Г 85 Гриценко, А. П. До питання взаємозв’язку типу і структури уроку в сучасній дидактиці [Текст] / А. П. Гриценко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 32. - С. 2-4. Рубрики: Дидактика навчання Урок сучасний фывфывфыв: дидактична мета -- систематизація знань -- засвоєння знань -- застосування знань -- комбінований урок -- типи уроків -- урок перевірки знань -- урок корекції знань Аннотация: Мета статті допомогти вчителям та учням підготуватися до конкретного уроку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 89 Судьєв, С. В. Проект "Хроноплавання" : методика формування мотивації вивчення історії [Текст] / С. В. Судьєв> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 2-4. Рубрики: Викладання історії в школі Навчальна діяльність--мотивація фывфывфыв: методи навчання -- прийоми навчання -- сучасний урок історії -- технічні засоби навчання -- дискретність навчального колективу -- урок корекції знань -- моніторинг успішності Аннотация: Автор статті пропонує проект "Хроноплавання" - своєрідну методику побудови структури уроків з метою формування стійкого інтересу учнів до предмета. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 88 Нужа, Ю. П. Урок корекції й контролю за розділом І "Виникнення та становлення Русі-України" [Текст] : історія України. 7 клас / Ю. П. Нужа> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 28/29. - С. 39-40. Рубрики: Викладання історії України в школі--уроки в 7 класі фывфывфыв: урок корекції знань -- урок контролю знань -- уроки історії України -- виникнення Русі-України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |