Кузьмишина, Т. Л. Поведение дошкольников в ситуации родительского запрета [Текстььь] / Т. Л. Кузьмишина> // Психологическая наука и образование. - 2006. - N4. - С. 23-35 Рубрики: батьки і діти дошкільне виховання фывфывфыв: дошкільник -- фрустрація -- маніпуляція Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
О76 Остополець, Ірина Юріївна. Діагностика і психокорекція професійних фрустрацій вчителя [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / І. Ю. Остополець ; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (Київ). - К. : ЦІППО АПН України, 2003. - 20 с. -
Рубрики: професійна фрустрація психокорекція автореферати дисертацій--психологія фывфывфыв: особистісні властивості вчителя -- психологічний захист -- соціально-психологічне навчання Доп.точки доступа: Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В61 Вовк, Анна Олександрівна. Психологічні чинники екзистенціальної фрустрації особистості [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.01 - загальна психологія, історія психології / А. О. Вовк ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2006. - 20 с. -
Рубрики: психологія особистості автореферати дисертацій--психологія фывфывфыв: сенс життя -- сутнісні риси особистості -- гармонійна екстравагантність особистості -- екзистенціальна фрустрація Доп.точки доступа: Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Л 72 Лозниця, Віктор Стефанович. Психологія і педагогіка: основні положення [Текст] : Навчальний посібник / В. С. Лозниця. - К. : "ЕксОб", 1999. - 304 с. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-7111-04-0 : 7.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Мозок--будова Свідомість--характеристика Підсвідомість Інтелект штучний--вивчення Психічні стани--класифікація Емоції Афект Настрій Стрес Фрустрація Увага Відчуття Сприйняття Пам’ять Мислення Воля Особистість Темперамент Психіка--вікові особливості Дитинство раннє--психологія Дошкільний вік--психологія Підлітковий вік--психологія Зрілий вік--психологія Старіння--психологія Вища освіта в Україні Наукові ступені--Україна Вчені звання--Україна Виховання--методи--форми Виховання--індивідуалізація Перевиховання--школярі Навчання--методи--форми--засоби Університети--структура Практична психологія--методи фывфывфыв: Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- Акредитація вузів Экземпляры всего: 10 ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2) |
В 19 Василюк, Федор Ефимович. Психология переживания (анализ преодоления критических ситуаций) [Текст] : монография / Ф. Е. Василюк ; Московский государственный университет им. М. В. Ломоносова, Межведомственный научный совет по проблеме "Сознание". - М. : Московский университет, 1984. - 200 с. : табл. - Л-ра: с. 187-199. - 0.65 руб.
РУБ 156 Рубрики: Переживання (психол.) Стрес Фрустрація Конфлікт (психологія) Кризис (психол.) Доп.точки доступа: Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова; Межведомственный научный совет по проблеме "Сознание" Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р69 Романин, Андрей Николаевич. Основы психотерапии [Текст] : учеб. пособ. для студ. пед. вузов / А. Н. Романин. - М. : Академия, 1999. - 208 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0418-8 (в пер.) : 13.68 грн.
РУБ 156 Рубрики: Психотерапія--основи Невроз (психол.) Фрустрація (психол.) Психотерапія--тілесна Гештальттерапія Трансакціонний аналіз Психотерапія--гуманістична Нейролінгвістичне програмування Психотерапія--медитативна Психотерапія--групова Екзистенціональна терапія Психодрама Психотерапія--позитивна Доп.точки доступа: Фрейд, Зигмунд \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Адлер, Альфред (1870 - 1937) \о нем\; Ассаджолі, Р. \о нем\; Хорни, К. \о нем\; Маслоу, А. \о нем\ Экземпляры всего: 10 Ч.З.№2 (7), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (7), ав (2), фб (1) |
П 86 Психология состояний [Текстььь] : хрестоматия:[Учеб. пособие для вузов по направлению и специальностям психологии] / Под ред. Прохорова А. О. - М. : ПЕР СЭ ; СПб. : Речь, 2004. - 605,[1] с. ; 21 см. - 4000 экз.. - ISBN 5-9292-0123-4 : 50.00 грн. Содержание: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРОБЛЕМЫ ПСИХИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЙ Понятие о состоянии и его функции Классификация состояний Методы изучения психических состояний ПСИХИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИК КАК КАТЕГОРИЯ ПСИХИЧЕСКИХ ЯВЛЕНИЙ Место и роль психических состояний в системе психических явлений Функциональные структуры психических состояний Семантические пространства состояний и личностыне смыслы КАТЕГОРИИ ПСИХИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЙ Функциональные состояния Неравновесные состояния Измененные состояния сознания Трудные состояния СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ПСИХИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЙ Посттравматические состояния Состояние фрустрации Состояние паники Проявление психических состояний в деятельности Форманюк, Т. В. Синдром "эмоционального сгорания" как показатель профессиональной дезаптации учителя / Т. В. Форманюк. - С .449-456 Щербатых, Ю. В. Вегетативные проявления экзаменационного стресса / Ю. В. Щербатых. - С .462-469 Голизек, Э. Стрессы на работе и опустошение / Э. Голизек. - С .470-480 Регуляция психических состояний
РУБ 151(075.33) Рубрики: Психічні стани Кафедра психології стрес професійний Стрес стрес посттравматичний Фрустрація Паніка емоційний стан нерівноважені стани фывфывфыв: стреси на роботі Доп.точки доступа: Прохоров, Александр Октябринович \ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 60 Колісник, Олексій. Духовний саморозвиток і духовне здоров’я особистості [Текст] / О. Колісник> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 52-68. Рубрики: здоров’я в психології Самовизначення особистості Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв: ієрархія смислів -- смислове поле -- особистість -- фрустрація -- внутрішній конфлікт -- криза особистості -- духовний саморозвиток особистості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 82 Москалець, Віктор. Персонологічні акценти фройдизму [Текст] / В. Москалець> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 148-169 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Історія психології в зарубжних країнах фывфывфыв: фройдизм -- катарсис -- потяг -- принцип вдоволення -- агресія -- фрустрація -- цинізм Доп.точки доступа: Фройд, Зигмунд (психолог ; 1856-1936) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ребзуев, Б. Г. Импульсивное покупательское поведение в условиях ограниченности когнитивных ресурсов / Б. Г. Ребзуев> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 2. - С. 88-100 . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--психологія особистості Кафедра психології фывфывфыв: поведінка -- імпульсивна поведінка -- імпульсивна покупецька поведінка -- покупецький імпульс -- покупки -- імпульсивні покупки -- обробка інформації -- покупецький вибір -- оцінка товару -- фрустрація покупецького наміру -- психологія особистості Аннотация: Перевіряється модель, згідно якої імпульсивна покупка є результатом афективних реакцій, що спонтанно виникають, коли когнітивні ресурси, необхідні для обробки інформації про товар, виявляються обмеженими. В трьох експериментах вивчались фактори, що обмежують когнітивні ресурси суб'єкта і призводять до імпульсивних реакцій при купівлі незапланованих товарів. Встановлено, що учасниками експеримента частіше здійснювались імпульсивні покупки у тих випадках, коли в магазині не знаходились продукти з потрібними характеристиками або бренду (екперимент 1, n = 52); коли наявні багато альтернатив необхідного продукту або ці варіанти виявлялись у об'єктів дослідження порівняно невідомими (експеримент 2, n = 52); коли було важливо обрати кращий продукт й існувала впевненість у власній здатності зробити правильний вибір (експеримент 3, n = 52). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Л 86 Луценко, Марина Юріївна. Фрустрація потреби у власності як чинник деформування ціннісно-смислової сфери молоді [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психологічних наук. Спец.19.00.05 - соціальна психологія; психологія соціальної роботи / М. Ю. Луценко ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ). - : ІСПП НАПН України, 2013. - 18 с. -
РУБ 88 Рубрики: Цінності--особистість--формування Молодь--ціннісні орієнтації Соціологія молоді Кафедра психології фывфывфыв: потреба у власності -- ціннісно-смислові орієнтації Доп.точки доступа: Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 27 Персиянцев, Светлана Владимировна. Индивидуально-психологические особенности развития ребенка в условиях семейной депривации / С. А. Персиянцев> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 3. - С. 91-98 : табл. - Библиогр. в подстроч. сносках. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Молодші школярі--фрустраційні реакції фывфывфыв: молодші школярі -- сироти -- сімейна депривація -- конфлікти -- фрустрація Аннотация: У статті представлено результати досліджень психічного розвитку молодших школярів, які проживають з батьками і в школах-інтернатах. Описано можливі особистісні зміни розвитку дитини, що знаходиться в умовах батьківської (сімейної) депривації. Проведено порівняльний аналіз отриманих результатів (на аналогічній вибірці) з результатами досліджень 70-80-х років ХХ століття. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Л 72 Лозниця, Віктор Стефанович. Психологія і педагогіка: основні положення [Текст] : навчальний посібник для самост. вивчення дисципліни / В. С. Лозниця. - К. : "ЕксОб", 2003. - 304 с. - ISBN 966-7111-04-0 : 18.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Мозок--будова Свідомість--характеристика Підсвідомість Інтелект штучний--вивчення Психічні стани--класифікація Емоції Афект Настрій Стрес Фрустрація Увага Відчуття Сприйняття Пам’ять Мислення Воля Особистість Темперамент Психіка--вікові особливості Дитинство раннє--психологія Дошкільний вік--психологія Підлітковий вік--психологія Зрілий вік--психологія Старіння--психологія Вища освіта в Україні Наукові ступені--Україна Вчені звання--Україна Виховання--методи--форми Виховання--індивідуалізація Перевиховання--школярі Навчання--методи--форми--засоби Університети--структура Практична психологія--методи фывфывфыв: Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- Акредитація вузів Экземпляры всего: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Содержание: Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8 Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12 Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16 Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20 Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24 Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29 Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34 Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39 Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44 Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48 Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52 Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55 Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60 Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65 Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70 Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74 Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78 Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83 Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87 Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90 Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95 Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99 Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104 Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109 Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113 Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116 Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121 Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124 Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128 Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131 Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140 Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144 Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148 Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151 Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155 Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159 Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163 Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167 Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170 Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174 Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177 Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182 Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185 Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189 Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194 Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198 Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202 Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206 Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209 Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Конфліктологія Психологія студента психологія молодшого школяра "Я-концепція" Аутизм дитячий фывфывфыв: ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я Доп.точки доступа: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн. Содержание: Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6 Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8 П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10 Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13 Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16 Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19 Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21 Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25 Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28 Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29 Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31 Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35 Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37 Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39 Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40 Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43 Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46 Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48 Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52 Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55 Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57 Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59 Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62 Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64 Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67 Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71 Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72 Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77 Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80 Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83 Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85 Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87 Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90 Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93 Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96 Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100 Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102 Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103 Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104 Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106 Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108 Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111 Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113 Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116 Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118 Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121 Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123 Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125 Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127 Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131 Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133 Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136 Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139 Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141 Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142 Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144 Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147 Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149 Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152 Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154 Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157 Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160 Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163 Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165 Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167 Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170 Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172 Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175 Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177 Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178 Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180 Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182 Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187 Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189 Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191 Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194 Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196 Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199 Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201 Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203 Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205 Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209 Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211 Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213 Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215 Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217 Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221 Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223 Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225 Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228 Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230 Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232 Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235 Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240 Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242 Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244 Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248 Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251 Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254 Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257 Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260 Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261 РУБ 378.4 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів Інтерактивні технології навчання Викладання історії України в школі Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри Викладання іноземної мови Викладання української мови--орфографія Викладання англійської мови--аудіювання Соціальна педагогіка Соціальний педагог--Професійна діяльність Насильство в сім’ї--соціальна робота Конфлікти--сімейні Девіантна поведінка дітей студентська молодь молодіжні організації і рухи України Обдаровані діти Тренінг соціально-психологічний моральний розвиток--особистість професійна діяльність вчителя Кафедра педагогіки Сумщина--топоніміка Чернігівщина--географія фывфывфыв: неформальні об’єднання -- страх смерті Доп.точки доступа: Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 55 Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 33–47. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: спеціальна психологія -- психологічні принципи -- принципи пояснення -- пояснювальні принципи -- депривація -- дизонтогенез -- віктимізація -- редукція -- фрустрація -- невротизація -- психологічна інвалідизація Аннотация: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |