> Шифр: П2/2003/5 (лютий) Газета 2003г. N 5 (лютий) Максименко, С. Формування теоретичного типу мислення / С. Максименко. - С.2 Титаренко, Т. Як працювати з батьками хворих дітей / Т. Титаренко. - С.3-7 Іщук, І. Центр практичної психології: можливості, взаємодія, перспективи / І. Іщук. - С.20-29 фывфыв: структура психологічної допомоги, самоактуалізація, фасилітатор Валюхневич, Л. Нотатки психолога / Л. Валюхневич. - С.29-32 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Іщук, І. Центр практичної психології: можливості, взаємодія, перспективи [Текстььь] / І. Іщук> // Психолог. - 2003. - N5 (лютий). - С. 20-29
Рубрики: Практичні психологи психологічне здоров’я психологічна підготовка вчителя педагогічна психологія тренінг психологія прикладна розвиток особистості фывфывфыв: структура психологічної допомоги -- самоактуалізація -- фасилітатор Доп.точки доступа: Маслоу, Абрахам (1 апреля 1908- 8 июня 1970) \о нем\; Грегорі, Томас \о нем\; Кан-Калик, В. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2011/7 Журнал 2011г. N 7 Про роботу дошкільних навчальних закладів у 2011/2012 навчальному році : інструктивно-методичний лист МОНмолодьспорту України від 20.06.2011 р. № 1/9-482. - С.7-10. Манилюк, Юлія. Не адміністратор-посадовець, а фасилітатор освіти / Ю. Манилюк. - С.12-15. Нечай, Світлана. Дитина і звуки світу : аудіальний розвиток дітей як напрямок діяльності вихователя / С. Нечай. - С.16-20. Пащенко, Ольга. Вивчаємо тварин з ейдетикою / О. Пащенко. - С.24-26. Ліждвой, Людмила. З моделями працюємо системно / Л. Ліждвой. - С.26-30. Паливода, Ганна. Фланелеграф у розвитку наймолодших / Г. Паливода. - С.31-33. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 23 Манилюк, Юлія. Не адміністратор-посадовець, а фасилітатор освіти [Текст] / Ю. Манилюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 7. - С. 12-15. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри фывфывфыв: педагогічна фасилітація -- групова взаємодія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх агрономів--екологічна культура культура екологічна фывфывфыв: саморегуляція -- особистісна зміна -- екологічна культура -- вчитель-фасилітатор -- екологічна фасилітація Аннотация: Обгрунтовано використання ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури, які характеризуються особливостями багатофункціональної взаємодії "викладач-студент" і "людина-природа", конгруентністю, недирективністю, різнобічністю та конструктивністю, спрямованими на створення діалогічних, суб'єкт-суб'єктних стосунків з іншими та навколишнім середовищем, що сприяє як реалізації внутрішніх можливостей майбутнього агронома, так і його особистісного <еколого-професійного зростання>. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кондратець, Інна Пізнай себе : рефлексивні тренінги для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 15-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна рефлексія фывфывфыв: тренінг для вихователів -- вихователь -- фасилітатор -- тренінгова програма -- професійна рефлексія -- рефлексивні тренінги -- самопізнання -- методична робота в ЗДО Аннотация: В статті йдеться про ефективні форми навчання педагогів-"дошкільників" - рефлексивні тренінги. Подано програму рефлексивних тренінгів та зразок тренінгового заняття "Рефлексія - культура самопізнання". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 18 Авдеева, И. Н. Алгоритмы работы фасилитатора по изменению отношения клиента к его значимому окружению [Текст] / И. Н. Авдеева> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 1-10 Рубрики: Психологія груп--міжособистісні стосунки--фасилітатор фывфывфыв: фасилітативний вплив -- соціальне оточення -- соціальна підтримка Аннотация: у статті представлені деякі алгоритми роботи фасилітатора щодо забезпечення соціальної підтримки в сфері міжособистісних стосунків реципієнта фасилітативних впливів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 56 Современный педагог в пространстве современных проблем образования [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 150-207. - Содержание: Исследование профессионального сознания педагога дошкольного образовательного учреждения в современных кросскультурных условиях России / О. Н. Недосека, А. В. Науменко. О профессиональном сознании будущего учителя / Н. И. Гуслякова. Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации / С. К. Бондырева. Смысловые установки учителя-фасилитатора: базовое содержание и пути формирования / И. Н. Авдеева. Переструктурирование как важный механизм творчества и проблема гуманизации обучения / А. В. Губенко. Метакогнитивные процессы и когнитивная деятельность / Н. Б. Яновская. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра дошкільної освіти Педагог--самосвідомість педагога Педагог--оптимізація діяльності Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна свідомість Підготовка майбутніх вчителів--професійна свідомість фывфывфыв: педагог дошкільної освіти -- дослідження професійної свідомості -- підготовка вчителя -- оптимізація діяльності педагога -- вчитель-фасилітатор -- гуманізація навчання -- рівні мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шевчук, Антоніна. Мистецька освіта дітей : традиції та інновації в оновленому БКДО [Текст] / А. Шевчук> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 4. - С. 20-23. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--Базовий компонент Дошкільна освіта--мистецька освіта Дошкільна освіта--ранкові зустручі фывфывфыв: Базовий компонент дошкільної освіти -- педагог-фасилітатор -- ранкові зустрічі в ЗДО -- освітнє мистецьке середовище Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |