотация: Проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти в дошкільних закладах для дітей із загальним недорозвитком мовлення та необхідність освіти дітей з особливими освітніми потребами. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Горбатюк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 39-48. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення фывфывфыв: спеціальна педагогіка -- інтелектуальний розвиток -- порушення інтелектуального розвитку -- соціалізація дітей -- трудова адаптація дітей -- професійно-трудове навчання -- діти з особливими потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху [Текст] : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 19-31. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Вища освіта в Україні--підготовка докторів філософії фывфывфыв: спеціальна педагогіка -- порушення слуху -- емпіричні методи дослідження -- інклюзивна освіта -- доктор філософії -- діти з особливими потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |