> Шифр: ПСД-1/2006/15/2 Журнал 2006г. т.15 N 2 Функциональный возраст и темп старения спортсменов-ветеранов. - С.112-118. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Функциональный возраст и темп старения спортсменов-ветеранов [Текстььь]> // Проблемы старения и долголетия : Научно-практический журнал. - 2006. - Том15, N2. - С. 112-118. . - ISSN 0869-1703 Рубрики: Біологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.10 / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР. - К. : Радянська школа, 1970. - 184 с. - 0.83 руб. Содержание: Прайсман, В. Д. Особливості сприймання стсршокласниками портретних характеристик літературних персонажів / В. Д. Прайсман. - С .91-98 Ілляшенко, Т. Д. Особливості естетичних оцінок творів художньої літератури старшокласниками / Т. Д. Ілляшенко. - С .99-106 Драніщева, Е. І. Особливості читацьких інтересів важковиховуваних дівчат / Е. І. Драніщева. - С .107-115 Котлярова, Л. В. Прояви домагань у старших дошкільників та їх вплив на емоціональні реакції / Л. В. Котлярова. - С .116-123 Боришевський, М. Й. Особливості ставлення підлітка до свого становища в колективі ровесників / М. Й. Боришевський. - С .124-132 Містюк, В. В. Формування графічних умінь в учнів 5-6 класів / В. В. Містюк. - С .149-156 Баєв, Б. Ф. Темп виконання завдань, як показник розумових здібностей / Б. Ф. Баєв. - С .157-164 Кулачківська, С. Є. Вікові та індивідуальні прояви сили і рухливості нервової системи дошкільників / С. Є. Кулачківська. - С .165-173 Савельев, В. О. До питання про перенесення в процесі мислення / В. О. Савельев. - С .178-183
РУБ 15(07) Рубрики: Усне мовлення Мовлення Пізнавальний інтерес фывфывфыв: Гетерохронність розвитку -- Інтеріоризація читання Доп.точки доступа: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Экземпляры всего: 3 КСХ (1), Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: КСХ (1), Ч.З.№2 (1), фб (1) |
А 94 Афонина, Н. Ю. Ритм, метр, темп: Временная организация в музыке [Текст] : пособие по теории музыки / Н. Ю. Афонина. - СПб. : Союз художников, 2001. - 48 с. - 9.10 грн. РУБ 78.02 Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (1), муз. (2) Свободны: Ч.З.№2 (1), муз. (2) |
Б19 Бакланов, Григорий Яковлевич Собрание сочинений [Текстььь] : в 4-х т. / Г. Я. Бакланов ; Вступ. ст. И. Дедкова. - М. : Художественная литература, 1983 - 1985. Т. 4 : Очерки книги. Темп вечной погони. Канада. Литературно-критические статьи. - 1985. - 463 с. - 1.40 руб. Доп.точки доступа: Дедков И. \вступ. ст.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 24 б-ка Арват Н. Н. / Р 24-КСХ Рассудова, Ольга Петровна. Интенсивный курс русского языка [Текстььь] : книга для учащихся. "Темп" / О. П. Рассудова, Л. В. Степанова. - М. : "Русский язык", 1979. - 246 с. - 1.50 руб. РУБ 4Р(07) Доп.точки доступа: Степанова, Людмила Валентиновна Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
> Шифр: ПШ-2/2011/9 Журнал 2011г. N 9 Антонець, Михайло. Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського : до 18-х Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: дошкілля - початкова школа" / М. Антонець. - С.3-7. Савченко, Олександра. Сучасний урок: суб’єктивність навчання і варіативність структури / О. Савченко. - С.11-15. Трунова, Валентина. Основні положення щодо позакласного читання в початкових класах / В. Трунова. - С.21-23. Балицька, Романія. Вивчення теми "Корисні та шкідливі звички, їх вплив на здоров’я в сім’ї і школі". Основи здоров’я, 2 клас / Р. Балицька. - С.36-38. Волинець, Людмила. Зміст навчання пластичних мистецтв у початковій школі Франції / Л. Волинець. - С.52-55. Іщенко, Олександр. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку / О. Іщенко. - С.56-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Острикова, Т. А. Математический компонент в методике русского языка [Текст] / Т. А. Острикова> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2011. - N 7. - 106-110 (Продолж. в след. №) . - ISSN 0131-6141 Рубрики: викладання російської мови в школі фывфывфыв: математический компонент в методике -- объем работ -- средняя длина слов -- поклассные нормативы -- темп чтения -- темп письма Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Z99 Іщенко, Олександр. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку [Текст] / О. Іщенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 56-58. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі початкової школи--підготовка до уроків Українська мова--фонетика фывфывфыв: темп мовлення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іщенко, Олександр. Лінгводидактичні основи сприйняття усного мовлення [Текст] / О. Іщенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 57-58. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчитель початкової школи--мовлення Початкова школа--мовлення фывфывфыв: усне мовлення -- мелодика -- гучність -- темп -- пауза -- надсегментна фонетика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ж 90 Жупан, О. Ю. Розвивальне навчання у створенні ситуації успіху [Текст] / О. Ю. Жупан> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 2-6. Рубрики: Розвивальне навчання фывфывфыв: ситуація успіху -- складність навчання -- швидкий темп навчання -- самоосвіта учня Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет |
Г 68 Гордієнко, А. О. Актуалізація змісту висловлювання в іншомовному дидактичному дискурсі з допомогою просодичних засобів [Текст] / А. О. Гордієнко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 14. - С. 2-9. Рубрики: Дискурс--висловлювання--текст Англійська мова--висловлювання фывфывфыв: дискурс -- висловлювання -- текст -- іншомовний дискурс -- дидактичний дискурс -- просодичні засоби мови -- дидактичний текст -- мовні засоби -- паралінгвістичні засоби -- просодична система -- паузи -- темп -- тембр -- фразовий наголос -- ритм -- фраза Аннотация: Для розгляду питання актуалізації змісту англомовного висловлювання за допомогою просодичних засобів в межах іншомовного дидактичного дискурсу в статті з'ясовується співвідношення поняття тексту та дискурсу взагалі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Д 79 Дубовик, Світлана. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів [Текст] / С. Дубовик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 3-6. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--культура мовлення фывфывфыв: культура мовлення -- культура спілкування -- культура мовленнєвого спілкування -- фонетична компетентність -- наголошування -- інтонація -- мелодика -- темп -- сила звучання Аннотация: У статті розглядаються фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування як важливого складника комунікативної культури молодших школярів, основні напрямки роботи вчителя щодо формування в учнів фонетичної компетентності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рамендик, Дина Михайловна. Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 105-118. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія особистості--темперамент--властивості фывфывфыв: темперамент -- індивідуальність -- теорія індивідуальності -- центральна нервова система -- соціальна ергічність -- соціальна емоційність -- пластичність -- темп дій -- емоційна чутливість -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- стабільність -- домінантність -- емоційна стійкість -- працездатність Аннотация: Представлено результати експериментального дослідження, спрямованого виявити зв’язок властивостей темпераменту між собою, а також з іншими індивідуальними властивостями та особливостями мозку під час довільної уваги. Доведено, що найбільш точно описує індивідуальність опитувальник ОСТ за Русаловим В. М., який грунтується на теорії індивідуальності. Доп.точки доступа: Чернышев, Борис Владимирович; Чернышева, Елена Георгиевна; Русалов, Володимир Михайлович (психолог, фахівець в галузі психофізіології, диференційної психології, психодіагностики ; 1939 р. н.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: (15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен) |
Б 87 Брайко, Олександр. Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда [Текст] / О. Брайко> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 54-72. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина ; 21 ст. початок Українська мова--мова художніх творів--проза фывфывфыв: українські письменники 20 ст. -- мова художніх творів -- ритм мови -- ритмічний монтаж -- темп -- рух камери -- пластична мелодія -- візуальна образність -- кінематографічне бачення -- літературний твір Доп.точки доступа: Дрозд, Володимир Григорович (укр. письменник ; 1939-2003) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 86 Лустенко, А. Ю. Темпоральні підгрунтя реальності буденного та проблема трансценденції [Текст] / А. Ю. Лустенко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2014. - N 2. - С. 3-9 Рубрики: Філософія--соціальна філософія фывфывфыв: буденність -- трансцендентне -- тренсцендування -- темпоральність -- екзистенція -- сенс -- рефлексія -- темп -- подія -- вчинок -- реальність -- безпосереднє Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стецько, Ярина. Музикальність української та французької прози другої половини XX століття [Текст] : на матеріалі творів О. Довженка, М. Вінграновського та А. Боско / Я. Стецько> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 20-31. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина Зарубіжна література--література окремих країн Літературознавство--компаративістика (порівняльне літературознавство) Франція--література--персоналії письменників фывфывфыв: ритм -- темп -- тональність -- мала форма -- експресивне невантаження -- звук -- типологія -- асоціативність -- порівняльне літературознавство -- музикальність прози -- французька література Доп.точки доступа: Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. письменник ; 1936-2004); Боско, Анрі (французький письменник ; 1888-1976) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Брайко, Олександр. Кінематографічний темпоритм у прозі Євгена Гуцала для дітей [Текст] / О. Брайко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 40-45. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина фывфывфыв: кадр -- монтаж -- ритм -- рух камери -- темп -- українські письменники 20 ст. -- твори для дітей Доп.точки доступа: Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Робота над ритмом [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 2628. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху фывфывфыв: діти з порушеннями слуху та мовлення -- робота з дітьми -- ритм -- темп -- інтонація Доп.точки доступа: Перфільєва, Т. О. \ом та інтонацією.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/7 Журнал 2020г. N 7 (67) Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.2–4. фывфыв: діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями слуху, мовленнєве дихання Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова. - С.5–7. фывфыв: логопедичне заняття, розвиток слухового сприймання, початкова школа Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко. - С.8–10. - Бібліогр.: 4 назви. фывфыв: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Виноградова, С. В. Подорож у казку "Курочка ряба" : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання, мовленнєве дихання, звуконаслідування, темп мовлення; збагати словник дітей прикметниками; вправляти в чіткій вимові звука [к]; виховувати звукову культуру мовлення] / С. В. Виноградова. - С.11–12. - Бібліогр.: 4 назви. фывфыв: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Марков, А. Ю. Автоматизація звука [р] у зв’язному мовленні. Диференціація звуків [ш] – [ж] : коспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу: [мета заняття: закріпити правильну вимову звука [р] у різних фонетичних позиціях у складах, словах, словосполученнях, фразах; удосконалювати вміння давати порівняльну характеристику споріднених за артекуляцією звуків ([ш]–[ж]) і диференціювати їх у зв’язному мовленні на матеріалі діалогу "Знайомство"] / А. Ю. Марков. - С.13–16. фывфыв: індивідуальне заняття, диференціація звуків, початкова школа Бойко, О. П. Подорож стежинкою колобка : корекційно-розвивальне заняття з фізкультури для дітей 2-го року навчання з вадами інтелекту: [мета заняття: розвивати вміння виконувати дії з предметами; удосконалювати вміння присідати, стрибати на місці; розвивати координацію рухів; закріпити зання про казку "Колобок"] / О. П. Бойко. - С.17–18. фывфыв: діти з вадами інтелекту, фізична культура, початкова школа Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.19–25. фывфыв: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко. - С.26–31. фывфыв: діти з особливими освітніми потребами, взаємодія педагогів із дітьми, заклади дошкільної освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |