Z99 Ісаєва, Олена. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі [Текст] / О. Ісаєва> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 2. - С. 25-27 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання фывфывфыв: читач-інтерпритатор -- характеристика учня-інтерпритатора -- читання художніх творів -- сучасна українська школа Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 44 Подвійний інтернет-марафон [Текст] : подвійна сила змін!> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-4.
фывфывфыв: інтернет-марафон для освітян -- сучасна українська школа -- світові освітні практики -- канадські школи -- диференціювання навчання Аннотация: В статті йде мова про березневий інтернет-марафон, організований Видавничою групою "Основа" : 26-27 березня "Світові освітні практики. Досвід Канади"; 28-29 березня "Навчання в сучасній українській школі". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 44 Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін! [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 15. - С. 2-4.
Освіта в Україні--інтернет-технології фывфывфыв: Інтернет-марафон для освітян -- подвійний інтернет-марафон освітян -- диференціювання навчання -- світові освітні трактики -- досвід Канади -- сучасна українська школа -- навчання в сучасній школі -- вебінар освітян Аннотация: В статті йдеться мова про Міжнародний інтернет-марафон “Світові освітні трактики. Досвід Канади”, який відбувся 26-27 березня, на якому канадські вчителі розповідали про особливості місцевої освіти. Наступні два дні, 28-29 березня творчі й активні вчителі виступали спікерами на Всеукраїнському інтернет-марафоні "Навчання в сучасній українській школі". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |