Дробот, О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / Олена Дробот, Анна Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 37–44. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: глухі діти -- українська жестова мова -- жестова мова -- жестема -- заперечення -- лінгвістичні особливості -- жестова комунікативна компетентність Аннотация: Розкрито лінгвістичні особливості української жестової мови на прикладі способів вираження заперечення. Охарактеризовано специфіку навчання "Української жестової мови" як навчального предмета, зокрема, особливості реалізації змісту перекладної лінії. Доп.точки доступа: Замша, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 20–40. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання фывфывфыв: українська жестова мова -- методика викладання -- будова словосполучення -- головне слово -- залежне слово -- розбір словосполучення -- жести -- глухі учні -- компетенції -- тестові завдання -- спеціальні заклади загальної середньої освіти Аннотация: Розроблено методику формування понять і закономірностей з теми "Будова словосполучення" у 5 класі учнями з порушеннями слуху спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90). Розкрито поетапне, репродуктивно-діяльнісний, креативно-дослідницький підхід засвоєння навчального матеріалу з урахуванням концепту "Українська жестова мова у комунікативній діяльності". В авторській методиці "Будова словосполучення" пердставлено три аспекти: перелік і зміст компетенцій теоретичного і практичного рівнів, які глухі учні 5 класу набудуть на основі засвоєних знань, умінь, розумінь і перекладу; системи вправ, правил, завдань, які спрямовані на розвиток і вдосконалення жестомовної комунікативної компетенції, граматико-орфографічних умінь учнів із порушеннями слуху, їхнього жестового, дактильного, писемного мовлення; орієнтовні тестові завдання, що відповідають зовнішньому незалежному оцінюванню. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП/2020/12 Журнал 2020г. N 12 (72) Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії : [про специфіку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти та корекційно-розвивальна роботу з дітьми з особливими освітніми потребами] / Т. В. Пацай. - С.2–7. фывфыв: організація інклюзивного навчання, корекційно-розвивальна робота, заклади загальної середньої освіти Хорт, М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі : [основні функції асистента вчителя] / М. К. Хорт. - С.8–10. фывфыв: інклюзивна освіта, асистент вчителя, індивідуальні програми Акіншина, В. В. Ялинка : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–15. фывфыв: інтегровані уроки, діти з ДЦП, порушення мовлення Дериведмідь, В. М. На городі : урок української жестової мови в 2-му класі: [розробка уроку] / В. М. Дериведмідь. - С.16–18. фывфыв: уроки, українська жестова мова, початкова школа Кормілець, Н. І. Син Божий народився : родинне свято для учнів 1-го класу з ДЦП та їхніх батьків: [сценарій проведення свята] / Н. І. Кормілець. - С.19–23. фывфыв: діти з ДЦП, родинне свято, сценарії Вітченко, М. Маресьєв Олексій Петрович : [про Маресьєва Олексія Петровича –льотчика-аса, учасника Другої світової війни у складі радянській армії, Героя Радянського Союзу, якому після важкого поранення було ампутовано обидві ноги] / М. Вітченко. - С.26. фывфыв: льотчик, інвалідність, мужність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дериведмідь, В. М. На городі [Текст] : урок української жестової мови в 2-му класі: [розробка уроку] / В. М. Дериведмідь> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 16–18. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--українська жестова мова фывфывфыв: початкова школа -- українська жестова мова -- діти з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України [Текст] / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 20-26. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки української мови фывфывфыв: жестова мова -- спеціальна освіта -- діти з особливими потребами -- українська жестова мова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |