М 32 Мастер-класс как эффективное средство презентации инновационного опыта и повышения профессиональной компетентности педагогов ДОУ [Текст] / А. И. Перегуд [и др.]> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 1. - С. 48-53. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління Педагоги дошкільного навчального закладу Професійна компетентність педагога фывфывфыв: майстер-клас -- інноваційний досвід Доп.точки доступа: Перегуд, А. И.; Конкевич, С. В.; Долганова, Е. М.; Смирнова, Е. С.; Кудрявцева, Н. Г. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 17 Галяпа, Марія. Взаємовідвідування - ефективний засіб роботи в системі наставництва / М. Галяпа> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 47-51 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника фывфывфыв: відкриті заходи -- взаємовідвідування відкритих заходів -- система наставництва -- анкетування -- спостереження за роботою -- прогноз очікуваних результатів -- інноваційний досвід -- характеристика заходу -- педагог-початківець Аннотация: У статті розглянуто проблему визначення рівня педагогічного розвитку молодих спеціалістів ДНЗ та проведення з ними відповідної роботи щодо професійного вдосконалення. Увагу зосереджено на організації взаємовідвідувань педагогом-початківцем та його наставником відкритих занять, що є ефективним засобом роботи в системі наставництва. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |