З-41 Збірник тез доповідей учасників міжнародного молодіжного економічного форуму: 4-10 травня 2003 року м. Київ, КНЕУ [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2003. - 306 с. - текст доповідей парал. на укр. і англ. мовах. - ISBN 966-574-685-5 : 4.00 грн. Содержание: Антонюк, Ю. Актуальные проблемы информационной безопасности Украины / Ю. Антонюк. - С .9-11 Ануфриев, В. О. Особенности ценообразования на рынке кредитных предложений / В. О. Ануфриев. - С .12-14 Ахновська, І. Етапи розвитку бартерних відносин в Україні / І. Ахновська. - С .15-17 Бабаєвська, В. Механізм узгодження національних і наднаціональних економічних інтересів в умовах глобалізації світового господарства / В. Бабаєвська. - С .18-20 Бобко, В. Інформаційне суспільство та основні напрямки його формування в Україні / В. Бобко. - С .23-25 Бобровский, А. Положительные и отрицательные стороны культовых брэндов. Перспективы создания культовых брэндов в России / А. Бобровский. - С .26-28 Волкова, Н. Критерии эффективности маркетинга на предприятиях Украины и за рубежом / Н. Волкова. - С .37-40 Галкин, А. Электронная отчетностть в Украине - шаг вперед к современному информационному обществу / А. Галкин. - С .41-43 Гвоздь, А. П. Стан міжнародного банківського бізнесу на сучасному етапі / А. П. Гвоздь. - С .44-46 Голуб, І. Проблеми відродження сталінізму і тоталітарного PR в суспільстві / І. Голуб. - С .47-48 Гоффе, В. Проблеми і перспективи розвитку ринку іпотечних цінних паперів в Україні / В. Гоффе. - С .49-51 Грицишин, Н. Курсова політика як засіб залучення прямих іноземних інвестицій в Україну / Н. Грицишин. - С .52-54 Гусєв, Ю. В. Україна і СОТ: взаємодія та інтеграція / Ю. В. Гусєв. - С .58-59 Индукаева, Е. Венчурное инвестирование в Украине / Е. Индукаева. - С .74-75 Ісаєв, О. Основні тенденції розвитку страхових компаній в Україні / О. Ісаєв. - С .76-77 Кабанец, Н. Финансово-кредитные учреждения на рынке финансовых услуг / Н. Кабанец. - С .78-80 Калінін, А. До питання про членство України в СОТ / А. Калінін. - С .81-83 Кищенко, А. Значение межбанковского рынка для функционирования банковской системы / А. Кищенко. - С .84-86 Климко-Оверченко, Ю. Тенденції споживчого ринку україни / Ю. Климко-Оверченко. - С .90-91 Коваленко, Н. Україна та СОТ: можливі наслідки інтеграції / Н. Коваленко, І. Коваленко. - С .92-94 Кузьменко, К. Інституціональні умови ефективності витрат на рекламу / К. Кузьменко. - С .120-122 Марченко, М. Тенденції розвитку туристичного бізнесу в Україні / М. Марченко. - С .147-149 Пастух, О. Реклама і суспільство: етика і регулювання / О. Пастух. - С .193-195 Петрів, Н. Інвестиційні фонди на ринку фінансових послуг в Україні / Н. Петрів. - С .196-199 Полонец, В. Маркетинговая эффективность рекламы / В. Полонец. - С .218-221 Потапенко, С. Визначення економічного ефекту інвестування рекламної діяльності / С. Потапенко. - С .221-223 Шайхет, А. Інвестиційний клімат України / А. Шайхет. - С .284-287
РУБ 33 Рубрики: Інформаційна безпека Міжнародний туризм Економіка України--банки Фондовий ринок Комерційні підприємства підприємництво СОТ (Світова організація торгівлі) Реклама Інформаційне забезпечення підприємства Інвестиції Інвестиції іноземні Мале підприємництво Споживачі Бідність Маркетинговые исследования фывфывфыв: ціни на нафту -- укртелеком -- отчетность в налоговую службу -- автоматизация отчетности -- корпоративні облігації -- регулювання торгівлі -- оподаткування підприємництва -- зарубіжне інвестування -- етика реклами -- мерчендайзинг -- франчайзинг -- кредитні спілки -- кластеры -- кредитування економіки -- управління ризиком Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: С295815/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Коляда, І. Українська інтелігенція та національний рух 70-80-х рр. XIX cт.: Особливості ідеології / І. Коляда. - С.3-11 Мицик, Ю. Фрагменти до біографії І. Мазепи / Ю. Мицик. - С.12-16 Полієнко, Г. Монастирі як осередки благодійності православної церкви у Чернігівській єпархії ( друга половина XIX-початок XX ст.) / Г. Полієнко. - С.17-23 Панченко, В. Формування світогляду І. П. Білокінського (1855-1931) / В. Панченко. - С.24-29 Нестеренко, Л. Формування бюджетів волостей у Чернігівській губернії I половини XIX ст. / Л. Нестеренко. - С.29-37 Сергєєв, І. "Житники" : забута сторінка історії народної освіти в Україні радянської доби / І. Сергєєв. - С.37-41 Полетун, Н. Нащадок славного роду / Н. Полетун. - С.49-50 Пилипенко, О. Україна у зовнішньоекономічних зв’язках Росії наприкінці XIX-початку XX століть / О. Пилипенко. - С.55-61 Семченко, О. Франчайзинг : його історія та розвиток в Україні / О. Семченко, Д. Бондар. - С.130-134 Риндач, М. Маркетинг-фактор конкурентного успіху туристичного підприємства / М. Риндач. - С.128-129 Історичні курйози: до історії одного з експонатів Чернігівського історичного музею. - С.109-111 Ковалевська, О. Перша публікація зображення герба гетьмана І.Мазепи / О. Ковалевська. - С.107-109 Баран, Г. "Прийми мою молитву чисту". Мова української християнської віршованої молитви XIXст. / Г. Баран. - С.85-95 Баранова, Н. Людина в процесі естетизації традиційної обрядовості / Н. Баранова. - С.80-84 Богачевська, І. Філософія постмодерну та біблійна герменевтика : спроба синтезу науки та релігії / І. Богачевська. - С.69-73 Соломаха, І. Ідеал людини в концепції І.Галятовського / І. Соломаха. - С.64-68 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Терехов, В. І. Франчайзинг як форма міжнародного трансферу технологій [Текстььь] / В. І. Терехов, Л. В. Максимчук, О. О. Бадзим> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2007. - N7. - С. 90-97 Рубрики: економіка України--підприємства Доп.точки доступа: Максимчук, Л. В.; Бадзим, О. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Семченко, О. Франчайзинг : його історія та розвиток в Україні [Текстььь] / О. Семченко, Д. Бондар> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N3. - С. 130-134 Рубрики: Економіка України--історія фывфывфыв: ФРАНЧАЙЗИНГ Доп.точки доступа: Бондар, Д. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |