74.58
К 50


    Клочек, Григорій.
    Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці [Текст] / Г. Клочек // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 6. - С. 27-31. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна майстерність--вища освіта
фывфывфыв:
сторітелінг -- педагогічна риторика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


74.58
К 50


    Клочек, Григорій.
    Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці [Текст] / Г. Клочек // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 7/8. - С. 39-45 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна майстерність--вища освіта
фывфывфыв:
сторітелінг -- педагогічна риторика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Д199251/2017/7
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2017г. N 7
Содержание:
Крутій, Катерина. Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітей / Катерина Крутій, Лариса Зданевич. - С.2-6
Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації у 2017/2018 н. р. : додаток 1 до листа МОН ... № 1/9-322 від 13.06.2017. - С.7-8
Нормативний путівник: актуальні питання : додаток 2 до листа МОН ... № 1/9-322. - С.9-11
Єфименко, Микола. Обстежуємо плечовий пояс та руки : моніторинг фізичного розвитку дошкільнят (продовження) / Микола Єфименко. - С.12-15
Думитрюк, Грета. SCRUM-технологія: високі результати за короткий час / Грета Думитрюк. - С.16-19
Зайченко, Наталія. Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи / Наталія Зайченко. - С.20-23
Вусик, Світлана. Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи / Світлана Вусик. - С.24-25
Шахрай, Наталія. Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська. - С.26-28
Пасинок, Алла. Подорож до країни Лімпопо : заняття для дітей середньої групи з використанням нетрадиційного обладнання / Алла Пасинок. - С.29-31
Слюсарук, Галина. Веселий восьминіг - тренажер для ніг / Галина Слюсарук. - С.32-33
Сердюченко, Наталія. Світ, який звучить : цикл занять-досліджень для дітей старшої групи / Наталія Сердюченко. - С.34-37
Голубець, Оксана. Діти рятують планету : вистава за участі старших дошкільнят / Оксана Голубець, Оксана Самойленко, Зінаїда Сербінович. - С.38-40
Наші діти люблять літо! : фотоконкурс "Наші діти". - С.2-а обкладинки
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.2
К 84


    Крутій, Катерина
    Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітей [Текст] / Катерина Крутій, Лариса Зданевич // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
фывфывфыв:
сторітелінг -- розповідання історій
Аннотация: В статті розкривається поняття "сторітелінг" - мистецтво складання і розповідання захопливих історій. Запровадження в практику цієї технології мотивуватиме вихованців до навчальної дільності, пізнання нового, усвідомлення мети своєї діяльності, а також сприятиме загальному розвитку.


Доп.точки доступа:
Зданевич, Лариса

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.33(477)
З-86


    Зорич, С.
    Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Зміст: Додаток : Практикум для вихователів "Навчаємо дітей цікаво розповідати".
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--методи навчальної роботи
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

фывфывфыв:
дошкільна освіта -- методи навчання в ЗДО -- заклади дошкільної освіти -- сторітелінг -- складання історій -- розповідання -- розповіді -- методична робота -- практикуми для вихователів
Аннотация: У статті описано використання технології сторітелінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Вміщено розробку практикуму для педагогів щодо навчання дошкільників складанню історій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2019/12
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 12
Содержание:
Єна, Я. М. Сімейний бюджет : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна. - С.2–4. : іл.
фывфыв: корекційні заняття, інтелектуальні порушення, корекційна робота
Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко. - С.5–8. : фото.
фывфыв: артикуляція, технологія торітелінг, логопедичні заняття
Мазур, В. М. "Я — людина" : [конспект виховного заняття з учнями 10–12 років з помірною розумовою відсталістюк] / В. М. Мазур. - С.9–10. : фото.
фывфыв: виховні заняття, боулінг, учні з помірною розумовою відсталістю
Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелект] / Д. В. Заруба. - С.11–12.
фывфыв: виховна робота, виховні заняття, учні зі слабким порушеням інтелекту
Гінчук, Д. С. Побачити все. Піт Екерт : [про видатного фотографа, який мав проблеми із зором] / Гінчук Д. С. - С.13. : фото.
фывфыв: фотографи, творча діяльність, особи з вадами зору
Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич. - С.14–16. - Бібліогр.: 4 назв. : іл.
фывфыв: геометричні уявлення, діти дошкільного віку, діти із затримкою психічного розвитку
Костерова, Н. В. Малювання намиста : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова. - С.17–18. : іл.
фывфыв: образотворче мистецтво, правопівкульне малювання, діти із розумовою відсталістю
Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [інструментарій для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.19–24. : фото.
фывфыв: учні з тяжкими порушеннями мовлення, дидактичні матеріали, українська мова
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Писаренко, Л. М.
    Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг [Текст] : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 5–8. : фото.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--логопедичне заняття
фывфывфыв:
артикуляція -- технологія торітелінг -- логопедичні заняття -- дошкільники


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


37.016:94
Ч-20


    Чаркіна, Т. І.
    Вчимо критичного мислення на уроках історії та правознавства [Текст] / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 16/18. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--критичне мислення
   Викладання правознавства в школі--критичне мислення

фывфывфыв:
критичне мислення -- сучасний урок -- урок історії -- урок правознавства -- тимбілдинг -- сторітелінг


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: УШ/2020/1/3
   Журнал

Управління школою [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2002 - . - Выходит три раза в месяц
2020г. N 1/3 (625-627)
Содержание:
Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12.
фывфыв: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність
Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви.
фывфыв: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом
Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви.
фывфыв: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація
Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26.
фывфыв: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг
Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56.
фывфыв: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід
Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58.
фывфыв: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями
Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69.
фывфыв: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота
Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76.
фывфыв: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю
Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79.
фывфыв: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.5.091.31(477)
О-65


    Орешкіна, О. В.
    Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 23–26.
УДК
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
фывфывфыв:
інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- тренінги -- сторітелінг -- артскрайбінг -- українська мова


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг.ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 216.67 грн.
Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, Світлана Дмитрівна. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, Іван Іванович. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, Олена Леонтіївна. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, Валерій Леонідович. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, Світлана Іванівна. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Другие авторы: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, Аделіна Павлівна. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Юлія Григорівна. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, Олександр Анатолійович. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Лариса Григорівна. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, Олена Володимирівна. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ГРНТИ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

   Ніжинщина--історія


Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

   159.9(06)
   Н 34


    Василець, О. П.
    Сторітелінг на уроках української мови [Текст] / О. П. Василець, Н. В. Білоусова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 2. - С. 59-65
УДК
Рубрики: Викладання української мови--інновації
   Урок сучасний

   Мовна культура учнів

фывфывфыв:
сторітерлінг -- мовна компетентність учнів


Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Білоусова, Надія Валентинівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)


   37.091.3
   П 44


    Подоляк, Олександр Сергійович.
    Сторітелінг в освіті [Текст] / О. С. Подоляк. - К. : Перше вересня, 2020. - 152 с. : іл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-617-7512-69-0. - ISBN 978-966-451-000-1 (Серія "Бібліотека "Шкільного світу")) : 155.00 грн.
УДК
Рубрики: Сторітелінг--навчальна діяльність
   Навчання--методи--форми--засоби

   Культура мовлення


Экземпляры всего: 1
каф. пед. (1)
Свободны: каф. пед. (1)