Р 69 Романишина, Н. Засадничі принципи організації процесу вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 42-46. Рубрики: українська література--жанри фывфывфыв: художня мала проза -- жанровий аналіз -- історизм -- історична проза Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Р 69 Романишина, Наталка. Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 45-47 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури фывфывфыв: художня мала проза -- фантастичне оповідання -- мистецька реалізація -- письменницька компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики [Текст] / Наталія Романишина> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 51-55. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--інноваційні технології фывфывфыв: історична тема -- художня мала проза -- жанрові модифікації -- тип структури Аннотация: Автор порушує проблему впливу на спосіб організації уроку предмета вивчення (художня мала проза історичної тематики); обгрунтовує систему літературознавчої роботи як варіант підняти рівень художнього аналізу до вимог вищої школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |