Падалка, Г. Художнє пізнання як взаємодія сприймання, оцінювання і творення [Текстььь] / Г. Падалка> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 3-9 Рубрики: освіта мистецька фывфывфыв: художнє сприймання -- пізнання мистецтва Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ж72 Жила, С. О. Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання (українська література) / С. О. Жила ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). -
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання художнє сприймання міжпредметні зв’язки автореферати дисертацій--психологія фывфывфыв: взаємозв’язки мистецтв -- художнє сприймання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Медведева, Н. В. Роль художнього сприймання у формуванні творчої особистості молодшого школяра [Текстььь] / Н. В. Медведева> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 39-43 Рубрики: Формування особистості творчий розвиток особистості Молодші школярі Сприймання фывфывфыв: художнє сприймання Аннотация: У статті висвітлюються особливості формування художнього сприймання задля виховання творчої особистості учня. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-57 Чжан Їфу Формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів в процесі інструментально-виконавської підготовки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного виховання / Чжан Їфу ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: Майбутній вчитель--музики автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: художнє сприймання -- інструментально-виконавська діяльність Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Л 11 Лі Лань Формування художнього сприйняття підлітків у процесі фортепіанного навчання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступенч канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Лі Лань ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2018. - 21 с. -
автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: художнє сприймання Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Д 58 Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / Катерина Довгопола> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: освіта сліпих -- уроки малювання -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід -- молодші школярі -- художнє сприймання -- естетичний смак -- поліхудожній підхід Аннотация: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 14 Рагозіна, В. Перші кроки до мистецтва, або Як організувати художню діяльність дітей раннього віку [Текст] / Вікторія Рагозіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 12(145). - С. 49-53.
фывфывфыв: діти раннього віку -- художнє виховання -- художня діяльність -- вікові особливості -- різнобічна діяльність -- художнє сприймання -- художньо-продуктивна діяльність -- образотворче мистецтво -- форми взаємодії Аннотация: У статті розповідається про розвиток у дітей раннього віку сприймання образотворчого мистецтва та організацію різних видів художньої діяльності. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |