К 63 Комиссарова, Н. А. Соотношение теории и практики музыкального образования / Н. А. Комиссарова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 126 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Мистецтво--музична освіта--уроки сольфеджіо освіта музична Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта фывфывфыв: музикальне мистецтво -- музична освіта -- уроки сольфеджіо -- творчі форми роботи Аннотация: Про творчі форми роботи на уроках сольфеджіо. О творческих формах работы на уроках сольфеджио. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 65 Мистецька освіта: історія, сьогодення, перспективи [Текст] : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Мелітополь, 29-30 жовтня 2015 р.) / Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти. - Мелітополь : МДПУ імені Богдана Хмельницького, 2015. - 186 с. - ISBN 978-617-7346-14-1 : 47.00 грн. Содержание: Багрій, Т. Є Виконавська хорова діяльність як одна із форм реалізації творчого потенціалу майбутнього музиканта-педагога / Т. Є Багрій. - С .6-10 Брежнєва, С. Б. Роль класичних методів навчання у підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва / С. Б. Брежнєва. - С .18-22 Василенко, Л. М. Основні напрямки акторської майстерності в хореографії / Л. М. Василенко. - С .27-31 Врубель, Г. Ф. Формування концертмейської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Г. Ф. Врубель. - С .31-36 Колоніна, Л. Г. Творча самореалізація особистості як чинник самовдосконалення майбутніх викладачів музичного мистецтва / Л. Г. Колоніна. - С .48-52 Михайленко, І. В. Метод проектов на уроках художественной культуры в современной общеобразовательной школе / І. В. Михайленко. - С .60-63 Назаренко, І. М. Педагогічні аспекти впровадження дистанційного навчання в галузі мистецької і хореографічної освіти / І. М. Назаренко. - С .66-71 Палагнюк, О. І. Особливості вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. І. Палагнюк. - С .74-78 Проворова, Євгенія Михайлівна. Педагогічна практика як засіб професійної самореалізації майбутніх учителів музики / Є. М. Проворова. - С .88-92 Проскуріна, Г. В. Український народний танець як засіб формування національної свідомості зростаючого покоління / Г. В. Проскуріна. - С .92-97 Сегеда, Н. А. Філософські і психологічні концепти феномену розвитку як акмеологічні підвалини артикулювання навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва та хореографії / Н. А. Сегеда. - С .112-117 Харченко, Ю. Т. Виховання художнього смаку школярів як музично-педагогічна проблема / Ю. Т. Харченко. - С .126-132 Пащенко, І. М. Особливості організації самостійної роботи майбутніх учптелів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / І. М. Пащенко, Л. М. Червонська. - С .132-136 Шкода, Н. А. Відбудова вищої педагогічної освіти в Україні в повоєнні роки / Н. А. Шкода. - С .136-142 Федоров, М. П. Формування творчої особистості в умовах середньої загальноосвітньої школи / М. П. Федоров, О. В. Федорова. - С .176-185 РУБ 371.013 Рубрики: Мистецька освіта України Мистецька освіта--формування хореографічних творчих здібностей Мистецька освіта--шкільний хор Підготовка майбутніх вчителів музики Підготовка майбутніх вчителів хореографії Педагогічна практика студентів--музика і хореографія Хореографія--викладання--початкова школа Естетичне виховання Кафедра вокально-хорової майстерності Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: уроки сольфеджіо Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь); Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |