Шифр: ОДнв/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2018г. N 4
Содержание:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
фывфыв: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб.
фывфыв: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал.
фывфыв: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал.
фывфыв: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
фывфыв: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3:796](477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 65–74 : мал. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти із складними порушеннями розвитку--фізкультурно-оздоровча робота
фывфывфыв:
реабілітаційна робота -- спортивно-оздоровча робота -- фізична культура -- культурологічний підхід -- оздоровлення -- оздоровча парадигма -- складні порушення розвитку -- діти з особливими потребами
Аннотация: З’ясовано особливості культурологічного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьмя, у яких діагностовано складні порушення у розвитку. Проаналізовано сутність та специфіку поняття “культура”. Проаналізовано складові культурологічного підходу, зокрема валеологічна культура, фізична культура та культура здоров’я.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)