К 75 Кочерга, О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / Олександр Кочерга> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 11–15. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: читацька компетентність -- психофізіологічний аспект -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- читання -- читацькі можливості -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- творча особистість -- молодші школярі Аннотация: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |