Ф 26 Фасоля, Анатолій. Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 9. - С. 8-16. . - ISSN 0130-5263
фывфывфыв: компетенція -- компетентнісне навчання -- читацька компетентність -- субкомпетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Маркотенко, Тамара Роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів [Текст] / Тамара Маркотенко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Студенти ВНЗ--комунікативна компетентність Викладання української мови--фразеологія фывфывфыв: компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- фразеологічна субкомпетентність -- система вправ Аннотация: У статті проаналізовано зміст понять "компетентність", "комунікативна компетентність", розглянуто фразеологічну компетентність як субкомпетентність мовного складника комунікативної компетентності, охарактеризовано систему вправ і завдань, які посилюють комунікативну спрямованість вивчення фразеології. Визначено роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |