Т 86 Туріщева, Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами [Текст] / Л. В. Туріщева> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16 Рубрики: Діти з особливими потребами Діти з особливими потребами--порушення зору Діти з особливими потребами--порушення слуху фывфывфыв: учні з особливими освітніми потребами -- навчання учнів з особливими потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту . Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : [лист... ] від 02.04.2012 № 1/9-245> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 30-31 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела Діти з особливими потребами--право на освіту фывфывфыв: офіційний документ -- лист МОНМС України -- загальноосвітні навчальні заклади -- спеціальні класи -- інклюзивна освіта -- учні з особливими освітніми потребами -- діти з особливими потребами -- документ про освіту Имеются экземпляры в отделах: наук. част. Экз. 1 (свободен) |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням : [лист...] від 28.09.2012 р. № 1/9-694> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/36. - С. 53-54 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Середня освіта--правові джерела--Україна Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела Педагогічні працівники--посади--асистент вчителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Україна фывфывфыв: офіційний документ -- лист МОНМС України -- середня освіта -- інклюзивна освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- інклюзивне навчання -- введення посади -- вихователь -- асистент вчителя -- посадові обов’язки -- оплата праці -- посадовий оклад -- педагогічне навантаження -- учні з особливими освітніми потребами -- посади педагогічних працівників Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.) Издания есть только в отделениях/филиалах |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням : [лист...] від 28.09.2012 р. № 1/9-694> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 4/6. - С. 27-28 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела освіта інклюзивна фывфывфыв: інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами -- посада вихователя -- посадові обов’язки -- оплата праці -- посадовий оклад -- педагогічне навантаження Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо посадових обов’язків асистента вчителя : [лист...] від 25.09.2012 р. № 1/9-675> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 4/6. - С. 28-30 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела освіта інклюзивна фывфывфыв: загальноосвітні навчальні заклади -- інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами -- посада асистента вчителя -- посадові обов’язки -- кваліфікаційна характеристика Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку : [лист...] від 13.08.2014 р. № 1/9-413> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 25/27. - С. 38-45. - Додаток. - Содержание: Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Спеціальна школа--правові джерела--Україна, 2014 р. Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела фывфывфыв: учні з особливими освітніми потребами -- учні з розумовою відсталістю -- учні із затримкою психічного розвитку -- організація навчально-виховного процесу -- початкова школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- спеціальні ЗНЗ -- інклюзивне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору [Текст] / О. В. Кривцунова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація фывфывфыв: тифлопедагогіка -- соціальна адаптація -- екскурсії -- позаурочний відпочинок -- діти з порушеннями зору -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Демиденко, Т. В. Кому і чому важко дається математика [Текст] : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 2–5 : фот. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики фывфывфыв: діскалькулія -- акалькулія -- інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Нікуліна, С. М. Лісовий гість [Текст] : самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 6–10 : мал. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--самопідготовка фывфывфыв: діти з вадами розумового розвитку -- математика -- українська мова -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Приставка [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 11–12 : фот. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки російської мови фывфывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю -- уроки російської мови -- префікс -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку [Текст] : [розробка занять самопідготовки з української мови на тему "Речення зі звертаннями і вставними словами" і зарубіжної літератури на тему "Роберт Л. Стівенсон"] / Л. А. Денисенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 13–16 : мал., фот. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--самопідготовка фывфывфыв: домашня робота -- українська мова -- зарубіжна література -- інклюзивна освіта -- учні з особливими освітніми потребами -- діти із затримкою психічного розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю [Текст] / О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 4–9 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики--геометрія фывфывфыв: геометрія -- методика викладання -- геометричні фігури -- діти з легкою розумовою відсталістю -- учні з особливими освітніми потребами Доп.точки доступа: Однолєткова, О. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Наказна, К. В. Використання нетрадиційних уроків у навчально-виховному процесі в закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / К. В. Наказна> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 10–13 : фотогр. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--нетрадиційні уроки фывфывфыв: нетрадиційні уроки -- уроки-проекти -- уроки-ігри -- діти з порушенням інтелектуального розвитку -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Михайлова, Л. В. Слова, близькі за значенням (синоніми) [Текст] : [урок з української мови для учнів 3-го класу з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 18–19. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки української мови фывфывфыв: уроки української мови -- методика викладання -- синоніми -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Куст, С. М. Свято української казки [Текст] : [позакласний захід для учнів 1-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 20–21. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--позакласні заходи фывфывфыв: свята -- позакласні заходи -- казки -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра [Текст] : [урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 22–23 : іл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки інформатики фывфывфыв: уроки інформатики -- графічний редактор -- учні з особливими освітніми потребами -- діти-аутисти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] / О. М. Губар, К. В. Самолюк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 24–31 : іл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--діагностичне обстеження фывфывфыв: розумовий розвиток -- діагностика -- молодші школярі -- учні з особливими освітніми потребами Доп.точки доступа: Самолюк, К. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/5 Журнал 2019г. N 5 Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3. фывфыв: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото. фывфыв: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл. фывфыв: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото. фывфыв: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл. фывфыв: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл. фывфыв: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл. фывфыв: позакласне читання, дислексія, уроки Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл. фывфыв: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. фывфыв: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення [Текстььь] : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук> // . - С. 9–11 : фото., іл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--формування комунікативної компетентності фывфывфыв: комунікативна компетентність -- критичне мислення -- учні з особливими освітніми потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |