П 44 Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Підготовка інженерів фывфывфыв: інженерні кадри -- реальний сектор економіки -- мультидисциплінарність -- економіка знань -- наукоємні технології -- парадигма -- трансфер Аннотация: Пропонований матеріал доповнює і розкриває сучасний стан та основні підходи до створення і використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованих на розвиток наукомісткого реального сектору економіки, заснованої на знаннях. Модель будується на суб'єкт-суб'єктній парадигмі, яка передбачає партнерські відносини між викладачем і студентом. Істотний акцент зроблений на проектному підході - навчанні в процесі роботи над реальними проектами (виконання науково-дослідних робіт за замовленнями промисловості). Доп.точки доступа: Періг, Олександр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-92 Чупахін С. А. Формування професійної компетенції майбутніх інженерів-зв’язківців в процесі вивчення спеціальних дисциплін [Текст] : автореферат лдисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Чупахін С. А. ; Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет. - Київ : НАУ, 2018. - 21 с. -
Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія і методика професійної освіти Кафедра педагогіки фывфывфыв: професійна компетентність -- інженерні кадри Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |