Бистрова, Ю. Психологічні аспекти проблеми конфліктної поведінки дітей з вадами розумового розвитку [Текстььь] / Ю. Бистрова> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 36 - 38
Рубрики: конфліктологія Діти з особливими потребами фывфывфыв: спеціальна психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності [Текст] / В. В. Кобильченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 64-70. Рубрики: Психологія--спеціальна психологія фывфывфыв: постнекласична психологія -- теоретизація -- спеціальна психологія -- предмет спеціальної психології -- інтегративна парадигма Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/2 Журнал 2019г. N 2 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв. фывфыв: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл. фывфыв: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв. фывфыв: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 33–47. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: спеціальна психологія -- психологічні принципи -- принципи пояснення -- пояснювальні принципи -- депривація -- дизонтогенез -- віктимізація -- редукція -- фрустрація -- невротизація -- психологічна інвалідизація Аннотация: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 89 Супрун, Д. Спеціальна психологія: погляд у майбутнє [Текст] / Дар'я Супрун, Микола Супрун> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 74-75. Рец. на кн. Кобильченко В. Спеціальна психологія : підручник / В. Кобильченко. - Київ: ВЦ “Академія“, 2020. - 224 с. - (Серія “Альма матер”) . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: спеціальна психологія -- підручники з психології -- дефектологія -- науково-методичний доробок Аннотация: Про підручник “Спеціальна психологія” (автори Кобильченко Вадим та Омельченко Ірина), який є результатом узагальнення багаторічної дослідницької праці, що здійснюється в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Доп.точки доступа: Супрун, М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кобильченко, Вадим. Завдання і методи спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко, І. Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17-18. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологія--спеціальна психологія фывфывфыв: спеціальна психологія -- завдання спеціальної психології -- методи спеціальної психології Доп.точки доступа: Омельченко, Ірина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |