> Шифр: БШС1/2003/1 Журнал 2003г. N 1 Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8 фывфыв: обдарованість, геніальність, задатки, творчість Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17. фывфыв: здібності, обдарованість Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29. фывфыв: здібності, індивідуальні програми Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34. фывфыв: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38. фывфыв: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42. Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50. Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59. Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65. Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71. фывфыв: мислення, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89. фывфыв: психологія навчання, принципи навчання, навченість Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95. фывфыв: допитливість, творчість Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103. фывфыв: мислення, запам’ятовування, прочитання Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127. фывфыв: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості [Текстььь] / Н. Настенко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 18-29.
Рубрики: психологія творчості обдаровані діти здібності фывфывфыв: здібності -- індивідуальні програми Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання Аннотация: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП/2020/12 Журнал 2020г. N 12 (72) Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії : [про специфіку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти та корекційно-розвивальна роботу з дітьми з особливими освітніми потребами] / Т. В. Пацай. - С.2–7. фывфыв: організація інклюзивного навчання, корекційно-розвивальна робота, заклади загальної середньої освіти Хорт, М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі : [основні функції асистента вчителя] / М. К. Хорт. - С.8–10. фывфыв: інклюзивна освіта, асистент вчителя, індивідуальні програми Акіншина, В. В. Ялинка : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–15. фывфыв: інтегровані уроки, діти з ДЦП, порушення мовлення Дериведмідь, В. М. На городі : урок української жестової мови в 2-му класі: [розробка уроку] / В. М. Дериведмідь. - С.16–18. фывфыв: уроки, українська жестова мова, початкова школа Кормілець, Н. І. Син Божий народився : родинне свято для учнів 1-го класу з ДЦП та їхніх батьків: [сценарій проведення свята] / Н. І. Кормілець. - С.19–23. фывфыв: діти з ДЦП, родинне свято, сценарії Вітченко, М. Маресьєв Олексій Петрович : [про Маресьєва Олексія Петровича –льотчика-аса, учасника Другої світової війни у складі радянській армії, Героя Радянського Союзу, якому після важкого поранення було ампутовано обидві ноги] / М. Вітченко. - С.26. фывфыв: льотчик, інвалідність, мужність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хорт, М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі [Текст] : [основні функції асистента вчителя] / М. К. Хорт> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 8–10. Рубрики: Інклюзивна освіта--педагогічні кадри--асистент вчителя фывфывфыв: інклюзивна освіта -- асистент вчителя -- індивідуальні програми Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |