Музика, О. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису [Текст] / О. Музика> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С.26-38. - Библиогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва фывфывфыв: художньо-творчі здібності -- портрет -- портретний живопис -- художній образ -- майбутні вчителі образотворчого мистецтва Аннотация: У статті висвітлюється важлива проблема мистецько-педагогічної освіти: розвиток художгьо-творчих здібностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва на матеріалі портретного живопису. Аналізуються завдання, які вирішуються під час аудиторної та самостійної роботи студентів, засоби створення цілісного художнього образу в портреті. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ш 83 Шпильова, Алла. Така незнайома знайома казка, або Використовуємо елементи ТРВЗ / А. Шпильова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 57-63. Рубрики: Творчі здібності --розвиток--художня література Інтегровані заняття--дошкільні навчальні заклади фывфывфыв: педагогічна система -- творча особистість -- розв’язання винахідницьких завдань -- художньо-творчі здібності -- творчі завдання -- інтегровані заняття -- дошкільники Аннотация: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Розглянуто один із способів її вирішення - упровадження в сучасну педагогічну практику теорії розв'язання винахідницьких завдань (ТРВЗ). Обгрунтовано необхідність вибору означеної технології, висвітлено процес використання елементів ТРВЗ під час інтегрованих занять, відображено етапи роботи з розвитку художньо-творчих здібностей дітей. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 41 Тименко, Володимир. Театралізована дизайн-діяльність / В. Тименко, Л. Єніна> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 10-14 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва Творчі здібності--розвиток--театральне мистецтво фывфывфыв: театр -- театралізована діяльність -- дитячий ігровий дизайн -- дизайн-середовище -- дитячі ігри -- ігрова діяльність -- художньо-творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- дошкільнята -- дитячі садки Аннотация: Розглянуто питання особистісного становлення та розвитку художньо-творчих здібностей дошкільнят в результаті проведення театралізованої дизайн-діяльності, що передбачає поєднання дитячого ігрового дизайну з театралізованою діяльністю. Висвітлено процес формування дизайн-середовища, проаналізовано способи розвитку художньо-творчих здібностей дітей. Наведено поради педагогам щодо того, як організувати театралізовану діяльність дошкільнят. Доп.точки доступа: Єніна, Людмила Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 51 Токаренко, Олена. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови та літератури в навчальному закладі художньо-естетичного спрямування [Текст] / О. Токаренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 4. - С. 51-55. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--інтегровані уроки фывфывфыв: міжпредметні зв’язки -- художньо-творчі здібності Аннотация: Статтю присвячено питанню використання міжпредметних зв’язків на уроках української мови і літератури як засобу розвитку художньо-творчого мислення учнів у Миколаївській спеціалізованій школі «Академія дитячої творчості». Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |