74.204.2
К 70


    Корчажкина, О. М.
    Построение рефлексивной модели современного учителя / О. М. Корчажкина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 65-70. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--інноваційна діяльність
   Вчитель--професійна самоповага

   Вчитель--професійна самоідентифікація

   Вчитель--професійна самосвідомість

фывфывфыв:
сучасний вчитель -- рефлексивна модель -- проприум -- унікальна особистість


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.204.2
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Формувати "нового вчителя" [Текст] : авторський цикл "Вчитель, якого чекають" / В. Андрущенко // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2012. - N 37/38 (29 серпня - 5 вересня). - С. 8-9.
ББК 74.204.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя
фывфывфыв:
сучасний вчитель -- формування вчителя -- новий вчитель


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Т 28


   
    Творча спадщина В. О. Сухомлинського [Текст] : [добірка статей] // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 10-28. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
сучасний вчитель -- охорона здоров’я -- масові заходи


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.5
З-95


    Зущик, Юрій.
    Фантазер минулого і прикордонник майбутнього: яким має бути викладач Історії? [Текст] / Ю. Зущик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 47 (19 листопада). - С. 8-9.
ББК 74.5
Рубрики: Вчитель історії--компетентність
фывфывфыв:
ідеальний вчитель -- сучасний вчитель


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


83.3(0)р
Б 74


    Богосвятська, А. І.
    Сучасні технології навчання. Ч. 1 [Текст] : [добірка статей] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2012. - N 11. - С. 2-34. - Содержание: Імідж сучасного уроку світової літератури ; Використання ІКТ у процесі викладання світової літератури ; Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти ; Методика ейдотехніки та її використання словесниками ; Методика компетентісного викладання на уроках літератури
ББК 83.3(0)р
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
   Кафедра світової літератури та історії культури

   Уроки світової літератури

   компетентнісний підхід у навчанні

фывфывфыв:
сучасний вчитель -- імідж вчителя -- ейдотехніка -- цілісне мислення -- однопівкульне мислення -- ейдетизм


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)




    Коцан, Ігор.
    Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.204.2 + 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів--проблеми
   Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект

фывфывфыв:
професійна підготовка -- підготовка вчителів -- сучасний вчитель -- мотивованість -- права дитини -- психолого-педагогічна компетентність -- інформаційна компетентність -- ціннісна платформа педагогічної освіти
Аннотация: Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише зебезпечували кількісну реалізацію завдань обов'язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На заваді стають об'єктивні і суб'єктивні чинники, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом наявної системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів. Існує необхідність детально розглянути ті проблеми, з якими стикається кожен вищий навчальний заклад, що здійснює підготовку педагогічних працівників, та поміркувати над пошуком орієнтирів оновлення такої підготовки. Здійснювати такі пошуки краще в товаристві однодумців, яким стала Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи. Мета і завдання, яких прагне досягти ця поважна організація, переконують у важливості перспектив розвитку педагогічної освіти, що підтверджує розроблена Асоціацією <Педагогічна Конституція Європи>.


Доп.точки доступа:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88.8
Ч-81


    Чуб, Н. В.
    Психологія роботи з дитячою аудиторією. Як провести урок розумно [Текст] / Н. В. Чуб // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - Вкладка "Актуальні діалоги" С. 6-8.
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   вчитель--професійна майстерність

   Вчителі--культура зовнішнього вигляду

фывфывфыв:
дитяче сприйняття -- сучасний урок -- сучасний вчитель -- цікавий урок -- зовнішність вчителя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
М 51


    Меньшова, Т. О.
    Десять складових успіху вчителя [Текст] / Т. О. Меньшова // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9/10. - С. 3-5.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчитель--сучасний вчитель
фывфывфыв:
сучасний вчитель -- успіх вчителя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.204
М 66


    Митник, Олександр.
    Сучасний учитель: розвиваємо професійні якості [Текст] : форми та прийоми методичної роботи в школі / О. Митник, Н. Божок // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 20-22.
ББК 74.204
Рубрики: Вчителі--професійна підготовка--тренінги
   Методична робота в школі--форми та прийоми роботи

фывфывфыв:
педагогічні ігри -- семінари-практикуми для вчителів -- рольові тренінги -- дослідницькі ігри -- професійні якості вчителя -- сучасний вчитель


Доп.точки доступа:
Божок, Ніна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


81.411.1
П 25


    Пентилюк, Марія.
    Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / М. Пентилюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 11. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   викладання української мови

фывфывфыв:
особистісно зорієнтоване навчання -- педагогічні технології -- навчання української мови -- сучасний вчитель


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


74.204.2
О-82


    Отич, Олена.
    Майстерність вчителя гарантія якості освіти [Текст] / О. Отич // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2014. - N 47 (5-12 листопада). - С. 4-5.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчитель--майстерність--підвищення
фывфывфыв:
майстерність вчителя -- сучасний вчитель -- педагогічна майстерність вчителя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
В 11


    Вірченко, Т.
    Підготовка вчителя до організації учнівських досліджень [Текст] / Т. Вірченко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 10. - С. 14-24. . - ISSN 0130-5263
ББК 74
Рубрики: Вчителі--професійна компетентність
фывфывфыв:
сучасний вчитель -- дослідницька діяльність учнів -- інформаційна грамотність вчителів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


37(477)
Ч-20


    Чаркіна, Т. І.
    Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя [Текст] / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 5-10.
УДК
Рубрики: Вчитель--сучасний вчитель
фывфывфыв:
вчитель нової української школи -- педагогічна фамилітація -- сучасний вчитель -- педагогіка партнерства -- професійна свідомість вчителя
Аннотация: Йдеться мова про те, яким повинен бути вчитель нової української школи. Це люди, які здатні створити умови для гармонійних внутрішньогрупових взаємодій, для співтворчості і співробітництва суб’єктів освітнього процесу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


378:37.091.12.011.3-051](477)
К 62


    Кольба, С. Я.
    Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя [Текст] / С. Я. Кольба // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 64–68. - Бібліогр.: 25 назв.
УДК
Рубрики: Вчителі--професійні якості--формування
фывфывфыв:
професійна майстерність -- підготовка вчителів -- професійні якості вчителя -- професійно-педагогічна підготовка -- мобільність особистості -- самооцінка -- якість особистості -- альтруїзм -- полікультурність -- сучасний вчитель
Аннотация: У статті розповідається про підготовку вчителів, зокрема розглянуто професійно-значущі якості вчителя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кучеренко, Ірина.
    Професійна компетентність сучасного вчителя [Текст] / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 39-45.
Рубрики: Вчитель--професійна майстерність
фывфывфыв:
професійна компетентність вчителя -- сучасний вчитель


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)