> Шифр: ВШ-3/2013/6 Журнал 2013г. N 6 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: Міжнародний освітянський центр, конференція, ВНЗ України приватної форми власності Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20. - Бібліогр.: 14 назв. : табл. Другие авторы: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л. фывфыв: навчальний заклад, якість вищої освіти, ДСТУ ISO 9001:2009 Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35 фывфыв: гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування", критерії акредитації Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48. - Бібліогр.: 16 назв. : фот. фывфыв: політична історія, посткомуністичні держави Європи, радянська модель Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-62. - Бібліогр.: 12 назв. фывфыв: стратегія розвитку вищої освіти, глобалізація вищої освіти, масовизація освіти Мір-Багірзаде, Алтай-кизи С. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи С. Мір-Багірзаде. - С.63-68 фывфыв: культура, ісламська культура, цивілізація Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82 фывфыв: мораль, політика, держава Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91. - Бібліогр.: 3 назв. фывфыв: тестування, оцінювання, вимірювання Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. фывфыв: концептуальна парадигма, педагогічний експеримент, педагогічна корекція Мишак, О. Обгрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108 фывфыв: гуманістична спрямованість, професійна діяльність біотехнологів, відповідальність Каптур, В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112 : фот. фывфыв: наукові знання, інноваційна модель розвитку, Одеська національна академія зв’язку Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року / О. А. Удод. - С.113-125 фывфыв: перелік, книги, гриф МОН УКраїни Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 20 Каптур, В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку [Текст] / В. Каптур, І. Політова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 6. - С. 109-112 : фот. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища професійна освіта фывфывфыв: інноваційна модель розвитку -- Одеська національна академія зв’язку Доп.точки доступа: Політова, І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 82 Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта фывфывфыв: навчально-виховні комплекси -- освітній простір -- педагогічні інновації -- інноваційна діяльність -- акмеологія -- акмеологічний підхід -- інноваційні технології -- інноваційна модель розвитку -- педагогічна діяльність -- інноваційна практика Аннотация: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності. Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї Черкаська область--освіта фывфывфыв: навчально-виховні комплекси -- інноваційна модель розвитку -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- становлення успішної особистості -- особистісний розвиток -- успішний учень Аннотация: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку. Доп.точки доступа: Степанова, Н.; \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |