О-91 Офіційні типові форми договорів [Текст] / Укл.: Р. О. Стефанчук, М. О. Стефанчук. - К. : Юрінком Інтер, 2003. - 640 с. - (Юрінком Інтер - 10 років). - ISBN 966-667-086-0 : 39.00 грн., 46.75 грн., 50.50 грн.
РУБ 34(4УКР)4 Рубрики: Документи Договори фывфывфыв: договір зберігання -- договір страхування -- управління майном -- позика -- кредит -- факторинг -- банківський вклад -- договір на навчання -- надання послуг -- спільна діяльність -- договір оренди -- Договір лізингу -- договір позички -- договір найму -- транспортні договори Доп.точки доступа: Стефанчук, Руслан Олексійович (канд юрид. наук); Стефанчук, Микола Олексійович Экземпляры всего: 31 Ч.З.№2 (12), ав (1), ІБв (2), фб (1), аб (15) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (1), ІБв (2), фб (1), аб (15) |
Ж 91 Журавлев, А. Л. Групповая рефлексивность: основные подходы и перспективы исследований / А. Л. Журавлев, Т. А. Нестик> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 27-37. - Библиогр.: 57 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Рефлексія (психологія) фывфывфыв: команда -- групова рефлексивність -- спільна діяльність -- фактори ефективності -- організаційні зміни Аннотация: Предлагается понимание групповой рефлексивности как социально-психологического феномена. Выделяются ее свойства (как сходные, так и отличные от индивидуальной рефлексивности), а также социально-психологической функции. В результате теоретического анализа выделены основные подходы к изучению групповой рефлексивности в современной социальной и организационной психологии. Выделены и сгруппированы социально-психологические факторы, определяющие способность группы к рефлексии и отношение к ней. Пропонується розуміння групової рефлексивності як соціально-психологічного феномена. Виділяються її властивості (як подібні, так і відмінні від індивідуальної рефлексивності), а також соціально-психологічної функції. В результаті теоретичного аналізу виокремлено основні підходи до вивчення групової рефлексивності в сучасній соціальній та організаційній психології. Виділені і згруповані соціально-психологічні чинники, що визначають здатність групи до рефлексії і ставлення до неї. Доп.точки доступа: Нестик, Т. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кущова, Тетяна. Реалізація творчого освітнього проекту "Батьківські родзинки для кожної дитинки" / Т. Кущова, О. Мельник> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 5. - С. 63-67. Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками фывфывфыв: творчі освітні проекти -- поетапний план -- реалізація проектів -- взаємодія з батьками -- проектна діяльність -- майстер-клас -- спільна діяльність Аннотация: Матеріал статті про впровадження в дошкільному закладі сучасних форм і методів взаємодії педагогічного колективу з батьками. Доп.точки доступа: Мельник, Ольга Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ю 83 Юрченко, Олена. Хочу до дитсадка, або Що таке дитячо-батьківські групи / О. Юрченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 40-46 : фотогр. Рубрики: Адаптація--діти--дошкільний навчальний заклад Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО фывфывфыв: адаптація дошкільників -- дошкільні навчальні заклади -- психолого-педагогічний супровід -- налагодження емоційного контакту -- дитячо-батьківські групи -- спільна діяльність Аннотация: Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Висвітлено позитивний вплив на підготовку малюків до відвідування дитячого садка спільної діяльності дітей, батьків та педагогів у дитячо-батьківських групах. Наведено приклади ігор та вправ для дітей раннього віку та їхніх батьків в умовах роботи дитячо-батьківської групи. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 75 Воронович, Ольга. Діти і батьки: удосконалюємося та розвиваємося разом [Текст] / О. Воронович> // Психолог. - 2016. - N 15/16. - С. 37-42. Рубрики: Практичні психологи--робота з батьками--діти і батьки фывфывфыв: шкільні психологи -- батьки і діти -- спільна діяльність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Приходько, Юлія. Освіта як джерело розвитку особистості [Текст] : від дошкільника до школяра / Ю. Приходько> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 7-9. Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні фывфывфыв: наступність освіти -- спільна діяльність -- формування соціальної компетентності -- дошкільники -- молодші школярі -- влаємодія дітей різних вікових груп -- заклади освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калошин, В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 17–19.
фывфывфыв: шантаж емоціями -- нагороди -- биття -- бонуси -- порівняння -- спільна діяльність -- заохочення -- внутрішня мотивація -- справедливість Доп.точки доступа: Гоменюк, Д. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стешенко, М. А. Координатна пряма. Координата точки [Текст] : математика та інформатика. 6 клас / М. А. Стешенко> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 78-82 Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки фывфывфыв: урок математики -- математика та інформатика -- 6 клас -- координатна пряма -- координата точки -- метод конкретних ситуацій -- завдання-ситуація -- спільна діяльність -- ключова компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |