37
Ф 26


    Фасоля, Анатолій.
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 9. - С. 8-16. . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Навчання--компетентнісне навчання
фывфывфыв:
компетенція -- компетентнісне навчання -- читацька компетентність -- субкомпетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)




    Маркотенко, Тамара
    Роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів [Текст] / Тамара Маркотенко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Студенти ВНЗ--комунікативна компетентність
   Викладання української мови--фразеологія

фывфывфыв:
компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- фразеологічна субкомпетентність -- система вправ
Аннотация: У статті проаналізовано зміст понять "компетентність", "комунікативна компетентність", розглянуто фразеологічну компетентність як субкомпетентність мовного складника комунікативної компетентності, охарактеризовано систему вправ і завдань, які посилюють комунікативну спрямованість вивчення фразеології. Визначено роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)