Горєлова, Світлана. Шекспірівські образи у творчій рецепції неокласиків і акмеїстів / С. Горєлова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 10. - С. 84-87. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: літературознавство українське Кафедра української літератури фывфывфыв: неокласики -- акмеїсти -- драми -- шекспірівські драми -- прототипи -- шекспірівські образи -- художні образи -- ліричні герої Аннотация: Українська та російська поезія ХХ століття (український неокласицизм і російський акмеїзм) стала своєрідним підбиттям підсумків розвитку нової національної поезії, що підхопила і продовжила кращі літературні традиції, зокрема літературні тралиції Ренесансу. Синтезуючи найвартісніші здобутки культури Відродження, неокласики і акмеїсти неодноразово зверталися до інонаціональних художних образів, мотивів, сюжетів. Ми акцентуємо нашу увагу на інтерпретації у їх творах образів шекспірівських драм. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
П 30 Петровська, Тетяна. Система роботи над образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння) [Текст] / Т. Петровська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 5-7 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Викладання української літератури в школі фывфывфыв: художні образи -- художні твори Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондарева, Олена. Леся Українка - міфологічний концепт і актуальний дискурс української драматургії кінця ХХ - початку ХХІ слоліття / О. Бондарева> // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 2. - С. 3-12. - Бібліогр.: 26 назв. Рубрики: Українська література--персоналії фывфывфыв: драматургія -- п’єси -- художній текст -- художні образи Доп.точки доступа: Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Л 83 Луговий, В. І. Закон базисної організації компетентностей [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 4. - С. 14-29 : табл. - Бібліогр.: с. 25-29 (37 назв) . - ISSN 2304-0629
фывфывфыв: фундаментальні види компетентностей -- базисна організація -- закон -- модель -- соціально-культурна інформація -- знання -- цінності -- проекти -- консенсуси -- художні образи Аннотация: Сформульовано закон базисної організації компетентностей. Наведено його теоретичні обгрунтування і модель, прикладні наслідки, емпірічні підтвердження, практичні застосування. Доп.точки доступа: Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |