Р 33 Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 20-31 : мал. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі фывфывфыв: зміст навчання -- структурні компоненти -- шкільний підручник -- урок-параграф Аннотация: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 48 Бережна, Таміла. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв [Текст] / Т. Бережна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 37–42. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальне середовище фывфывфыв: моделювання -- здоров’язбережувальне середовище -- загальноосвітні навчальні заклади -- структурні компоненти -- форми роботи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |