Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі [Текст] / Олена Компаній> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 32-34. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Початкова школа--читання фывфывфыв: читацький інтерес -- формування читацьких інтересів -- інформаційно-навчальне середовище -- метод пояснення -- метод розповіді -- метод бесіди -- літературна гра -- самостійна робота -- творчий і пошуково-інформаційний метод Аннотация: У статті на матеріалі дослідження виявлено читацькі інтереси дітей, місце читання в проведенні вільного часу школярами, причини зниження інтересу до читання; розглянуто оптимальні методи, що забезпечують пробудження читацького інтересу: словесні (пояснення, рохзповідь, бесіда), практичні (літературні ігри), самостійні роботи, творчі, пошуково-інформаційні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
П 14 Паламар, Світлана. Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання фывфывфыв: уроки української літератури -- читацьки компетенції -- 5 клас -- художній текст -- читацький інтерес -- теоретико-літературні поняття Аннотация: У статті розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
М 29 Мартиненко, В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / Валентина Мартиненко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 16–20. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: читацька діяльність -- мотив читання -- читацький інтерес -- читацькі уподобання -- літературне читання -- дитяча книга -- молодші школярі Аннотация: У статті розповідається про читацьку діяльність та читацькі інтереси сучасних дітей молодшого шкільного віку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Ніна Кравець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 25–35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: діти з інтелектуальними порушеннями -- читацька діяльність -- інноваційні технології -- підлітки -- уроки літератури -- корекційний процес -- читацький інтерес -- робота з твором Аннотация: Розглянуто використання на уроках літератури інноваційних технологій навчанняи з метою формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено критерії інноваційності. Завдяки принципам виділено функції читацької діяльності та чинники, що впливають на оволодіння читацькою діяльністю підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано складові компоненти читацької діяльності: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, діяльнісний, комунікативний. Висвітлено методику використання на уроках літератури інноваційних технологій навчання протягом усіх етапів роботи учнів з твором. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / Олена Панчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 8–12. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: методика викладання читання -- навички читання -- читацький інтерес -- словниковий запас -- виразне читання -- швидкісне читання -- техніка читання Аннотация: У статті автор порушує питання щодо підвищення рівня розвитку навички читання в учнів молодшого шкільного віку. Пропонує систему різноманітних вправ і прийомів, які допогають подолати труднощі під час читання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |