М 59 Микалко, Майкл. Тренинг интеллекта [Текстььь] / М. Микалко; Пер. с англ. Л. Царук. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000; 2001. - 188 с. - (Сам себе психолог). - Пер. изд. : Tninkertoys : a Handbook of Business C reativity for 90 s / M. Michalko. - ISBN 5-314-00004-0 : 5.60 грн., 5.50 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Мислення творче Інтелект Логіка мислення Ум--игры Сновидіння Тренінг інтелекту фывфывфыв: Сновидения Аннотация: В книге представлена система логических упражнений, позволяющая генерировать идеи практически на пустом месте. С помощью линейных техник вы сожете организовать свое информационное пространство так, что любая задача или жизненные головоломки будут решаться без труда и кратчайшим путем. Доп.точки доступа: Царук, Л. \пер. с англ. .\; Michalko, M. Экземпляры всего: 2 аб (1), фб (1) Свободны: аб (1), фб (1) |
Б 91 Бурнард, Филип. Тренинг навыков консультирования [Текст] / Ф. Бурнард; Пер. с англ. А. Ракитина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2002. - 256 с. : табл., ил. - (Эффективный тренинг). - Библиогр.: с. 240-253. - Пер. изд. : Training Counselling Skills: A Soursebook of Activities for Trainers / Philip Burnard. - ISBN 5-318-00496-2 : 11.40 грн.
РУБ 158.1 Рубрики: Психологія--консультування фывфывфыв: тренінг навичок Доп.точки доступа: Ракитина, А. \пер. с англ.\; Burnard, Philip Экземпляры всего: 7 фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1), пед. (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1), пед. (1) |
Г 63 Гольдштейн, Арнольд. Тренінг умінь спілкування: Як допомогти проблемним підліткам [Текст] / А. Гольдштейн, В. Хомик; пер. з англ. В. Хомик. - К. : Либідь, 2003. - 520 с. - Бібліогр.: с. 490-519. - ISBN 966-060272-3 : 18.65 грн., 8.20 грн., 22.40 грн. Содержание: Зменшення агресії . - С .20-283 Послаблення стресу . - С .284-383 Зведення до мінімуму упереджень . - С .384-489
РУБ 158.9 Рубрики: Уміння Агресія Стрес Соціальні ситуації Гнів--контроль Моральні міркування Свідомість--вимір Стрес-менеджмент Проблеми--розв’язання Підтримка Емпатія Кооперування взаємодія груп малі групи Тренінги взаєморозуміння (психол.) Доп.точки доступа: Хомик, Володимир; Хомик, Володимир \пер.\ Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Н15 Навчання керівників-провідників в освіті [Текст] : збірник матеріалів / Б. Колос, Н. Луців, К. Гороховська, П. Гнус ; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації, Світова координаційна виховно-освітня Рада, Інститут професійного розвитку вчителів. - Львів ; Торонто : Літопис, 2003. - 120 с. - ISBN 966-7007-91-2 : 4.00 грн. Содержание: Опис курсу . - С .6 Вимоги до учасників курсу . - С .7 Освіта в Канаді й Україні . - С .9 Знайомство . - С .15 Навчальний тренінг "Сили змін" . - С .17 Каві, Стівен. Сім звичок успішних людей / Стівен Каві. - С .18 Провідництво в освіті . - С .35 Класифікація цільової орієнтації процесу навчання Б. Блума . - С .52 Тема "Справжні кольори" . - С .60 Характеристика ефективних шкіл . - С .76 Форми навчання . - С .81 Підсумок . - С .90 Навчальний тренінг для керівників навчальних закладів . - С .93 Принципи "Лицем до дитини" . - С .105 Сприяння освіті дітей з особливими потребами . - С .107
РУБ 373.001 Рубрики: Керівництво освітою Директор школи Освіта--реформа--зміни Діти--особливі потреби Доп.точки доступа: Колос, Богдан; Луців, Надія; Гороховська, Катерина; Гнус, Павло; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації; Світова координаційна виховно-освітня Рада; Інститут професійного розвитку вчителів Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Ф 33 Федорчук, Віктор Миколайович. Соціально-психологічний тренінг "Розвиток комунікативної компетентності викладача" [Текст] : Навчально-методичний посібник / В. М. Федорчук. - Кам’янець-Подільський : Абетка, 2003. - 240 с. - Бібліогр.: с. 234-238. - ISBN 966-682-181-8 : 18.50 грн.
РУБ 158.9 Экземпляры всего: 31 Ч.З.№2 (20), аб (10), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (20), аб (10), фб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 38 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 214 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.64 грн. Содержание: Акмалдінова, Олександра Миколаївна. Актуальні питання навчання іноземної мови у системі заочної та дистанційної освіти / О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна; О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна. - С .3 Наливайко, А. П. Про методи врахування результатів поточної успішності в підсумковій оцінці знань (вітчизняний та зарубіжний досвід) / А. П. Наливайко. - С .15 Хорєв, І. О. Виховний вплив у процесі навчальних занять у вищій військовій школі / І. О. Хорєв. - С .21 Бутівщенко, С. В. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій державного управління - важливий чинник регіонального розвитку України / С. В. Бутівщенко. - С .29 Ленчук, І. Г. Методичні відтінки навчання основам геометрії / І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовська. - С .37 Семенець, С. П. Геометрія гіперболічного параболоїда / С. П. Семенець. - С .46 Гавров, Є. В. Контроль остаточних знань учнів з креслення / Є. В. Гавров. - С .56 Дюканова, Д. М. Проблеми застосування тестів при вивченні іноземної мови / Д. М. Дюканова. - С .61 Курик, М. О. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів з математики у вищих навчальних закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації / М. О. Курик. - С .69 Мітрясова, О. П. Мета і завдання хімічної освіти в контексті інтегрованого підходу / О. П. Мітрясова. - С .81 Свириденко, С. О. Вплив світових культурно-інтеграційних процесів на спосіб життя сучасної молоді та завдання закладів освіти / С. О. Свириденко. - С .91 Канішевська, Л. В. Науково-педагогічні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів / Л. В. Канішевська. - С .102 Машталір, А. М. Формування творчої особистості курсанта: синергетичний аспект / А. М. Машталір, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. - С .109 Жорнова, О. Деякі аспекти формування у студентів наукових понять (на прикладі лекційної презентації змісту поняття "формування особистості учнів") / О. Жорнова. - С .118 Жорнова, О. І. Інтерпретація педагогічного процесу у вищій школі з позицій соціокультурної діяльності / О. І. Жорнова. - С .132 Драч, І. І. Навчальний процес у вищому навчальному закладі як об’єкт акмеологічного дослідження / І. І. Драч. - С .141 Параскевич, С. П. Авторська програма спецкурсу "Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання" та методичні поради щодо її впровадження / С. П. Параскевич. - С .147 Смирнова, М. І. Комплекс тренувально-контролюючих засобів вивчення іноземної мови студентами економічних спенціальностей / М. І. Смирнова. - С .160 Стрельніков, В. Ю. Соціально-психологічний тренінг у формі ділової гри - ефективна технологія навчання у вищій школі / В. Ю. Стрельніков. - С .168 Биковська, Л. Б. Функціональні особливості втоми у гандболістів (жінок ів чоловіків) під час змагань / Л. Б. Биковська. - С .177 Удалова, О. Ю. Жіноча молодь в умовах ринкової економіки / О. Ю. Удалова. - С .186 Леонов, О. З. Деякі особливості фізичного виховання студентів, віднесених до спеціальної медичної групи / О. З. Леонов. - С .192 Журавська, Н. С. Історичні традиції освітньої системи Франції / Н. С. Журавська. - С .200
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л 72 Лойшен, Шэрон. Психологический тренинг умений. Школа Вирджинии Сатир [Текст] / Ш. Лойшен. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2001. - 160 с. : ил. - (Практикум по психотерапии). - ISBN 5-272-00386-1 : 10.00 грн.
РУБ 158 Рубрики: Практична психологія--тренінги фывфывфыв: сімейна терапія -- сімейне консультування -- тренінг (вміння) -- практична психологія Доп.точки доступа: Сатір, Вірджинія (американський психолог, психотерапевт. Ідеї Вірджинії Сатір мали великий вплив на розвиток сімейної психотерапії ; 1916-1988) \о ней\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Д 42 Джонсон, Девід В.. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування [Текст] / Д. В. Джонсон; пер. з англ. В. Хомика. - К. : КМ Академія, 2003. - 288 с. : іл. - Л-ра: с. 283-284. - ISBN 966-518-186-6 : 18.00 грн., 3.50 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Соціальна психологія Міжособистісне спілкування--тренінг Тренінг--міжособистісне спілкування Саморозкриття (психол.) Довір’я--встановлення і збереження Спілкування--удосконалення вміння Почуття--вираження словами Почуття--невербальне вираження Міжособистісні конфлікти--розв’язання Гнів--контроль Стрес Стосунки з людьми--інші культури Доп.точки доступа: Хомик, Володимир \пер.\ Экземпляры всего: 30 аб (17), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (1), фб (1), ав (1) Свободны: аб (17), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (1), фб (1), ав (1) |
Т 38 Технологія тренінгу [Текст] : сборник / Упоряд. О. Главник, Упоряд. Г. Бевз, За заг. ред. С. Д. Максименка. - К. : Главник, 2005. - 112 с. - (Психологічний інструментарій). - Бібліогр.: с. 109-110. - ISBN 966-8479-12-2 : 6.02 грн.
РУБ 158.9(07) Рубрики: Тренінг Доп.точки доступа: Главник, О. \упоряд.\; Бевз, Г. \упоряд.\; Максименко, Сергій Дмитрович \ред.\ Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литовченко, Ніна Федорівна. Професійно орієнтований тренінг самопізнання та саморегуляції [Текст] : навчально-методичні матеріали для тренінгових занять студентів педагогічних вузів (спеціальність "Практична психологія") / Н. Ф. Литовченко ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 72 с. - 1.90 грн.
РУБ 158 Доп.точки доступа: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 155 ав (4), аб (131), Ч.З.№2 (20) Свободны: ав (4), аб (131), Ч.З.№2 (20) |
Ф 79 Формування здорового способу життя (семінар-тренінг) [Текст] : Навчальна програма курсу / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки ; Укл. А. І. Конончук. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 12 с. - 1.20 грн.
РУБ 371(073.3) Рубрики: Здоровий спосіб життя--програми Доп.точки доступа: Конончук, Антоніна Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи ГоголяКафедра соціальної педагогіки Экземпляры всего: 48 аб (30), НМК ф-т ПСР (15), Ч.З.№2 (1), ав (1), фб (1) Свободны: аб (30), НМК ф-т ПСР (15), Ч.З.№2 (1), ав (1), фб (1) |
С 71 Спеціальні курси з психології [Текст] : Для студентів педагогічних спеціальностей / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 233 с. - Літ.: с. 232-233. - 7.70 грн. Содержание: СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ З ПСИХОЛОГІЇ Пісоцький, В. П. Психологія особистості / Н. С. Ярослав; М. Д. Бойправ. - С .7 Ярослав, Н. С. Теорії особистості / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький. - С .15 Бойправ, М. Д. Сучасні проблеми вікової та педагогічної психології / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький Бойправ, М. Д. Психологія вищої школи / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав. - С .31 Пісоцький, В. П. Психологія наукової творчості / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав; В. С. Король. - С .37 Пісоцький, В. П. Психологія статі та сім’ї / Л. О. Ярослав; В. С. Король; Н. Ф. Литовченко. - С .45 Ярослав, Л. О. Основи екологічної психології / В. С. Король; Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва. - С .57 Король, В. С. Основи юридичної психології / Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко. - С .65 Литовченко, Н. Ф. Основи зоопсихології / Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .73 Андрєєва, Я. Ф. Основи конфліктології / В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .81 Гришко, В. В. Основи психології комп’ютеризації / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча. - С .90 Ярослав, Н. С. Соціальна психологія (для спеціальностей, де не передбачено вивчення цієї дисципліни, як обов’язкової) / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча; В. С. Король. - С .95 СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ПРИКЛАДНОГО СПРЯМУВАННЯ Ярослав, Н. С. Розвиток та формування особистості в умовах освітнього процесу школи / М. В. Папуча; В. С. Король; О. П. Щотка. - С .113 Нещерет, О. І. Психологія мовленнєвої діяльності / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .119 Папуча, М. В. Психологія індивідуального підходу у навчанні / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .129 Король, В. С. Психолого-педагогічне консультування підлітка / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .137 Король, В. С. Психологія навчально-пізнавальних інтересів учнів / О. П. Щотка. - С .161 Щотка, О. П. Соціальна психологія освітніх організацій / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .173 ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ТРЕНІНГИ Щотка, О. П. Самореабілітація особистості в складних ситуаціях професійної діяльності / О. П. Щотка. - С .187 Щотка, О. П. Тренінг професійної взаємодії з підлітками / А. М. Горянська. - С .195 Щотка, О. П. Тренінг взаємодії з невстигаючим учнем / О. П. Щотка. - С .203 Щотка, О. П. Психологія професійно-управлінського самовизначення / О. П. Щотка. - С .211 Горянська, А. М. Психологія педагогічної толерантності / А. М. Горянська. - С .225
РУБ 15(070.3) Доп.точки доступа: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 50 НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Содержание: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Л 64 Литовченко, Ніна Федорівна. Професійно орієнтований тренінг самопізнання та саморегуляції [Текст] : Навчально-методичні матеріали для тренінгових занять студентів-психологів / Н. Ф. Литовченко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., випр. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 72 с. - 2.30 грн., 1.90 грн., 4.50 грн.
РУБ 158 Доп.точки доступа: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10012988 пед. (1), аб (10012967), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (10) Свободны: пед. (1), аб (10012967), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (10) |
Л 27 Латыпов, Нурали. Основы интеллектуального тренинга [Текст]. Минута на размышление / Н. Латыпов. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2005. - 336 с. - Библиогр.: с. 301-304. - ISBN 5-469-00174-1 (в пер.) : 38.80 грн. Приложение: Изобретательские решения и передвыборные технологии. - 2005. - 32 с. (Книга-перевёртыш)
РУБ 152.6 Рубрики: Практична психологія--тренінги--інтелектуальний тренінг интеллект человека Ум Интеллектуальные способности Творчество Творческие способности Выборные кампании предвыборные технологии креативные разработки фывфывфыв: ерудиція -- інтелектуальний тренінг Аннотация: Эта книга - своеобразная краткая энциклопедия "кухни мысли" и упражнений интеллекта. В приложении рассказывается о применении креативных разработок в сфере информационных предвыборных технологий. Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Ж 74 Житник, Борис Олександрович. Методичний порадник: форми і методи навчання [Текст] / Б. О. Житник. - Х. : Основа, 2005. - 124 с. - (Управління школою). - Бібліогр.: с. 123-124. - ISBN 966-333-225-5 : 5.50 грн., 6.50 грн.
РУБ 371.01 Рубрики: Методи навчання--когнітивні--креативні--оргдіяльнісні фывфывфыв: шкільна лекція -- шкільний семінар -- навчальна екскурсія -- практикум -- ділова гра -- тренінг -- факультативні курси -- елективні курси -- навчальна конференція -- навчальні консультації -- олімпіади -- турніри -- конкурси -- виставки -- бесіда -- робота з книгою Экземпляры всего: 5 Ч.З.№2 (3), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), фб (1), ав (1) |
С 69 Соціальна робота в Україні: теорія та практика [Текст] : Посібник для підвищення кваліфікації працівників соціальних служб для молоді. Ч. 3 / Державний центр соціальних служб для молоді, Тернопільський державний педагогічний університет імені В. Гнатюка ; За заг. ред. А. Я. Ходорчук. - К. : ДЦССМ, 2002. - ISBN 966-7815-15-3 : 3.00 грн. Содержание: Ходорчук, А. Я. Моніторинг післядипломного навчання соціальних працівників в системі центрів ССМ / А. Я. Ходорчук. - С .4-9 Кравець, В. П. Соціальні служби для молоді та демографічне виховання / В. П. Кравець. - С .9-32 Братасюк, М. Г. Україна в перехідний до ринку період: основні напрями та завдання соціальної політики / М. Г. Братасюк. - С .32-41 Іванчук, М. В. Захист честі, гідності та ділової репутації громадян / М. В. Іванчук. - С .41-55 Чабан, О. С. Психологічні основи спілкування / О. С. Чабан. - С .55-71 Сановська, В. А. Соціально-психологічний тренінг як супровід соціальної роботи / В. А. Сановська. - С .71-80 Чабан, О. С. Релігія як психологічний захист / О. С. Чабан, П. М. Михайлишин. - С .80-84 Матвійчук, Н. С. Технології соціальної роботи / Н. С. Матвійчук. - С .84-90 Поліщук, В. А. Психолого-педагогічний факультет педуніверситету як центр здійснення соціальної освіти в регіоні / В. А. Поліщук. - С .90-104 Купина, Н. М. Характеристика сім’ї, в якій конфліктують батьки і діти / Н. М. Купина. - С .104-115 Вадзюк, О. В. Соціальна робота з клієнтами / О. В. Вадзюк. - С .115-122 Ковалок, Н. П. День відкритих дверей спеціалізованої служби "Молодіжного центру "Довіра" / Н. П. Ковалок. - С .122-124 Грицько, Н. І. Обласний конкурс волонтерів "Під знаком волонтера" / Н. І. Грицько. - С .124-126 Круть, М. М. Кубок КВК "Ярмарок соціальних технологій" / М. М. Круть. - С .126-128 Грод, І. М. Нові інформаційні технології в сфері соціальної роботи з молоддю / І. М. Грод. - С .128-131
РУБ 36(4Укр)(075.3) Рубрики: Соціальна робота Соціальні служби--Україна Доп.точки доступа: Ходорчук, А. Я.; Державний центр соціальних служб для молодіТернопільський державний педагогічний університет імені В. Гнатюка Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 17. - Львів : Львівський університет, 2003. - 257 с. - 3.00 грн. Содержание: Бахмат, Наталія. Діагностика стану інтеграції дидактико-методичних умінь у студентів спеціальності "Початкове навчання" / Наталія Бахмат. - С .11-19 Миронова, Світлана. Концептуальні основи підготовки вчителя-дефектолога до корекційної роботи у спеціальних закладах / Світлана Миронова. - С .19-25 Максимець, Марта. Комунікативна спрямованість уроків іноземної мови в школі / Марта Максимець. - С .25-32 Цюра, Світлана. Професійна підготовка соціального педагога в руслі загальнонаукової методології синергетичного підходу / Світлана Цюра, Світлана Когут. - С .32-39 Герасимчук, Ірина. До питання про впровадження нейро-лінгвістичного програмування у процес навчання іноземній мові у вищих військових навчальних закладах / Ірина Герасимчук. - С .39-45 Павленко, Ірина. Зміст і сутність екологічної культури учнівської молоді / Ірина Павленко. - С .50-55 Приймас, Наталія. Роль позитивної Я-концепції у формуванні особистості (на прикладі творчості Уласа Самчука) / Наталія Приймас. - С .55-62 Сущева, Ірина. Вплив умов навчально-виховного середовища на стан здоров’я дітей у загальноосвітніх закладах нового типу / Ірина Сущева. - С .62-68 Василенко, Оксана. Підготовка майбутнього вчителя до статевого виховання учнів (з історії питання) / Оксана Василенко. - С .68-75 Коссак, Григорій. Досвід особистості старшокласника та вплив соціальних чинників на його формування / Григорій Коссак. - С .75-82 Сікорський, Петро. До проблеми класифікації методів навчання / Петро Сікорський. - С .89-99 П’ятакова, Галина. Тренінг як педагогічна технологія на заняттях з курсу "Педагогіка" / Галина П’ятакова. - С .99-106 Ковальчук, Лариса. Шляхи оптимізації та інтенсифікації процесу навчання під час вивчення педагогіки студентами хімічного факультету класичного університету / Лариса Ковальчук. - С .106-118 Петрова, Ірина. Проектні можливості ділових ігор / Ірина Петрова. - С .118-129 Пінькас, Валентина. Адаптивна імітаційна система навчального процесу / Валентина Пінькас. - С .129-135 Жевакіна, Наталія. З історії дистанційної освіти / Наталія Жевакіна. - С .135-142 Онучак, Людмила. Ділові ігри як стимулюючий фактор самостійої роботи студентів в позааудиторній діяльності / Людмила Онучак. - С .148-156 Кошманова, Тетяна. Спільні та відмінні тенденції розвитку педагогічної освіти США у світовому контексті / Тетяна Кошманова. - С .156-167 Швед, Марія. Тенденції розвитку зарубіжної екологічної освіти / Марія Швед. - С .167-175 Когут, Світлана. Теоретико-методологічні підходи до компаративного аналізу системи професійної підготовки соціального педагога в Україні і Польщі / Світлана Когут. - С .179-186 Заболотна, Оксана. Робота з різними мультикультурними категоріями як умова успішної соціалізації учнівської молоді у школах США / Оксана Заболотна. - С .186-193 Харченко, Тетяна. Містечко Віллет як відкрита соціально-педагогічна система у Франції / Тетяна Харченко. - С .193-200 Ржевська, Анна. Козацька Україна в історико-педагогічному ракурсі / Анна Ржевська. - С .201-207 Пастушенко, Олександра. Омелян Партицький про сім’ю як важливий чинник національного виховання / Олександра Пастушенко. - С .207-214 Юзик, Ольга. Освітньо-виховна діяльність молодіжних товариств Галичини у 20-30-х роках ХХ ст. / Ольга Юзик. - С .214-224 Коляда, Наталія. Просвітницько-педагогічна діяльність студентської молоді України в недільних школах (60-ті рр. XIX ст.) / Наталія Коляда. - С .232-240 Романова, Жанна. Початок реформування австрійської системи освіти та педагогічна діяльність Я. І. Фельбігера / Жанна Романова. - С .247-252
РУБ 37(05) Доп.точки доступа: Науменко, Володимир Павлович \о нем\; Фельбігер, Я. І. \о нем\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 26 Марковская, И. М. Тренинг взаимодействия родителей с детьми: Цели, задачи и основные принципы [Текст] : методический материал / И. М. Марковская. - СПб. : Речь, 2005. - 150 с. : ил. - (Психологический тренинг). - ISBN 5-9268-0030-7 : 19.20 грн. Содержание: Групповые формы работы с родителями Диагностика отношений родителей с детьми Тренинг взаимодействия родителей с детьми
РУБ 158.9 Рубрики: Семейное воспитание Консультирование Тести психологічні фывфывфыв: психологічний тренінг -- практична психологія -- опитувальники (психол.) Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (1) |