С 54 Собкин, В. С. Личностные особенности студентов-актеров разных поколений: инвариантивность и изменчивость / В. С. Собкин, Т. А. Феофанова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 32-47 : рис. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Студенти-актори--особистісні особливості фывфывфыв: особистісні характеристики -- особистісні акцентуації -- психологія актора -- акторське перевтілення -- професійний відбір -- суб’єкт діяльності Аннотация: Представлено результати дослідження особистісних особливостей сучасних студентів-акторів в порівнянні з особливостями студентів-акторів середини 1970-х рр. Дослідження проведене за допомогою опитувальника Р. Кеттелла 16 PF. Аналізується ситуація відбору в театральний коледж, зіставляються особистісні особливості студентів-акторів набору 1976 р. і наборів 2010 і 2011 рр., Динаміка цих особливостей протягом першого року навчання і критерій відрахування з театрального коледжу. При зіставленні двох поколінь студентів було виявлено зміна значущості ряду особистісних особливостей, пов'язаних з уявою, емоційної рухливістю, соціальної сміливістю. Показано, що в результаті тренінгових занять на першому році навчання розвиваються такі якості, як гнучка соціальна взаємодія, рефлексія і дипломатичність. Доп.точки доступа: Феофанова, Т. А.; Кетелл, Реймонд Бернард (британський і американський психолог, вніс істотний внесок у розвиток диференціальної психології в областях рис особистості, здібностей та мотивації ; 1905-1998) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Марков, В. Н. Динамика субъект-личностной информации в ресурсном контакте / В. Н. Марков> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 84-94. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Особистість--суб’єкт і особистість фывфывфыв: суб’єкт діяльності -- диференціація -- інтеграція -- контекст існування -- механізми функціонування -- дизбаланси Аннотация: Процесс развития человека в онтогенезе расматривается как чередование фаз дифференциации и интеграции, проявляющихся в акцентированном развитии субъекта деятельности и личности. Такой циклический процесс направлен на концентрацию ресурсов в распоряжении у человека, на повышение эффективности использования этих ресурсов и в современом мире испытывает значительные дисбалансы. Конечной целью развития человека предполагается создание устойчивого и комфортного контекста его существования, и в частности обеспечение космологической устойчивости нашей Вселенной. Высказывается предположение о существенном вкладе разумной деятельности в темную материю. Процес розвитку людини в онтогенезі розглядається як чергування фаз диференціації та інтеграції, що проявляються в акцентованому розвитку суб'єкта діяльності й особистості. Такий циклічний процес спрямований на концентрацію ресурсів у розпорядженні у людини, на підвищення ефективності використання цих ресурсів і в сучасному світі зазнає значних дизбалансів. Кінцевою метою розвитку людини передбачається створення стійкого і комфортного контексту її існування, і зокрема забезпечення космологічної стійкості нашого Всесвіту. Висловлюється припущення про суттєвий вклад розумної діяльності в темну матерію. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВШ-3/2013/9 Журнал 2013г. N 9 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: прес-конференція, Педагогічна Конституція України, співпраця університету з ученими Європи Зіньковський, Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7- 19 фывфыв: реформи, модернізація, фундаменталізація освіти Левківський, К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття / К. Левківський, Л. Івлєва. - С.20-29 фывфыв: розвиток освіти, освіта ХХІ століття, індекс людського розвитку Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков. - С.30-60 : табл. фывфыв: інтероперабельність, соціальна відповідальність, суб’єкт діяльності Астахова, В. Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може / В. Астахова. - С.61-67. - Бібліогр.: 3 назв. фывфыв: приватна освіта, недержавне фінансування, державні ВНЗ Бірченко, О. Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ / О. Бірченко. - С.68-73 : табл. фывфыв: випускник вищого навчального закладу, опоптимізація працевлаштування, безробіття Сафонова, І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова. - С.74-88. - Бібліогр.: 4 назв. : табл. фывфыв: духовні потреби, виховна превентивна діяльність, професійна підготовка майбутніх учителів Мікульонок, І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів / І. Мікульонок. - С.89-96. - Бібліогр.: 3 назв. фывфыв: викладач, студент, навчальний процес Овдійчук, Л. На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва / Л. Овдійчук, О. Будугай. - С.97-102 : фот. фывфыв: міжнародна конференція, література для дітей, література для юнацтва Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти. - С.103-113 фывфыв: Наказ МОН України, концепція розвитку, неперервна педагогічна освіта Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у липні 2013 року / О. А. Удод. - С.114-127 фывфыв: книги, гриф МОН України, перелік Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти [Текст] / Ю. Сухарніков> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 9. - С. 30-60 : табл. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Ринок праці--освітні послуги--учень фывфывфыв: інтероперабельність -- соціальна відповідальність -- суб’єкт діяльності -- трудова функція -- компетенція -- компетентність -- кваліфікація -- відповідальність студента Аннотация: Розглядаються національні особливості суперечностей ринку праці та сфери освітніх послуг. Запропоновані шляхи досягнення технічної та семантичної інтероперабельності в системі "ринок праці - сфера освітніх послуг - учень". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 79 Дубінка, Микола. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 15-19. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: особистість школяра -- соціальне виховання -- соціальна самосвідомість -- соціальна дійсність -- індивідуальні можливості -- суб’єкт діяльності -- активність Аннотация: Автор статті зазначає, що реформування загальної середньої освіти в Україні спрямоване передусім, на розвиток особистості школяра, виявлення його індивідуальних можливостей, ефективного саморозвитку тощо. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |