Шифр: ПШ-2/2019/1
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2019г. N 1
Содержание:
Лук’янець, А. Історія журналу – це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук’янець ; А. Лук’янець. - С.1.
Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3–7.
Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8–12.
Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13–14.
Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15–17.
Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17–19.
Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19–28.
Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28–30.
Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31–34.
Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34–36.
Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37–39.
Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39–40.
Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41–46. - Бібліогр.: 4 назви.
Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47–49.
Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв.
Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54–57.
Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57.
Кацубо, Я. Щаслива родина – щаслива дитина : (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58–60.
Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
Г 89


    Грошева, О.
    Готуємося до НУШ: співучителювання / Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Початкова школа--ранкові зустрічі

фывфывфыв:
реформування освіти -- педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі в початковій школі -- комфортна атмосфера -- початкова школа
Аннотация: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей".


Доп.точки доступа:
Грішак, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2019/3
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2019г. N 3
Содержание:
Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук. - С.1–3.
Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.4–7.
Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа. - С.8–11.
Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова. - С.12–13.
Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко. - С.14–18.
Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / Світлана Генатуліна. - С.18–20.
Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко. - С.21–24.
Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [и др.]. - С.25–30.
Другие авторы: Вовк В., Мацур К., Семенова Г.
Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / Оксана Пилипів, Олександра Лазорко. - С.31–35.
Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка : (урок-гра "Що? Де? Коли?") / Ольга Чернігова. - С.36–37.
Рак, Л. Птахи – наші друзі : (виховна година у 2 класі) / Любов Рак. - С.38–40. - Бібліогр.: 4 назви.
Чадукова, О. Калейдоскоп екологічних проектів / Оксана Чадукова. - С.41–42.
Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова. - С.43–47. - Бібліогр.: 4 назви.
Ґолибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Євген Ґолибард. - С.48–49.
Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Наталя Пахальчук. - С.50–53. - Бібліогр.: 4 назви.
Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук. - С.54–56.
Борис, О. Лесиними стежками / Ольга Борис, Людмила Остапова. - С.57–59.
Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат. - С.59–60.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.53, 61–63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.313-044.247(477)
Я 45


    Якименко, С.
    Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [та ін.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 25–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси--1 клас
фывфывфыв:
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- економічні знання -- гроші -- ранкові зустрічі в початковій школі -- сімейний бюджет -- іноземна мова -- математична компетентність -- природничі науки -- екологічна компетентність -- культурна компетентність -- початкова школа -- 1 клас
Аннотация: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня для учнів 1 класу.


Доп.точки доступа:
Вовк, В.; Мацур, К.; Семенова, Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)