К 50 Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці [Текст] / Г. Клочек> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 6. - С. 27-31. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Педагогічна майстерність--вища освіта фывфывфыв: сторітелінг -- педагогічна риторика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 50 Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці [Текст] / Г. Клочек> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 7/8. - С. 39-45 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Педагогічна майстерність--вища освіта фывфывфыв: сторітелінг -- педагогічна риторика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Д199251/2017/7 Журнал 2017г. N 7 Крутій, Катерина. Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітей / Катерина Крутій, Лариса Зданевич. - С.2-6 Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації у 2017/2018 н. р. : додаток 1 до листа МОН ... № 1/9-322 від 13.06.2017. - С.7-8 Нормативний путівник: актуальні питання : додаток 2 до листа МОН ... № 1/9-322. - С.9-11 Єфименко, Микола. Обстежуємо плечовий пояс та руки : моніторинг фізичного розвитку дошкільнят (продовження) / Микола Єфименко. - С.12-15 Думитрюк, Грета. SCRUM-технологія: високі результати за короткий час / Грета Думитрюк. - С.16-19 Зайченко, Наталія. Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи / Наталія Зайченко. - С.20-23 Вусик, Світлана. Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи / Світлана Вусик. - С.24-25 Шахрай, Наталія. Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська. - С.26-28 Пасинок, Алла. Подорож до країни Лімпопо : заняття для дітей середньої групи з використанням нетрадиційного обладнання / Алла Пасинок. - С.29-31 Слюсарук, Галина. Веселий восьминіг - тренажер для ніг / Галина Слюсарук. - С.32-33 Сердюченко, Наталія. Світ, який звучить : цикл занять-досліджень для дітей старшої групи / Наталія Сердюченко. - С.34-37 Голубець, Оксана. Діти рятують планету : вистава за участі старших дошкільнят / Оксана Голубець, Оксана Самойленко, Зінаїда Сербінович. - С.38-40 Наші діти люблять літо! : фотоконкурс "Наші діти". - С.2-а обкладинки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 84 Крутій, Катерина Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітей [Текст] / Катерина Крутій, Лариса Зданевич> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
фывфывфыв: сторітелінг -- розповідання історій Аннотация: В статті розкривається поняття "сторітелінг" - мистецтво складання і розповідання захопливих історій. Запровадження в практику цієї технології мотивуватиме вихованців до навчальної дільності, пізнання нового, усвідомлення мети своєї діяльності, а також сприятиме загальному розвитку. Доп.точки доступа: Зданевич, Лариса Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-86 Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Зміст: Додаток : Практикум для вихователів "Навчаємо дітей цікаво розповідати".
Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: дошкільна освіта -- методи навчання в ЗДО -- заклади дошкільної освіти -- сторітелінг -- складання історій -- розповідання -- розповіді -- методична робота -- практикуми для вихователів Аннотация: У статті описано використання технології сторітелінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Вміщено розробку практикуму для педагогів щодо навчання дошкільників складанню історій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/12 Журнал 2019г. N 12 Єна, Я. М. Сімейний бюджет : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна. - С.2–4. : іл. фывфыв: корекційні заняття, інтелектуальні порушення, корекційна робота Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко. - С.5–8. : фото. фывфыв: артикуляція, технологія торітелінг, логопедичні заняття Мазур, В. М. "Я — людина" : [конспект виховного заняття з учнями 10–12 років з помірною розумовою відсталістюк] / В. М. Мазур. - С.9–10. : фото. фывфыв: виховні заняття, боулінг, учні з помірною розумовою відсталістю Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелект] / Д. В. Заруба. - С.11–12. фывфыв: виховна робота, виховні заняття, учні зі слабким порушеням інтелекту Гінчук, Д. С. Побачити все. Піт Екерт : [про видатного фотографа, який мав проблеми із зором] / Гінчук Д. С. - С.13. : фото. фывфыв: фотографи, творча діяльність, особи з вадами зору Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич. - С.14–16. - Бібліогр.: 4 назв. : іл. фывфыв: геометричні уявлення, діти дошкільного віку, діти із затримкою психічного розвитку Костерова, Н. В. Малювання намиста : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова. - С.17–18. : іл. фывфыв: образотворче мистецтво, правопівкульне малювання, діти із розумовою відсталістю Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [інструментарій для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.19–24. : фото. фывфыв: учні з тяжкими порушеннями мовлення, дидактичні матеріали, українська мова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг [Текст] : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 5–8. : фото. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--логопедичне заняття фывфывфыв: артикуляція -- технологія торітелінг -- логопедичні заняття -- дошкільники Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-20 Чаркіна, Т. І. Вчимо критичного мислення на уроках історії та правознавства [Текст] / Т. І. Чаркіна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 16/18. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Викладання правознавства в школі--критичне мислення фывфывфыв: критичне мислення -- сучасний урок -- урок історії -- урок правознавства -- тимбілдинг -- сторітелінг Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020г. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. фывфыв: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. фывфыв: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. фывфыв: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. фывфыв: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. фывфыв: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. фывфыв: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. фывфыв: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. фывфыв: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. фывфыв: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-65 Орешкіна, О. В. Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 23–26.
фывфывфыв: інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- тренінги -- сторітелінг -- артскрайбінг -- українська мова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг.ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 216.67 грн. Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15 Булавенко, Світлана Дмитрівна. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22 Заплішний, Іван Іванович. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28 Кононко, Олена Леонтіївна. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37 Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45 Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59 Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65 Дубровський, Валерій Леонідович. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71 Матвієнко, Світлана Іванівна. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77 Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83 Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89 Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97 Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113 Другие авторы: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О. Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120 Гриценко, Аделіна Павлівна. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127 Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133 Новгородська, Юлія Григорівна. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Зеленько, Олександр Анатолійович. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146 Мовчан, Лариса Григорівна. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153 Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158 Самойленко, Олена Володимирівна. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
Кафедра психології Кафедра педагогіки Ніжинщина--історія Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови [Текст] / О. П. Василець, Н. В. Білоусова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 2. - С. 59-65
Урок сучасний Мовна культура учнів фывфывфыв: сторітерлінг -- мовна компетентність учнів Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Білоусова, Надія Валентинівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
П 44 Подоляк, Олександр Сергійович. Сторітелінг в освіті [Текст] / О. С. Подоляк. - К. : Перше вересня, 2020. - 152 с. : іл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-617-7512-69-0. - ISBN 978-966-451-000-1 (Серія "Бібліотека "Шкільного світу")) : 155.00 грн.
Навчання--методи--форми--засоби Культура мовлення Экземпляры всего: 1 каф. пед. (1) Свободны: каф. пед. (1) |