Князева, Т. С.
    Роль эмоционального интеллекта в учебно-профессиональной успешности музыкантов-исполнителей / Т. С. Князева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 115-124. - Бібліогр.: 30 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія особистості--емоційний інтелект
   Психологія вищої школи

   Психологія--методики

   Кафедра інструментально-виконавської підготовки

фывфывфыв:
музично-виконавська діяльність -- тести емоційного інтелекта -- професійно значні якості -- оцінка професійних якостей -- студенти музичних вузів -- психологія особистості -- навчально-професійна успішність -- психологія музичних здібностей -- шкала "ідентифвкація емоцій"
Аннотация: Вивчався зв'язок мыж емоційним інтелектом, виміряним з допомогою теста емоційного інтелекта Мейера-Селовея-Карузо (MSCEITV.2.0), екзаменаційними оцінками зі спеціальності і самооцінкою професійно-значимих якостей студентів музичних вузів. Були підтверджені критеріальна валідність MSCIETV.2.0 і вплив емоційного інтелекту на навчальну музично-виконавську успішність студентів та їх самооцінку професійно значних якостей. Обговорюється проблема специфіки емоційного інтелекту в ситуації музичного виконавства.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)