Щ 92 Щорс, В. В. Деякі засоби формування правової моделі поведінки старшокласника [Текст] / В. В. Щорс> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 56-59 Рубрики: Психологія старшокласника--правопорушення фывфывфыв: ігрові методи -- соціально-психологічний тренінг -- правопорушення -- профілактика правопорушень Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Логвинчук, Світлана Мовленнєва компетенція - засобами гри : ефективний досвід [Текст] / Світлана Логвинчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: ігрові методи -- мовленнєвий розвиток -- фонематичний слух -- лексична компетенція -- діамонологічна компетенція -- складання розповіді Аннотация: В статті описано досвід формування мовленнєвої компетенції дошкільнят засобами гри. Значне місце в навчально-мовленнєвій та ігровій діяльності дошкільнят автор відводить дидактичним іграм, цікавим вправам, творчим завданням, мовленнєво-ігровим ситуаціям, які сприяють розвитку кожної складової мовленнєвої компетенції. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
М 66 Митник, Олександр Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша [Текст] / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 4-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: дисципліна розуму -- розвиток мислення і мовлення -- блоки Золтана Дьєнеша -- ігрові методи -- логічне мислення Аннотация: Статтю присвячено опису використання логічних блоків Золтана Дьєнеша у роботі з дошкільнятами для засвоєннями ними математичних понять і розвитку логічного мислення. Доп.точки доступа: Задніпрянець, Світлана Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коченгіна, Маріанна Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід [Текст] / Маріанна Коченгіна> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 4-8 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--право дитини на гру фывфывфыв: ігрові методи -- якість освіти -- розвивальне середовище -- іграшка -- ігровий посібник -- інноваційні методи -- право дитини на гру -- міжнародний досвід Аннотация: "Гра провідна діяльність дитини дошкільного віку. І саме їй належить визначальна роль у розвитку юної особистості, формуванні психічних та соціальних новоутворень дошкільного дитинства. Слушність цього твердженння давно доведено, однак досі у педагогів і батьків залишається чимало запитань. Яке місце має займати гра в житті дитини? Як навчати і розвивати у грі? Які іграшки та ігрові посібники потрібні сучасній дитині, аби формуватьи у неї життєво важливі компетенції?" Цим проблемним питанням присвячена стаття. Висвітлено також питання захисту дитячої гри на міжнародному рівні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку фывфывфыв: логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв’язне мовлення -- рухлива гра Аннотация: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кожевнікова, Тетяна Циркове слоненя [Текст] / Тетяна Кожевнікова, Тетяна Юрчук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: ігрові методи -- розвивальна гра -- мовленнєва гра -- ігровий посібник -- засоби навчання Аннотация: Представлено та описано посібник у вигляді слоненяти, який використовується у мовленнєвих іграх з дітьми старшої групи. Доп.точки доступа: Юрчук, Тетяна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кац, Євгенія Математика в іграх : для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: підготовка до школи -- старша група -- ігрові методи -- лічильні палички -- математичний масаж -- лічба Аннотация: Подано добірку простих і веселих ігор математичного спрямування. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коваль, Анжела Музей як простір для творчості [Текст] / Анжела Коваль, Оксана Глинка> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--народознавче виховання фывфывфыв: музейна педагогіка -- ігрові методи -- співпраця з батьками -- українознавство Аннотация: "Новий погляд на ознайомлення дітей з мистецтвом пропонує музейна педагогіка. Забезпечення співпраці закладів дошкільної освіти з краєзнавчими, історичними, меморіальними музеями, картинними галереями відкриває нові можливості для збагачення освітнього процесу, розширення світогляду дітей, активізації їхнього творчого потенціалу, своїм досвідом такої роботи діляться львівські педагоги." Доп.точки доступа: Глинка, Оксана Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стеценко, Ірина У світі казок. Освітні подорожі для дітей старшої групи (за публікаціями журналу "Джміль", 2019, № 11 "Мандруємо казками") [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Дошкільна освіта--ігри фывфывфыв: розвиток мислення -- ігрові методи -- гра-дослідження -- гра в парах -- виховання засобами казки -- сюжетно-рольові ігри -- командна гра Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кац, Євгенія Ігрові практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 12-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень фывфывфыв: підготовка до школи -- ігри для розвитку уваги -- ігрові методи -- розвиток математичних уявлень Аннотация: Які вміння та навички необхідні майбутнім школярам? Чи справді насамперед важливо навчитися добре читати й лічити перед школою? На думку авторки, набагато ціннішими є розвиненість уваги, здатності зосереджуватися, керувати своїм тілом і відчувати його потреби. Ці важливі передумови легкої адаптації до шкільного життя та успішного навчання допомагають сформувати... ігри! Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |