74.2
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі [Текст] / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 8-10.
ББК 74.2 + 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
фывфывфыв:
літературна компетентність -- компетентнісно орієнтований урок -- читацька компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


83р
Ф 26


    Фасоля, Анатолій.
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички [Текст] / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6/7. - С. 26-31.
ББК 83р
Рубрики: освіта літературна
   Уроки літератури--компетентнісне навчання

   Навчання компетентнісне

фывфывфыв:
компетенція -- компетентність -- читацька компетентність -- літературна компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)р
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова [Текст] / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 32-35
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід
   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

   компетентнісний підхід у навчанні

фывфывфыв:
літературна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- читацька компетентність -- автобіографічний твір


Доп.точки доступа:
Дімаров, Анатолій Андрійович (1922) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


88
Б 82


    Борисенко, Н. А.
    Вторая международная конференция по проблемам чтения и грамотности / Н. А. Борисенко, Е. Л. Гончарова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 155-159. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія читання--конференції
фывфывфыв:
грамотність читання -- читацька компетентність -- порушення читання
Аннотация: У статті висвітлено роботу Другої міжнародної науково-практичної конференції "Читання та грамотність в освіті та культурі", яка пройшла в Москві 29-31 березня 2012 р.


Доп.точки доступа:
Гончарова, Е. Л.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.202.242
Ф 42


    Фенцик, Оксана.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / О. Фенцик // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 19-23 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--читання
фывфывфыв:
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- аналіз ліричного твору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.268.3-058.0
Т 48


    Ткачук, Галина.
    Формування читацької самостійності на основному етапі позакласного читання [Текст] / Г. Ткачук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 7-10 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.268.3-058.0
Рубрики: Початкова школа--уроки позакласного читання
фывфывфыв:
читацька самостійність -- читацька компетентність -- позакласне читання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.200
М 29


    Мартиненко, В.
    Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / В. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 3-7. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: молодші школярі--читання
   Початкова школа--читання

фывфывфыв:
читацька компетентність -- читацька діяльність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202
М 29


    Марушкевич, Лариса.
    Спонукаймо дитину до вдумливого читання (Формування читацької компетентності школярів за допомогою графічних організаторів) [Текст] / Л. Марушкевич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 5. - С. 17-20. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.202
Рубрики: Читацька компетентність
фывфывфыв:
читання дітей -- дитяче читання -- вдумливе читання -- креативна компетентність -- читацька компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


74.202.242
Б 81


    Бондаренко, Оксана.
    Формування читацької компетентності молодших школярів [Текст] / О. Бондаренко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 6-8 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--формування читацьких інтересів
фывфывфыв:
читацька компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
В 11


    В’юнова, О. Ю.
    Словникова хатинка [Текст] : тренажер для читання (1-й клас) / О. Ю. В’юнова // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 34/36. - С. 74-111.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--дидактичні матеріали
фывфывфыв:
читацька діяльність -- читацька компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


83.3(4УКР)р10
К 95


    Кутова, Тетяна.
    Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля” [Текст] / Т. Кутова // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 8/9. - С. 47-51.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

фывфывфыв:
уроки української літератури -- мовно-виражальний засіб психологічної характеристики -- колірна ознака -- читацька компетентність -- контекстуальний аналіз -- Земля (повість, критика)


Доп.точки доступа:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (укр. письменниця ; 1863-1942) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


37
Ф 26


    Фасоля, Анатолій.
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 9. - С. 8-16. . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Навчання--компетентнісне навчання
фывфывфыв:
компетенція -- компетентнісне навчання -- читацька компетентність -- субкомпетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)


373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 11–15. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читацька компетентність--психофізіологічний аспект
фывфывфыв:
читацька компетентність -- психофізіологічний аспект -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- читання -- читацькі можливості -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- творча особистість -- молодші школярі
Аннотация: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2](477)
С 79


    Стецюк, Н.
    Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Ніна Стецюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 11–14. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток логічного мислення
фывфывфыв:
читацька компетентність -- мислення -- розвиток мислення -- літературне читання -- пізнавальні завдання -- молодші школярі
Аннотация: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Снєгірьова, Валентина.
    Чому в школі важливо вчити читати художні твори, а не вивчати літературу [Текст] / В. Снєгірьова // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 3-8.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--читання
фывфывфыв:
читання художньої літератури в школі -- читацька компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)




    Кецмур, Ольга.
    Кроки до перемоги. Проекти показових уроків [Текст] : читацька компетентність як запорука успішного життя / О. Кецмур // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 12. - С. 29-37. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
фывфывфыв:
читацька компетентність -- читання -- книжка


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)




    Гоголь, Наталія
    Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для школи--дидактика
фывфывфыв:
читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільні підручники з української літератури -- культурологічний підхід -- підручники для 9 класу -- шкільна літературна освіта
Аннотация: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)




    Лінійчук, Тетяна.
    Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання [Текст] : на матеріалі повісті Степана Процюка “Варвари” / Т. Лінійчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 2. - С. 7-10. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Освіта--середня освіта--компетентнісне навчання
   Викладання української літератури в школі--компетентнісний підхід

фывфывфыв:
читацька компетентність -- проектна діяльність -- елітарна література -- масова література -- вітагенне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


373.3.016:821.161.2](477)
С 13


    Савченко, О.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
фывфывфыв:
уроки літературного читання -- методика викладання -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




   
    Читацька компетентність учнів [Текст] // Освіта України : Педагогічна газета. - 2019. - N 10 (11 березня). - С. 52.
Рубрики: Початкова школа--формування читацької компетентності
фывфывфыв:
початкова школа -- читацька компетентність -- моніторингове дослідження
Аннотация: Пропонується третя частина звіту про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”. Автори звіту відповідають на чимало запитань: що таке читацька компетентність і як її вимірювати, на яклму рівні вона сформована в українських четверокласників, а також які чинники впливають на неї і як саме.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)