376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.043.2-056.2/.3(477)
М 36


    Мацапура, Т. В.
    Інклюзивне навчання: теоретичний аспект / Т. В. Мацапура // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 83–84. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--теоретичний аспект
фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- інклюзивне освітнє середовище -- особи з особливими потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Пономарьова, Галина.
    Шляхом розбудови інклюзивного освітнього середовища [Текст] : досвід підготовки майбутніх фахівців у Харківській гуманітарно-педагогічний академії / Г. Пономарьова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 5. - С. 48-53. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних працівників
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

фывфывфыв:
інклюзивне освітнє середовище -- соціальні педагоги -- соціальні працівники -- самореалізація -- соціалізація
Аннотация: У статті окреслено основні напрями формування досвіду пілготовки майбутніх педагогів і соціальних працівників до розбудови інтегрованого та інклюзивного освітніх середовищ у закладах освіти в контексті вимог законодавства України про освіту. Представлені ключові елементи системи професійної підготовки фахівців до роботи з дітьми і молоддю з особливими потребами, їх соціалазація та самореалізація в суспільстві, надана характеристика цих елементів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання

фывфывфыв:
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище
Аннотация: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


378:376-056.264-051](477)
К 20


    Каплієнко, А.
    Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда / Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 57–64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Вчителі-логопеди--підготовка--професійна компетентність
фывфывфыв:
вчителі-логопеди -- підготовка вчителів-логопедів -- професійна компетентність -- інклюзивне освітнє середовище -- соціальний запит -- компетентність -- професійна діяльність
Аннотация: Окреслено проблему підготовки кваліфікованих фахівців спеціальної освіти, здатних ефективно працювати в умовах Нової української школи. Розглянуто вимоги соціуму до підготовки вчителів-логопедів у закладі вищої освіти. Висвітлено проблему підготовки вчителів-логопедів до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу та відповідно до соціального запиту. Окреслено шляхи формування професійно компетентного вчителя-логопеда до роботи в умовах інклюзії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)