74.6
Б 11


    Білоус, І. І.
    Регіональний стандарт соціальних послуг для дітей з обмеженими можливостями (на прикладі Луганської області) [Текст] / І. І. Білоус // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N 3. - С. 17-21
ББК 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами
   Реабілітація дітей

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

фывфывфыв:
психофізична реабілітація -- інклюзія -- соціальна адаптація
Аннотация: У статті розглядаються питання щодо обгрунтування регіонального стандарту соціальних послуг для дітей віком до 16 років з порушеннями розвитку та сімей, що їх виховують


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Зав-1/2012/8
   Газета

Завуч [Текстььь] : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". За сприяння Міністерства освіти і науки України. Державної служби якості освіти України. Національної академії педагогічних наук України . - К. : Благодійний фонд "Перше вересня", 1998 - . - Выходит дважды в месяц
2012г. N 8
Содержание:
Шевчук, Тетяна. Інклюзія - вимога часу : погляд з Чернігівської області / Т. Шевчук. - С.18-20.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Ш 37


    Шевчук, Тетяна.
    Інклюзія - вимога часу [Текст] : погляд з Чернігівської області / Т. Шевчук // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2012. - N 8. - С. 18-20.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: навчання інклюзивне
   освіта інклюзивна

   навчання дітей з обмеженими можливостями

   Ніжин, місто--освіта
фывфывфыв:
навчання інвалідів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.6
Д 30


    Демичева, Ольга Геннадьевна.
    Неспециальные проблемы инклюзивного образования / О. Г. Демичева // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 2. - С. 54-58. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах--проблеми
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

фывфывфыв:
діти-інваліди -- інклюзія -- соціалізація


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.)
Издания есть только в отделениях/филиалах


74
Б 81


    Бондар, В.
    Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / Віталій Бондар, Віктор Синьов, Владислав Тищенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Діти з особливими потребами
   освіта інклюзивна

   Північна Америка--освіта інклюзивна
    Україна--Інклюзивна освіта

фывфывфыв:
інклюзія -- освітні рівні -- диференційовані класи -- особистісно орієнтована модель
Аннотация: У статті аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.


Доп.точки доступа:
Синьов, Віктор; Тищенко, Владислав

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.6
Р 24


    Рассказова, О. І.
    Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, що виховують дітей з обмеженими можливостями [Текст] / О. І. Рассказова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 3. - С. 80-87.
ББК 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами
   виховання соціальне

   соціальна адаптація

фывфывфыв:
соціальна інклюзія -- соціальне насильство


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 56


    Ковтонюк, Оксана.
    До людської турботи - законодавчу базу [Текст] / О. Ковтонюк // Освіта України : Педагогічна газета. - 2013. - N 25 (24 червня). - С. 12
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта інклюзивна
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 95


    Кучмаева, Оксана Викторовна.
    Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт / О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 4. - С. 45-56. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта інклюзивна
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзія -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- діти-інваліди -- нормативне забезпечення


Доп.точки доступа:
Сабитова, Галина Валентиновна; Петрякова, Ольга Леонидовна
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


74.100
Д 50


    Дичківська, Ілона
    Інклюзивна освіта: шляхи впровадження [Текст] / Ілона Дичківська // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: освіта інклюзивна
   Дошкільна освіта

фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивний дитсадок -- інклюзія в дошкіллі
Аннотация: Одним із важливих завдань освітньої політики є впровадження інклюзивної освіти. Подано алгоритм уведення інклюзивної практики в роботу дитсадка.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.102
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців
Аннотация: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ОУ/2015/21 (25 травня)
   Газета

Освіта України [Текстььь] : Педагогічна газета. - Київ : МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України. - Выходит дважды в неделю
2015г. N 21 (25 травня)
Содержание:
Кулик, Наталія. Інклюзія - це причетність / Н. Кулик. - С.12-13.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
К 90


    Кулик, Наталія.
    Інклюзія - це причетність [Текст] / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 21 (25 травня). - С. 12-13.
ББК 74
Рубрики: освіта інклюзивна
фывфывфыв:
діти аутисти -- інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


    (Свободных экземпляров нет)
Шифр: Д199251/2016/2
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2016г. N 2
Содержание:
Богуш, Алла. Національно-патріотичне виховання в українському дитячому садку. Концепція Софії Русової та сьогодення / Алла Богуш. - С.2-5
Митник, Олександр. Як виховати дошкільника-діяча / Олександр Митник, Лариса Рижньова, Лариса Захаренко. - С.6-10
Логвинчук, Світлана. Мовленнєва компетенція - засобами гри : ефективний досвід / Світлана Логвинчук; Світлана Логвінчук. - С.11-15
Бобир, Валентина. Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи / Валентина Бобир, Олена Іванюк. - С.16-19
Горошко, Ольга. І в холодні зимові дні нам застуда та грип не страшні / Ольга Горошко. - С.20-21
Малько, Олександра. Збережемо тепло : заняття для старших дошкільнят / Олександра Малько. - С.22-24
Стаднійчук, Марія. Hello, Teddy Bear! : заняття з англійської мови для старших дошкільнят (практика спілкування) / Марія Стаднійчук. - С.25-27
Вовк, Олена. Капці-мандрівники : інтегроване заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів / Олена Вовк. - С.28-29
Пєчка, Лариса. Подорож на планету Спарт : сюжетне заняття з фізичної культури для старших дошкільнят / Лариса Пєчка. - С.30-31
Скалух, Олена. Хто розбудить ведмедика? : дидактична гра для дітей раннього віку / Олена Скалух. - С.32
Дмитрієва, Ольга. День гарного настрою : заходи для дітей усіх вікових груп та їхніх батьків / Ольга Дмитрієва. - С.33-38
Відзначаємо у березні. - С.39
Весняне натхнення. - С.3 обкладинки
Відкриваємо красу північних регіонів!. - С.2 обкладинки
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет




    Бобир, Валентина
    Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи [Текст] / Валентина Бобир, Олена Іванюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
іклюзивне освітнє середовище -- інклюзія в ДНЗ
Аннотация: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ.


Доп.точки доступа:
Іванюк, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах


Шифр: ПШ-2/2017/2
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2017г. N 2
Содержание:
Бех, Іван. Грані духовного зростання особистості / І. Бех. - С.1-6.
Митник, Олександр. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунтя щасливого дитинства / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик. - С.6-10.
Охріменко, Леся. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Л. Охріменко. - С.10-13.
Берник, Орися. Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва (4 клас) / О. Берник, М. Кривко. - С.14-16.
Лапіна, Алла. лінгвістичний аналіз тексту - запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів / А. Лапіна, В. Плювака. - С.17-18.
Чайковська, Марія. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі / М. Чайковська, С. Шароварко. - С.25-28.
Рикова, Ольга. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова. - С.31-33.
Ліщук, Галина. Математичні задачі з природним сюжетом / Г. Ліщук. - С.33-35.
Гречук, Василь. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / В. Гречук. - С.38.
Передерій, Ольга. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій. - С.41-42.
Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Н. Білоконна. - С.43-46.
Колупаєва, Алла. Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.47-50.
Суховєєва, Наталія. "Родина, родина - це вся Україна...” : відкритий захід за участі 3-А класу / Н. Суховєєва. - С.59-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
К 61


    Колупаєва, Алла.
    Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства [Текст] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 47-50. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.03(4УКР) + 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта--історія
фывфывфыв:
інклюзивна освіта


Доп.точки доступа:
Таранченко, Оксана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: УПШ/2018/9
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 9
Содержание:
Химинець, Васль. Оновлення початкової ланки освіти в контексті євроінтеграційної політики України / В. Химинець. - С.3-5.
Ліба, Оксана. Технологія "Daily 3": навчаємо математики по -новому : формування обчислювальних навичок додавання і віднімання в межах 20 / О. Ліба, Г. Щербан. - С.6-9.
Кузьма-Качур, Марія. Розкриємо учням світ природи цікаво : сучасні прийоми формування природничої компетентності / М. Кузьма-Качур. - С.10-12.
Кірик, Марія. Навчання грамоти: якій методиці надати перевагу? : особливості традиційних та нетрадиційних підходів до формування навичок читання і письма / М. Кірик. - С.13-17.
Лалаян, Наталія. Інклюзія крок за кроком : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян. - С.18-21.
Ходанич, Лідія. Поетична педагогіка Марійки Підгірянки / Л. Ходанич. - С.22-25.
Захаркевич, Євгенія. У квест осінній вирушаймо, ознаки осені шукаймо : конспект занять інтегрованого навчального дня у 2-му класі / Є. Захаркевич, В. Мацак, У. Щурко. - С.26-31.
Горгош, Людмила. Яка буває інтеграція? У цьому варто розібратися : тренінг для педагогів / Л. Горгош. - С.32-35.
Сарваді, Олеся. Поезії, окрилені і гарні, чекають нас у чарівній кав’ярні : урок позакласного читання 3-го класу / О. Сарваді. - С.36-38.
Ковбаска, Наталя. Свій рідний край у числах вивчай : урок математики в 4-му класі / Н. Ковбаска. - С.39-41.
Ходанич, Петро. Знань і вражень чудових багато нам дарують Вкраїнські Карпати : проект для учнів 3-4-х класів / П. Ходанич. - С.42-47.
Говді, Олена. Ми на свято урожаю в Закарпаття завітаєм! : урок трудового навчання у 2-му класі / О. Говді. - С.48-49.
Титикало, Віта. Чудове перетворення : виховний захід з англійської мови для учнів 4-го класу / В. Титикало. - С.50-53.
Биркович, Вікторія. Найбільший скарб для кожної дитини - щаслива, дружна, любляча родина : сценарій сімейного свята / В. Биркович. - С.54-56.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Лалаян, Наталія.
    Інклюзія крок за кроком [Текст] : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 18-21.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
   Закарпатська область--освіта
фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- корекційна робота -- діти з особливими потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Г 85


    Гриньова, М.
    Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підготовка педагогічних кадрів
фывфывфыв:
підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя
Аннотация: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.


Доп.точки доступа:
Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)