Л 86 Луценко, Інна Василівна. Роль вихователя (асистента вчителя) в інклюзивному класі : [розмова з наук. співробітником лаб. проблем інклюз. освіти Ін-ту спец. педагогіки НАПН України І. В. Луценко / вела розмову В. Ковальчук]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 4/6. - С. 31-32 Рубрики: освіта інклюзивна фывфывфыв: інклюзивна освіта -- інклюзивний клас -- діти з особливими потребами -- діти з обмеженими можливостями -- кваліфікаційні вимоги -- посадові обов’язки -- оплата праці Доп.точки доступа: Ковальчук, Валентина \вела розмову.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Інклюзивна освіта--диференціація--мобільні засоби навчання фывфывфыв: інклюзивний клас -- мобільний додаток -- мобільне навчання -- сфери диференціації Аннотация: У статті проаналізовано поняття диференційованого підходу у навчанні, етапи його впровадження в інклюзивних класах, а також наведено рекомендації щодо використання мобільних пристроїв на базі операційної системи Android для учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку і забезпечення диференціації в інклюзивних класах. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |