Т 19 Таранік-Ткачук, К. Українська література : (лист МОНмолодьспорту від 09.06.2011 р. № 1/9-454) / К. Таранік-Ткачук, Н. Шинкарук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 7/8. - С. 13-28 Рубрики: Викладання української літератури в школі--офіційні документи фывфывфыв: програми з української літератури -- курси за вибором -- факультативи -- контрольні роботи -- види контрольних робіт -- мовлення -- розвиток мовлення Доп.точки доступа: Шинкарук, Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: УЛЗО/2011/9 Журнал 2011г. N 9 Ситченко, Анатолій. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури / А. Ситченко. - С.2-4 Мартиненко, Валентина. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко. - С.5-8 Романишина, Наталка. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за "Книгою веселих порад") / Н. Романишина. - С.8-12 Малецька, Анастасія. Молитва в поезії Василя Стуса / А. Малецька. - С.13-17 Гриневич, Володимир. "Я народився і жив для добра і любові" : матеріали до вивчення "Щоденника" О. П. Довженка / В. Гриневич. - С.17-22 Сидоренко, Т. М. Жанр листа в епістолярній спадщині Олександра Довженка / Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. - С.22-24 Корнух, Галина. "Отакі на світі письменники, отакі українці!" : Світ І. П. Котляревського / Г. Корнух. - С.25-27 Рябовол, Наталія. Перлини давньоруської культури : 9 клас / Н. Рябовол. - С.28-30 Набок, Марина. Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах / М. Набок. - С.30-35 Овдійчук, Лілія. Леся українка як науковець / Л. Овдійчук. - С.36-38 Яценко, Таміла. Неоромантизм як стильова течія модернізму : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.39-42 Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко. - С.43-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 69 Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників [Текст] / Н. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 43-48 Рубрики: навчання диференційоване Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: пізнавальна самостійність -- типи факультативних занять -- професійна орієнтація учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Бібліотека журналу "Математика в школах України" [Текстььь]. - Х. : Видавнича група "Основа", 2003 - . Вип. 6 (114) : Дослідження логарифмічних функцій за допомогою похідної. Побудова графіків / В. В. Карпік. - 2012. - 125 с. - Б. ц. Рубрики: Уроки математики--профільне навчання Кафедра прикладної математики та інформатики фывфывфыв: логарифмічні функції -- факультативи Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 19 Таранік-Ткачук, Катерина. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році [Текст] / К. Таранік-Ткачук, С. Фоміна> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 7/8. - С. 2-8. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі фывфывфыв: курси за вибором -- факультативи -- контрольний твір -- домашнє завдання -- оцінювання -- позакласне читання Доп.точки доступа: Фоміна, Світлана Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
О-53 Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексін> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання диференційоване СРСР--Освіта фывфывфыв: диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- профільні предмети -- факультативи Аннотация: У статті висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній науці та практиці радянської школи в 30-70-х роках ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 54 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 2013-2014 навчальному році [Текст]> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 7/8. - С. 13-20. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--офіційні документи фывфывфыв: програми з української літератури -- підручники -- курси за вибором -- факультативи -- ЗНО Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Т 19 Таранік-Ткачук, Катерина. Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу [Текст] / К. Таранік-Ткачук> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 10. - С. 11-13. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційний розвиток фывфывфыв: авторські програми -- інноваційний навчальний заклад -- дослідно-експериментальна робота -- курси за вибором -- факультативи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |