А 82 Аркусова, И. В. Преподаватель и компьютер: сотрудничество или соперничество (конкуренция)? / И. В. Аркусова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 17-25. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка Викладач і комп’ютер комп’ютер на уроках фывфывфыв: технічні науки -- обчислювальна техніка -- комп’ютери -- вища освіта -- модернізація вищої освіти -- навчання у вузах -- оптимізація навчання -- комп’ютерне навчання у вузах -- комп’ютерні навчальні програми -- педмайстерність -- педмайстерність викладачів вузів -- управління освітнім процесом Аннотация: У статті розкриваються провідна роль комп'ютерних засобів як сучасного інструменту оптимізації навчання і найважливіша роль викладача, що забезпечує керування освітнім процесом. В статье раскрываются ведущая роль компьютерных средств как современного инструмента оптимизации обучения и важнейшая роль преподавателя, обеспечивающего управление образовательным процессом. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020г. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. фывфыв: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. фывфыв: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. фывфыв: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. фывфыв: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. фывфыв: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. фывфыв: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. фывфыв: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. фывфыв: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. фывфыв: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 13–16. - Бібліогр.: 2 назви.
фывфывфыв: хмарні технології -- інформаційний простір закладу -- управління освітнім процесом -- інформаційно-комунікаційні технології -- управлінська діяльність -- методична робота -- робота з документацією Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міровська, Маріола. Теорія і практика управління освітнім процесом на основі кейс-менеджменту в закладах вищої освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.06-теорія і методика управліня освітою 011 освітні, педагогічні науки / М. Міровська ; Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти". - : ДВНЗ"УМО", 2019. - 36 с. -
автореферати дисертацій--педагогіка Кафедра педагогіки фывфывфыв: управління освітнім процесом -- кейс-менеджмент Доп.точки доступа: Національна академія педагогічних наук України; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Е 56 Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти [Текст] / Т. А. Ельксніт> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 62–63. - Бібліогр.: 2 назви.
фывфывфыв: методична робота -- науково-методична робота -- управління освітнім процесом -- заклади загальної середньої освіти -- якість методичної роботи -- організаційна стурктура -- методична компетентність Аннотация: У статті розкрито шляхи вдосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти. Науково-методична робота розглядається як компонент організаційної структури управління освітнім процесом. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сікорський, Петро. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах [Текст] / П. Сікорський, І. Колодій> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2022. - N 1/2. - С. 29-37. Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти фывфывфыв: заклади вищої освіти -- дистанційна освіта -- мотивація -- освітній процес -- управління освітнім процесом -- планування -- мотивація -- контроль -- оцінювання Доп.точки доступа: Колодій, Ігор Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |