Соколова, О. В. Методичні основи інтеграції мистецьких знань у підготовці майбутніх учителів музики і художньої культури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / О. В. Соколова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання фывфывфыв: художнє сприйняття -- синтез -- інтеграція -- мистецькі знання Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта фывфывфыв: процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта Аннотация: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Э 34 Эйдлин, Владимир Ильич. О восприятии времени учениками начальной школы : в связи с формированием понимания литературного текста / В. И. Эйдлин> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 45-56. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Початкова школа--сприйняття часу учнями Молодші школярі--сприйняття часу фывфывфыв: сприйняття -- відчуття часу -- час -- часові інтервали -- тривалість часу -- проміжок часу -- художні твори -- художнє сприйняття -- події -- вчинки -- початкова школа -- школярі Аннотация: Досліджено питання розвитку у дітей молодшого шкільного віку здатності відчувати плинність часу. Охарактеризовано чинники від яких залежить становлення вищезазначеної здатності. Представлено результати експерименту, спрямованого на виявлення критеріїв сприйняття часу молодшими школярами. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |