Т 65 Траіліна, Л. П. Вживання прислів’їв, приказок та ідіом під час формування фонетичної компетенції [Текст] / Л. П. Траіліна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 16/18. - С. 108-110. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--фонетика фывфывфыв: прислів’я -- приказки -- ідіоми -- фонетична компетенція Аннотация: Активне використання ідіом, прислів’їв і приказок сучасна дидактична наука вважає важливим методом поглиблення пізнавальної діяльності суб'єктів навчання. Тому заслуговує на увагу робота з найпоширенішими англійськими прислів’ями та ідіомами, що спонукають до формування іншомовної комунікативної компетенції. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Л 22 Ланова, Алла. Phraseological Units with the Elements of Colour Naming [Текст] / А. Ланова, Г. Чучмай> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 52-56. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--матеріали до уроків Англійська мова--методика викладання--фразеологізми Викладання англійської мови в школі фывфывфыв: матеріали до уроків -- методика викладання -- фразеологізми -- колір -- ідіоми -- символи кольорів Аннотация: Вивчення фразеологізмів з елементами кольору на уроках англійської мови. Доп.точки доступа: Чучмай, Ганна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |