О-75 Основы управления специальным образованием [Текст] : Учебное пособие для студ. пед. вузов / Н. Н. Малофеев, И. Л. Соловьева, Н. М. Назарова и др; Под ред. Д. С. Шилова. - М. : Академия, 2001. - 336 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0565-6 : 23.50 грн.
РУБ 371.9(075.3) Рубрики: Освіта--підручники та посібники для ВНЗ--спеціальна освіта фывфывфыв: спеціальна освіта -- управління освітою Доп.точки доступа: Малофеев, Н. Н.; Соловьева, И. Л.; Назарова, Н. М.; Соловьев, М. Н.; Шилов, Д. С.; Макшанцева, Э. Н.; Шилов, Д. С. \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 94 Кусаинов, А. К. Состояние и перспективы системы образования Республики Казахстан / А. К. Кусаинов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 113-118. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Казахстан--освіта фывфывфыв: організація освіти -- система освіти -- реформування та модернізація освіти -- управління освітою -- підготовка педагогічних кадрів Аннотация: У статті аналізується сучасний стан освіти в Республіці Казахстан. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 19 Пастовенський, О. В. Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньої освітою / О. В. Пастовенський> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Освіта--громадсько-державне управління Управління освітою фывфывфыв: освіта -- загальна освіта -- загальна середня освіта -- управління освітою -- громадсько-державне управління -- загальна середня освіта -- освітні округи -- комунальні навчальні заклади -- автономні навчальні заклади -- приватні навчальні заклади -- ради навчальних закладів -- ради освітніх округів -- педагогічні ради -- піклувальні ради -- громадськість -- поліструктурна модель Аннотация: У статті проаналізовано досвід громадсько-державного управління освітніми округами, комунальними, автономними і приватними загальноосвітніми навчальними закладами. Розгля механізми впливу громадськості на управління навчальними закладами через громадські управлінські структури - загальні збори, ради навчальних закладів, ради освітніх округів. Обгрунтовано і розроблено поліструктурну модель громадські державного управління загальною середньою освітою. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про підготовку до початку 2012/13 навчального року : наказ... від 25.05.2012 № 630> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 3-6. - Додаток. - Содержание: Склад моніторингової групи по забезпеченню підготовки навчальних закладів до організованого початку навчального року Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи Середня освіта--правові джерела--Україна Позашкільна освіта в Україні--правові джерела Профтехосвіта--правові джерела--Україна Заклади освіти--підготовка до нового навчального року--організація Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: офіційний документ -- наказ МОНМС України -- середня освіта -- дошкільна освіта -- позашкільна освіта -- профтехосвіта -- управління освітою -- моніторингова група -- навчальні заклади -- початок навчального року -- підготовка до нового навчального року Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 79 Болотов, В. А. Условия эффективного использования результатов оценки учебных достижений школьников / В. А. Болотов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 39-45. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--організація освіти--якість освіти Росія--освіта фывфывфыв: організація освіти -- державна освітня политика -- управління освітою -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- рейтинг освітніх закладв Аннотация: У статті аналізуються напрямки та умови використання результатів оцінки якості освіти В статье анализируются направления и условия использования результатов оценки качества образования Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кушнир, Алексей Михайлович. Школа как фабрика человеческого капитала / А. М. Кушнир, А. М. Лобок> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 101-122. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Трудове виховання--школярі Освіта--політика Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: управління освітою -- кадрове забезпечення -- якість освіти -- шкільні технопарки -- трудове виховання -- криза освітньої діяльності Аннотация: Обмен мнениями участников интернет-конференции "Зачем нужны производственные технопарки и детско-взрослые образовательные производства в школе?" по поводу идей А. М. Кушнира, высказанных им в статье "Главный дефект российского образования". Обмін думками учасників інтернет-конференції "Навіщо потрібні виробничі технопарки і дитячо-дорослі освітні виробництва в школі?" з приводу ідей А. М. Кушніра, висловлених ним у статті "Головний дефект російської освіти". Доп.точки доступа: Лобок, Александр Михайлович Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Набок, Микола. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 20-24. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Державне управління--загальна середня освіта Управління освітою фывфывфыв: професійна майстерність -- регіональна освітня політика -- ефективність -- управління освітою Аннотация: В статті обгрунтовуються умови підвищення ефективногсті управління як визначального чинника розвитку системи загальної середньої освіти регіону. Звертаючись до наукових надбань, автор акцентує увагу на необхідності впровадження диверсифікованих, гнучких структур і механізмів управління середньою освітою та налогодження дієвих відносин регіональних органів управління освітою і організацій громадського суспільства. Водночас успішна реалізація цих умов можлива лише за наявності відповідно підібраних, підготовлених та розставлених кадрів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Асадуллин, Р. М. Управление педагогическим образованием: оценка, состояние, перспективы развития / Р. М. Асадуллин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 3-11 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Управління освітою вища освіта--управління фывфывфыв: вища педагогічна освіта -- управління освітою -- менеджмент в освіті -- менеджмент у педагогічних вузах -- економічне стимулювання -- інноваційність у вищій освіті -- структура управління Аннотация: У статті розглянуто специфіку та шляхи розвитку менеджменту у педагогічних вузах. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 34 Сидорова, Євгенія. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності / Є. Сидорова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 77-80. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Освіта в Україні--освітні округи Управління освітою--освітній округ фывфывфыв: освітній округ -- рада округу -- якість освіти -- базовий навчальний заклад -- обдаровані діти -- управління освітою Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВШ-3/2013/7 Журнал 2013г. N 7 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: управління освітою, підготовка ІТ-фахівців, програма "Наука в університетах" Суліма, Є. Інноваційні виклики сучасності й динаміка модернізації національної освіти / Є. Суліма. - С.7-12 фывфыв: пріоритети державної політики, інноваційний розвиток, інформаційне суспільство Степко, М. Світові тенденції розвитку систем вищої освіти та проблеми забезпечення якості й ефективності вищої освіти в Україні / М. Степко. - С.13-22. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: глобалізація, європейський простір вищої освіти, реформування освіти Комаров, В. Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти / В. Комаров. - С.23-33. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: законодавство про вищу освіту, управління освітою, автономія вищого навчального закладу Дурняк, Б. Вплив міжнародної співпраці Української академії друкарства на підвищення якості підготовки фахівців для видавничо-поліграфічної галузі України / Б. Дурняк, Я. Угрин. - С.34-42 фывфыв: видавничо-поліграфічна справа, міжнародна співпраця, Болонський процес Півняк, Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету / Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко. - С.43-49 : фот. фывфыв: інноваційна платформа, науково-навчальний центр, студентське конструкторське бюро Жорнова, Ольга. Talent management у вітчизняному ВНЗ: вибір оптимального шляху розвитку / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.50-58. - Бібліогр.: 20 назв. фывфыв: управління талантами, ресурси, ноосфера Очеретяний, А. До питання про предмет політології / А. Очеретяний. - С.59-69. - Бібліогр.: 9 назв. фывфыв: об’єкт науки, предмет науки, структура предмета політології Зотова-Садило, О. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище / О. Зотова-Садило. - С.70-78. - Бібліогр.: 14 назв. фывфыв: гуманітаризація вищої освіти, система підготовки майбутніх фахівців економічної галузі, конкурентоспроможний спеціаліст Константінова, Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм / Н. Константінова. - С.79-91. - Бібліогр.: 4 назв. : табл. фывфыв: система методичної роботи, психолого-педагогічний аналіз, компоненти навчального заняття Головенкін, В. Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу / В. Головенкін. - С.92-98. - Бібліогр.: 2 назв. : граф. фывфыв: фізика, зовнішнє незалежне оцінювання, вхідний контроль Україні ХХІ сторіччя - інтелект і творчість молоді. - С.99-101 фывфыв: Міжнародний форум студентів, аспірантів і молодих науковців, глобалізований світ, нова генерація науковців Ткаченко, О. Дбати про збереження духовності / О. Ткаченко. - С.102-105 фывфыв: естетика, навчальні посібники, духовність Цвих, В. Політологія у системі підготовки сучасного фахівця / В. Цвих, Д. Черняк. - С.106-110 фывфыв: політологія, навчальний посібник, відповіді на питання екзаменаційних білетів Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.111-115 фывфыв: періодичні видання, вища освіта, наука Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у травні 2013 року / О. А. Удод. - С.116-125 фывфыв: книги, гриф МОН України, перелік книг Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 73 Прес-служба МОН України інформує [Текст]> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 7. - С. 3-6 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари фывфывфыв: управління освітою -- підготовка ІТ-фахівців -- програма "Наука в університетах" -- конференції міністрів освіти -- прес-служба МОН Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 63 Комаров, В. Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти [Текст] / В. Комаров> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 7. - С. 23-33. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--законодавство фывфывфыв: законодавство про вищу освіту -- управління освітою -- автономія вищого навчального закладу -- стандарти вищої освіти -- освітньо-кваліфікаційні рівні вищої освіти -- державне управління Аннотация: Розглядається стан нормативно-правової бази вищої освіти в Україні в аспекті її подальшого вдосконалення. Аналізуються проекти Закону України "Про вищу освіту" та ключові проблеми правового регулювання відносин у цій сфері. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 14 Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--управління--філософські засади Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--державне управління фывфывфыв: соціальне управління -- державне управління -- управління освітою -- ефективність управління -- якість управління -- філософія освіти Аннотация: Стаття присвячена дослідженню філософських засад ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління в умовах нестабільності українського суспільства. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 23 Сбруєва, Аліна. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб’єкти, функції, механізми [Текст] / А. Сбруєва> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 91-98. Рубрики: Вища освіта в Україні--Болонський процес фывфывфыв: управління освітою -- наднаціональний вимір -- Болонський процес Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про використання приміщень дошкільних навчальних закладів : [лист...] від 18.07.2014 р. № 1/9-363> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 22/24. - С. 12-13 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи Заклади дошкільної освіти--приміщення--використання фывфывфыв: система дошкільної освіти -- дошкільні навчальні заклади -- використання приміщень -- орендування приміщень -- управління освітою Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Колегія. Профспілка працівників освіти і науки. ЦК. Президія. Про підсумки Всеукраїнського громадського огляду-конкурсу стану умов і охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України, проведеного в 2013 році : рішення колегії М-ва освіти і науки України від 29.05.2014 р. № 3/5-22, постанова президії ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 12.06.2014 р. № П-28-3> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 25/27. - С. 3-11. - Додаток. - Содержание: Перелік навчальних закладів для нагородження Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України за результатами Всеукраїнського громадського огляду-конкурсу стану умов і охорони праці Міністерства освіти і науки України, проведеного в 2013 році ; Протокол № 1 засідання Центральної оглядової комісії Всеукраїнського громадського огляду-конкурсу стану умов і охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України за результатами 2013 року, 20.05.2014 р., м. Київ Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Заклади освіти--охорона праці фывфывфыв: рішення колегії МОН України -- навчальні заклади -- умови праці -- охорона праці -- всеукраїнський огляд-конкурс -- громадський огляд-конкурс -- підсумки конкурсу -- управління освітою -- профспілкові організації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади Вища освіта в Україні--євроінтеграція вища освіта в зарубіжних країнах Європа--вища освіта фывфывфыв: системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія Аннотация: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-46 Черепков, Сергій. На основі якісних перетворень у суспільстві [Текст] / С. Черепков> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 10. - С. 83-86. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта--якість освіти--управління якістю фывфывфыв: якість освіти -- управління освітою Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 79 Греба, Роман. Децентралізація освіти та освітні фінанси [Текст] / Р. Греба> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 6. - С. 21-29. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--децентралізація освіти Вища освіта в Україні--управління фывфывфыв: децентралізація освіти -- управління освітою -- освітні фінанси Аннотация: Висвітлюється перебіг децентралізаційних процесів в освітній системі країн перехідного періоду, зокрема у Польщі, Македонії, Грузії, та технічні аспекти формул розподілу коштів в усовах трансформаційних процесів освітньої галузі в Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Воронова, С. В. Коуч-технологія для директора школи [Текст] / С. В. Воронова> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 80-94. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--керівники--управлінська діяльність фывфывфыв: педагогічний коучинг -- види коучингу -- моделі коучингу -- управління освітою -- директор школи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |