К 82 Кримська Іліада: Східна війна 1853-1856 рр. очима сучасників. Події, судження, долі [Текст] / Л. О. Орехова, Д. К. Васильєва, В. В. Орехов, Д. В. Орехов. - Сімферополь : Таврія, 2004. - 448 с. - Загл. обл. : Кримська війна: До 150-ї річниці Кримської (Східної) війни. - ISBN 966-572-631-5 (в пер.) : 14.53 грн.
РУБ 9(С)1 Рубрики: Кримська війна, 1853-1856 Доп.точки доступа: Орехова, Людмила Олександрівна; Васильєва, Діана Константинівна; Орехов, Володимир Вікторович; Орехов, Дмитро Вікторович Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
М 52 Мерло-Понті, Моріс. Феноменологія сприйняття [Текст] / М. Мерло-Понті; пер. з фр., післямова та примітки О. Йосипенко, С. Йосипенка. - К. : Український Центр духовної культури, 2001. - 552 с. : іл. - Бібліогр.: с. 521-528. - ISBN 966-628-004-3 : 3.00 грн.
РУБ 1Ф6.3 фывфывфыв: Відчуття (філос.) -- Асоціація (філос.) -- Проекція спогадів -- Увага (філос.) -- судження (філос.) -- Феноменальне поле -- Тіло(філос.) -- синтез власного тіла -- відчування (філос.) -- простір (філос.) -- річ та природний світ -- Темпоральність -- Свобода (філос.) -- власне тіло (філос.) Доп.точки доступа: Йосипенко, Оксана \пер.\; Йосипенко, Сергій \пер.\ Экземпляры всего: 14 фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (8) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (8) |
К 56 Коваленко, Євгенія Іванівна. Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна ; Міністерство освіти і науки України, НДУ імені Миколи Гоголя. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 664 с. - ISBN 966-364-353-Х : 50.00 грн., 50.00 грн. Содержание: Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .9-10 Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .12-15 Платон. Протагор / Платон. - С .16-17 Платон. Закони / Платон. - С .16-17 Платон. Держава / Платон. - С .23-37 Арістотель. Політика / Арістотель. - С .39-46 Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .48-57 Алкуїн. Бесіди з Пеніним / Алкуїн. - С .60-63 Рабле, Франсуа. Гантантюа і Пантагрюель / Франсуа Рабле. - С .64-77 Монтень, Мішель. Досліди / Мішель Монтень. - С .79-83 Еразм, Роттердамський. Похвала глупоті / Роттердамський Еразм. - С .84-87 Мор, Томас. Утопія / Томас Мор. - С .87-90 Кампанелла, Фома. Місто сонця / Фома Кампанелла. - С .92-98 Коменський, Ян. Велика дидактика / Ян Коменський. - С .101-154 Коменський, Ян. Закони добре організованої школи / Ян Коменський. - С .155-184 Локк, Джон. Думки про виховання / Джон Локк. - С .186-200 Беллерс, Джон. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Джон Беллерс. - С .201-207 Руссо, Жан-Жак. Еміль, або Про виховання / Жан-Жак Руссо. - С .209-275 Гельвецій, Клод Андріан. Про людину, її розумові здібності і її виховання / Клод Андріан Гельвецій. - С .277-288 Песталоцці, Йоганн. Лінгард і Гертруда / Йоганн Песталоцці. - С .290-300 Песталоцці, Йоганн. Лебедина пісня / Йоганн Песталоцці. - С .301-316 Оуен, Роберт. Уривки з педагогічних творів / Роберт Оуен. - С .318-324 Герберт, Йоган. Перші лекції з педагогіки / Йоган Герберт. - С .326-335 Герберт, Йоган. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання / Йоган Герберт. - С .336-358 Дістервег, Адольф. Посібник для освіти німецьких вчителів / Адольф Дістервег. - С .360-423 Демолен, Едмон. "Нова школа" в Англії / Едмон Демолен. - С .426-430 Фер’єр, А. Характеристика "нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .431-435 Літц, Герман. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Герман Літц. - С .437-439 Дьюї, Джон. Моє педагогічне кредо / Джон Дьюї. - С .440-448 Дьюї, Джон. Школа і суспільство / Джон Дьюї. - С .449-462 Дьюї, Джон. Досвід і освіта / Джон Дьюї. - С .463-482 Кершенштейнер, Геор. Уривки з педагогічних творів / Геор Кершенштейнер. - С .483-507 Мейман, Ернст. Лекції з експериментальної педагогіки / Ернст Мейман. - С .509-513 Лай, Вільгельм. Школа дії / Вільгельм Лай. - С .514-519 Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .521-536 Шарельман, Генріх. Основні настанови / Генріх Шарельман. - С .538-542 Вінекен, Густав. Про вільну шкільну общину / Густав Вінекен. - С .643-549 Кей, Еллен. Вік дитини / Еллен Кей. - С .551-553 Наторп, Пауль. Уривки з "Соціальної педагогіки" / Пауль Наторп. - С .554-556 Гейдель, Роберт. Гармонійна освіта як мета виховання / Роберт Гейдель. - С .557-559 Штайнер, Рудольф. Оновлення педагогіки / Рудольф Штайнер. - С .561-579 Штайнер, Рудольф. Із області духовного знання / Рудольф Штайнер. - С .580-594 Френе, Селестен. Педагогічні інваріанти / Селестен Френе. - С .595-612 Корчак, Януш. Педагогічна публіцистика / Януш Корчак. - С .614-620 Нілл, Олександр. Саммерхілл: виховання свободою / Олександр Нілл. - С .622-636 Фрейхе, Пауло. Педагогіка душі / Пауло Фрейхе. - С .637-658
РУБ 37(09)(075.33) Доп.точки доступа: Бєлкіна, Надія Іванівна (канд пед. наук, доцент); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 105 аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25) Свободны: аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25) |
М 74 Мозгова, Наталія Григорівна. Логіка [Текст] : Навчальний посібник для студ. вузів / Н. Г. Мозгова. - К. : Каравела, 2006. - 248 с. - ISBN 966-8019-45-8 : 28.00 грн., 28.00 грн.
РУБ 16(075.3) Рубрики: Логічні операції Логіка--основні закони фывфывфыв: судження (логіка) -- категорії судження (логіка) -- умовиводи (логіка) -- дедуктивний умовивід -- силогізм -- індуктивний умовивід -- доведення (логіка) -- спростування (логіка) Экземпляры всего: 99 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (81) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (81) |
К 64 Конверський, Анатолій Євгенович. Логіка (традиційна та сучасна) [Текст] : підручник для студ. вузів / А. Є. Конверський ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 535 с. - ISBN 966-8365-26-7 : 33.00 грн.
РУБ 16(075.3) Рубрики: Логіка - наука Мислення Формалізація Поняття (логіка) Судження (форма мислення) Умовивід Аргументація Логіка предикатів Логіка висловлювань Некласична логіка Модальна логіка Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Даферти, М. Р.П. Интеграция двух моделей чрезмерной уверенности с использованием модели множественных следов в памяти [Текстььь] / М.Р.П. Даферти; Л.Дж. Карвер, П.Дж. Бауэр; Е.И. Метелькова; К. Клейн, А. Боулз; Е.А. Саломэ> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N1. - С. 14-16 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: судження фывфывфыв: вероятные суждения -- чрезмеренная уверенность Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савенков, А. И. Обучение детей умению оценивать идеи, формулировать суждения и умозаключения [Текстььь] / А.И. Савенков; П.С. Лернер> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N4. - С. 72-78
Рубрики: психологія особистості дитини Здібності дитини-- судження образне мислення Аннотация: Как оценить гипотезу или идею? Самый лучший способ - это проверить ее в ходе исследования, но возможен и другой, более быстрый и экономичный способ оценуи. Идею можно оценить в уме. Воспользуемся для этого специальной матрицей. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/11 Журнал 2006г. N 11 Наливайко, Д. С. Вивчення зарубіжної літератури в школах України цілком відповідає політичному курсу нашої держави / Д. С. Наливайко. - С.3-4 Шалагінов, Б. Б. Данте, Шекспір, Вольтер, Гете, Толстой "панують над умами мільйонів людей, які за все своє життя не прочитали жодного рядка з їхніх творів". Про роль та значення курсу "Зарубіжна література" в школі / Б. Б. Шалагінов. - С.4-6 Ковбасенко, Ю. І. Про місце і роль предмета "Зарубіжна література" в системі літературної освіти української школи та про шляхи підвищення ефективності його викладання / Ю. І. Ковбасенко. - С.7-10 Ненько, І. Я. Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження / І. Я. Ненько. - С.20-22 Гетьман, О. Г. Кожному учню прищепити вміння естетично сприймати художній текст. Про методологічні основи цієї роботи / О. Г. Гетьман. - С.29-34 Клименко, Ж. В. Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі / Ж. В. Клименко. - С.43-45 Кузьменко, В. І. Про види перекладу, форми і методи роботи з ним. Матеріал до уроку / В. І. Кузьменко. - С.47-49 Тараник, К. В. Верлібр - відлуння природи в поезії. Алгоритм уроку "Естетично-стильові особливості поезії У. Уїтмена" / К. В. Тараник. - С.52-55 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ненько, І. Я. Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження [Текстььь] / І. Я. Ненько> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 20-22 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: викладання зарубіжної літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Чернікова, Т. Ділова взаємодія у школі, що розвивається [Текстььь] / Т. Чернікова> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N8. - С. 4-16 Рубрики: педагогічна взаємодія фывфывфыв: виступ публічний -- судження дескриптивні (описові) -- спілкування педагогічне Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Терно, С. Методика розвитку критичного мислення: досвід експериментального дослідження [Текстььь] / С. Терно> // Історія в школах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9/10а. - С. 3-11 Рубрики: мислення критичне мислення логічне викладання історії в школі фывфывфыв: розв’язування задач з історії -- аргументація -- судження -- умовивід -- дедукція -- індукція -- доказ -- софізм -- методи історичного пізнання -- ретроальтернативістика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т63 Тофтул, Михайло Григорович. Логіка [Текст] : Посібник для студентів вузів / М. Г. Тофтул. - К. : Академія, 1999. - 336 с. : табл. - (Гаудеамус). - Бібліогр.: с.330-332 . - ISBN 966-580-022-1 : 8.00 грн
РУБ 16(075.3) Рубрики: Логіка--підручники та посібники для ВНЗ Логіка--історія логіки Кафедра вищої математики фывфывфыв: суперечки -- закони логіки -- умовиводи -- гіпотези -- доведення -- спростування -- судження -- полеміка Экземпляры всего: 22 Ч.З.№2 (16), ав (3), аб (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (16), ав (3), аб (2), фб (1) |
К 64 Конверський, Анатолій Євгенійович. Логіка [Текст] : підручник для студ. вузів / А. Є. Конверський. - К. : Український Центр духовної культури, 1998. - 400 с. - ISBN 966-7276-50-3 : 4.00 грн., 5.00 грн.
РУБ 16(075.3) Рубрики: Мислення Мова Поняття Судження Умовивід Аргументація логіка висловлювань логіка предикатів Класична логіка фывфывфыв: Вирази природної мови -- Елементи теорії імен -- Функціональний аналіз у логіці -- Традиційна логіка Экземпляры всего: 22 фб (1), ав (2), аб (9), Ч.З.№2 (10) Свободны: фб (1), ав (2), аб (9), Ч.З.№2 (10) |
П 78 Проблеми історії України: Факти, Судження, Пошуки [Текст] : республіканський міжвідомчий збірник наукових праць. Вип. 2 / Гол. ред. кол.: Ю. Ю.Кондуфор та ін.; Ред. О. А. Олійник ; Академія наук України, Інститут історії України. - К. : Наукова думка, 1992. - 104 с. - 3.74 крб. Содержание: Ганжа, О. І. Проблема державних кордонів України (1917-1940 рр.) / О. І. Ганжа, Б. І. Захарчук. - С .3-10 Ганжа, О. І. Селянський рух на Україні при переході до непу: бандитизм чи повстанство? / О. І. Ганжа. - С .30-34 фывфыв: колективізація Даниленко, В. М. Українізація: здобутки і втрати (20-30-ті роки) / В. М. Даниленко. - С .79-91 РУБ 9(С2) Доп.точки доступа: Олійник, О. А. \ред.\; Кондуфор, Ю. Ю. \ред.\; Академія наук України; Інститут історії України Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС1/2010/4 Журнал 2010г. N 4 Дегтярьова, Г. Застосування комп’ютерних методичних систем на уроках української мови та літератури / Г. Дегтярьова. - С.2-4 Омельчук, С. Запитання, їхня роль у розвитку мисленнєвої активності учнів : На матеріалі підручників української мови для 6 класу 12-річної школи / С. Омельчук. - С.8-10 Таровита, І. Підготовка до написання судження : урок в 11 класі / І. Таровита. - С.11-13 Харчук, Р. Що таке метафора / Р. Харчук. - С.16-17 Ковальчук, О. Сім’я як економічний проект : на матеріалі роману Володимира Винниченка " Записки Кирпатого Мефістофеля" / О. Ковальчук. - С.18-20 Ганіч, Н. Конфлікт між етичними й естетичними началами : роман Оскара Вайлда " Портрет Доріана Грея" і п’єса Володимира Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь" / Н. Ганіч. - С.21-26 Ведмідь, І. Особливості психологізму малої прози Володимира Винниченка. 10 клас / І. Ведмідь. - С.27-32 Сахно, Т. Мотиви пейзажної та інтимної лірики Миколи Побеляна / Т. Сахно. - С.33-36 Гофенедер, Ф. Радянська мовна політика в Україні. Переклади творів Леніна українською 1930-х та 1950-х рр. / Ф. Гофенедер. - С.37-47 Мовчан, Р. Особливості осмислення українського модернізму 1920-х рр. / Р. Мовчан. - С.48-54 Тиховська, О. Мотив кохання й пізнання внутрішньої фемінності в поемі Максима Рильського "Царівна" / О. Тиховська. - С.55-59 Ковалець, Л. Юрій Федькович як інтерпретатор світової поетичної драматургії : грані важливого і непізнаного / Л. Ковалець. - С.6-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Т 21 Таровита, І. Підготовка до написання судження [Текст] : урок в 11 класі / І. Таровита> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 4. - С. 11-13 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: уроки української мови в 11 класі Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Г 74 Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Виховання--естетичне виховання педагоги зарубіжних країн Німеччина--освіта фывфывфыв: моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії Аннотация: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р. Доп.точки доступа: Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 74 Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87 Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Німеччина--освіта--історія фывфывфыв: мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії Аннотация: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу. Доп.точки доступа: Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 88-92. - Продовження. Початок в № 2 - 2011 ; № 2- 2012. Рубрики: Виховання--історія педагоги зарубіжних країн Німеччина--персоналії педагогів фывфывфыв: моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичне судження Аннотация: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. Листи-звіти Й. Ф. Гербарта розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу. Доп.точки доступа: Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, педагог ; 1776-1841) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |