15(075.3)
Л 72


    Лозниця, Віктор Стефанович.
    Основи психології та педагогіки [Текст] : навчальний посібник / В. С. Лозниця ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2001. - 288 с. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-574-207-8 : 20.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Мозок--будова
   Свідомість--характеристика

   Підсвідомість

   Інтелект штучний--вивчення

   Психічні стани--класифікація

   Емоції

   Афект

   Настрій

   Стрес

   Фрустрація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Воля

   Особистість

   Темперамент

   Психіка--вікові особливості

   Дитинство раннє--психологія

   Дошкільний вік--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Зрілий вік--психологія

   Старіння--психологія

   освіта в Україні

   Вища освіта в Україні

   Наукові ступені--Україна

   Вчені звання--Україна

   Виховання--методи--форми

   Виховання--індивідуалізація

   Перевиховання--школярі

   Навчання--методи--форми--засоби

   Університети--структура

фывфывфыв:
Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- структура освіти -- РОЗВИТОК ОСВІТИ


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15(075.3)
Л 72


    Лозниця, Віктор Стефанович.
    Психологія і педагогіка: основні положення [Текст] : Навчальний посібник / В. С. Лозниця. - К. : "ЕксОб", 1999. - 304 с. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-7111-04-0 : 7.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Мозок--будова
   Свідомість--характеристика

   Підсвідомість

   Інтелект штучний--вивчення

   Психічні стани--класифікація

   Емоції

   Афект

   Настрій

   Стрес

   Фрустрація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Воля

   Особистість

   Темперамент

   Психіка--вікові особливості

   Дитинство раннє--психологія

   Дошкільний вік--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Зрілий вік--психологія

   Старіння--психологія

   Вища освіта в Україні

   Наукові ступені--Україна

   Вчені звання--Україна

   Виховання--методи--форми

   Виховання--індивідуалізація

   Перевиховання--школярі

   Навчання--методи--форми--засоби

   Університети--структура

   Практична психологія--методи

фывфывфыв:
Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- Акредитація вузів

Экземпляры всего: 10
ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2)

88
С 59


    Соколова, Е. Е.
    Фундаментальные принципы университетского образования и психологическая теория деятельности А. Н. Леонтьева [Текст] / Е. Е. Соколова // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 1. - С. 12-24 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: психологи зарубіжних країн
   Вища освіта

   Мислення

   Кафедра психології

   Росія--психологи
фывфывфыв:
університетська освіта -- діалектичне мислення -- діалектична логіка -- саморозвиток


Доп.точки доступа:
Леонтьев, Алексей Николаевич (рус. психолог ; 18.02.1903 - 21.01.1979) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
К 11


    Кірдан, Олена.
    Роль попечителя Київського учбового округу в управлінні університетом Св. Володимира (1832-1839 рр.) [Текст] / О. Кірдан // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 59-63.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта в Україні--історія
   Педагогічні дослідження

фывфывфыв:
історико-педагогічні дослідження -- учбовий округ -- університет Святого Володимира -- університетська освіта


Доп.точки доступа:
Фон Брадке, Є. Ф. (попечитель Київського учбового округу) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
З-46


    Зданюк, Тетяна Вікторівна.
    Реформування університетської освіти у Німеччині другої половини ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. В. Зданюк ; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2011. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Німеччина--освіта
фывфывфыв:
університетська освіта


Доп.точки доступа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.58(4Укр)
К 93


    Курило, Людмила Федорівна.
    Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України (ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Ф. Курило // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 32 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта в Україні--історія
   педагогічні дисципліни

фывфывфыв:
вища освіта -- класичні університети -- університетська освіта -- педагогічний процес -- навчальна дисципліна
Аннотация: У статті здійснено історичний огляд становлення та розвитку університетської освіти в Україні (XIX- початок XX ст.). Показано, що в цей період педагогіка поступово набула статусу самостійної навчальної дисципліни.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.58
В 67


    Волик, Лариса Віталіївна.
    Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.58
Рубрики: діти обдаровані
   вища освіта--внз

фывфывфыв:
університетська освіта -- нововвдення -- освітні нововведення -- університети -- університети для дітей -- концептуальні засади -- діяльність
Аннотация: У статті розкривається генеза і сучасний стан університетської освіти у провідних країнах світу, екстраполяція її ідей серед дітей і пдлітків з метою розвитку їхніх здібностей і обдарованості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.04
Х 82


    Хоружий, Григорій Фокович.
    Вища освіта на шляху оптимізації : [стандартизація та прогнозування] / Г. Ф. Хоружий // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Вища освіта
фывфывфыв:
університетська освіта -- європейський простір -- академічні свободи -- автономія -- оптимізація -- стандартизація освіти -- якість освіти
Аннотация: У статті аналізується розвиток університетської освіти крізь призму формування європейського освітнього простору; ключовими складовими розвитку є академічні свободи, автономія, оптимізація.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.584(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 3-8. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--європейський освітній простір
   Вища освіта--інформатизація

фывфывфыв:
університетська освіта -- європейський освітній простір -- європейські університети -- інформатизація освіти -- інформаційні технології -- мовна освіта
Аннотация: У статті розглянуто питання щодо шляхів розвитку вищої школи, застосування європейського інноваційного досвіду та налагодження ефективної міжнародної академічної співпраці. Особливу увагу приділено впровадженню інформаційних технологій та створенню єдиного освітнього інформаційного простору. Наголошено на потребі вдосконалення мовної підготовки студентів, що є передумовою успішної інтеграції України в європейський освітній простір.


Доп.точки доступа:
Гамерська, Ірина

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)





    Терентьєва, Н. О.
    Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєв // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 22-27. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта університетська--розвиток
   Освіта університетська--законодавство

   Болонський процес--університетська освіта

фывфывфыв:
вища освіта -- університетська освіта -- болонські домовленості
Аннотация: Проаналізовано документи 2009 р. в межах болонських домовленостей - Паризьке та Левенське комюніке, Доповідь про розвиток європейського простору вищої освіти; виокремлено тенденції розвитку університетської освіти даного періоду з зазначенням тенденцій розвитку вищої освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Шапран, Ольга.
    Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--університетські комплекси
фывфывфыв:
педагогічна освіта -- регіональний університетський комплекс -- університетська освіта -- професійна підготовка -- регіональна диверсифікація -- технопарки -- науково-освітні центри -- неперервна освіта -- університетські комплекси
Аннотация: У статті розглядаються стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Аналізується досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди".


Доп.точки доступа:
\про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.04(4Укр)
В 67


    Волик, Л. В.
    Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів--професійна підготовка--інноваційна діяльність
   Освіта--інновації

фывфывфыв:
університетська освіта -- освітнє середовище -- нововведення -- інноваційний режим -- готовність
Аннотация: Автор порушує питання про необхідність запровадження в структурі підготовки майбутнього педагога курсів та предметів, спрямованих на їхню готовність до інноваційної професійної діяльності, а також необхідність відповідної побудови всього освітнього середовища університету, що спонукає учителя до роботи в інноваційному режимі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


63.3(4рос)5
Ж 35


    Жарова, Е. Ю.
    Университетское образование в Российской империи в XIX - начале XX в. [Текст] / Е. Ю. Жарова // Вопросы истории : Ежемесячный журнал. - 2012. - N 9. - С. 112-122 . - ISSN 0042-8779
ББК 63.3(4рос)5
Рубрики: Історія Росії, кінець 19-поч. 20 ст.
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

фывфывфыв:
університетська освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
Z99


    Іванов, С.
    Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 20-26 . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--університетська освіта
   Освіта університетська

фывфывфыв:
філософія освіти -- фундаментальні науки -- криза в науці -- наукова парадигма -- фундаменталізація науки -- університетська освіта
Аннотация: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Обгрунтовано думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.


Доп.точки доступа:
Кітов, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


72.3(4Укр)д
Д 55


   
    До 150-річчя від дня народження В. І. Вернадського [Текст] : [добірка статей] // Наука та наукознавство : Міжнародний науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 3-31. - Содержание: Вернадский В. И.: интегральные функции и задачи науки / И. И. Мочалов. Вернадский В. И. о роли университетов и университетского образования / О. И. Жилинская. Современные проблемы экономической науки в свете учения В. Вернадского / Т. С. Дыйкандаева. . - ISSN 0374-3896
ББК 72.3(4Укр)д
Рубрики: Наука в Україні--персоналії українських вчених
   Наука в Україні--історія науки

   Киргизстан--наука
фывфывфыв:
університетська освіта -- роль університетів -- задачі науки -- наукова спадщина Вернадського В. І.


Доп.точки доступа:
Вернадський, Володимир Іванович (природознавець, філософ, біогеохімік, громад.діяч ; 1863-1945) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
З-11


    Зіньковський, Ю.
    Імператив сучасної парадигми вищої освіти [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 9. - С. 7- 19 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--розвиток
фывфывфыв:
реформи -- модернізація -- фундаменталізація освіти -- практична підготовка -- взаємодія з ринком праці -- університетська освіта
Аннотация: Розглянуто змістову й організаційну структурованість вищої освіти України, її соціальні та професійні завдання, технологію навчання у вищій школі та місце науки в університеті. Визначено кроки, які необхідно здійснити на сучасному етапі на шляху модернізації освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
С 51


    Смолінська, Олеся.
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

фывфывфыв:
цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта
Аннотация: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.58
К 93


    Курбатов, Сергій.
    Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 103-110 : табл. - Бібліогр.: 25 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст.
   університети--рейтинги

фывфывфыв:
модель університету -- міжнародні рейтинги -- університетські рейтинги -- критерії -- індикатори -- оцінка університетської діяльності -- університетська освіта
Аннотация: У статті розглядаються можливості побудувати ідеальні моделі університетської освіти XXI сторіччя, спираючись на критерії та індикатори, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги. Так, Шанхайський рейтинг легітимує науково-дослідницьку модель, рейтинги Таймс та QS - статусно-маркетингову, а рейтинг Вебометрикс - модель віртуальної присутності університету.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Свіжевська, С.
    Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації [Текст] / С. Свіжевська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 80-88 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ

Рубрики: Вища освіта в Україні--ліцензування--акредитація
   Вищі навчальні заклади України--ліцензування--акредитація--рейтингування

фывфывфыв:
місія університету -- гарантія якості вищої освіти -- інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування" -- інтерактивна платформа -- стейкхолдери -- критерії акредитації -- суспільно-професійна акредитація -- ситема менеджменту якості -- українські університети -- університетська освіта -- акредитація освітніх закладів -- ліцензування
Аннотация: Розкриваються окремі аспекти проблеми оптимізації проведення таких процедур, як ліцензування, акредитація та ранжування у вишах України. Як скоротити економічні, часові, фізичні та моральні витрати? Як зробити корисними результати акредитації не тільки для самого університету, але й для інших зацікавлених сторін? Як уніфікувати показники, спільні для акредитації та рейтингу? На ці питання з урахуванням сучасних методичних підходів і європейських технологій відповідає стаття.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
П 64


    Похресник, А.
    Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у ХХІ ст. [Текст] / А. Похресник // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 63-72 : табл. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--перспективи розвитку
   Вища освіта--університетська освіта--фактори впливу на освіту

фывфывфыв:
цілі освіти -- вища освіта -- зовнішні впливи -- загроза біфуркації -- моделі університетів майбутнього -- освітньо-науковий комплекс -- сталий розвиток -- потенціал розвитку -- прогнозування -- освітньо-науковий розвиток -- університетська освіта
Аннотация: Визначаються особливості стану й головні тенденції еволюції сучасних держав, і наголошено на необхідності виконання об'єктивних наукових аналізів. Підкреслено існування в демократичних державах агенств, що конкурують з університетами і виконують якісні аналізи. Детально розглядається зміст аналізу перспектив змін університетської освти, виконаного аналітиками Великої Британії, його позитивні сторони та недоліки. Проаналізовані пропозиції з погляду їх застосовності в Україні.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)