І-66 Інноваційні процеси в управлінні сучасними організаціями в постіндустріальній економіці [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції студентів і молодих учених. 21 листопада - 3 грудня 2005 р. / Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 86 с. - 2.50 грн. Содержание: Бортнік, А. М. Сучасний підхід до управління підприємством / А. М. Бортнік. - С .5-7 Литвин, А. Є. ANVAR: підтримка інноваційної діяльності підприємств у Франції / А. Є. Литвин. - С .28-30 Матвієнко, Ю. О. Інновації в навчальному менеджменті як фактор формування конкурентоспроможних фахівців / Ю. О. Матвієнко. - С .34-35 Надрага, О. Б. Інноваційність застосування програмно-цільового підходу в стратегічному управлінні підприємством / О. Б. Надрага. - С .35-37 Подлєгаєва, С. А. Управління процесами розвитку регіонів та економічні фактори / С. А. Подлєгаєва. - С .41-43 Середницька, І. В. Інновації як передумова ринкового лідерства підприємства / І. В. Середницька. - С .46-47 Скурська, О. М. Інформаційні та Інтернет-технології як інструменти досягнення успіху підприємством / О. М. Скурська. - С .47-49 Титарчук, О. Сучасні концепції інноваційного розвитку / О. Титарчук. - С .57-60 Шапринська, Л. М. Перспективи розвитку систем управління якістю / Л. М. Шапринська. - С .72-74 Шевчук, Є. В. Використання принципів корпоративного управління у вітчизняних акціонерних товариствах / Є. В. Шевчук. - С .77-78 Шупта, Д. М. Механізм інноваційної діяльності в АПК / Д. М. Шупта. - С .78-80
РУБ 338 Рубрики: управління підприємствами Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Экземпляры всего: 9 Ч.З.№2 (1), аб (6), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), аб (6), фб (1), ав (1) |
> Шифр: ВШ-3/2010/11 Журнал 2010г. N 11 Суліма, Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу / Є. Суліма. - С.5-13 Хоружий, Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи / Г. Хоружий. - С.14-25 Морозова, Т. Про доцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине классифікаційне поле / Т. Морозова. - С.26-36 Методологічні основи економічної безпеки вищих навчальних закладів Україні. - С.37-46 Чорноморець, І. Стандарти фахової підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої освіти : напрями вдосконалення / І. Чорноморець. - С.57-65 Шрайберг, Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається / Я. Шрайберг. - С.66-86 Чирчик, С. Наука і дизайн-освіта (огляд) / С. Чирчик. - С.87-93 Еш, С. Методика викладання у вищому навчальному закладі / С. Еш. - С.94-108 Кредитно-модульна система : нові аспекти виробничої практики "догляд за хворими". - С.109-113 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 82 Хоружий, Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи [Текст] / Г. Хоружий> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 11. - С. 14-25 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Інноваційна діяльність--вища школа Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Аннотация: В статті йдеться про досвід інноваційного розвитку зарубіжних та вітчизняних університеті, основні напрями формування інноваційності вищої школи та перешкоди на цьому шляху. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 48 Покропивна , О. Сучасна освіта - це інноваційність [Текстььь] / О. Покропивна > // Освіта України. - 2011. - 28 січня. - С. 5 Рубрики: стандартизація освіти Обдаровані діти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: стандартизація вищої освіти |
С 13 Савчук, Володимир. Сьогодення університетської науки [Текст] / В. Савчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 1. - С. 15-24. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: наукові дослідження Наука--університетська Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: бюджетні дослідження -- дослідницький університет -- інноваційність наукових розробок -- наукові школи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2012/4/5 Журнал 2012г. N 4/5 До 90-річчя "РШ". - С.3-6. Кремень, Василь. Інноваційність і освіта / В. Кремень. - С.7-12. Андрущенко, Віктор. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко. - С.13-18. Зязюн, Іван. Немає педагогіки без педагога... / І. Зязюн. - С.19-23. Ничкало, Нелля. Філософія педагогіки серця Яна Павла ІІ / Н. Ничкало. - С.24-31. - Бібліогр.: 13 назв. Дем’яненко, Наталія. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.32-38. - Бібліогр.: 12 назв. Адаменко, Олена. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило. - С.39-43. - Бібліогр.: 8 назв. Огнев’юк, Віктор. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. Сисоєва. - С.44-51. - Бібліогр.: 15 назв. Завалевський, Юрій. Управління процесом професійного зростання вчителя / Ю. Завалевський. - С.52-58. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Вербицький, Володимир. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький. - С.59-63. - Бібліогр.: 3 назв. : рис. Максимова, Наталія. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв. Гуржій, Андрій. Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / А. Гуржій. - С.69-70. Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко. - С.71-72. : фотогр. Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття. - С.73-74. Штурмак, Любов. "Мальвнича країна - футбольна країна" : Всеукраїнський конкурс з квітникарства та ландшафтного дизайну позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Штурмак. - С.75-76. Соломаха, Світлана. На варті збереження національних художніх традицій / С. Соломаха. - С.77-79. Васянович, Григорій. На джерельних краплях / Г. Васянович. - С.80. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кремень, В. Інноваційність і освіта / Василь Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації Освіта--філософія освіти Людиноцентризм--філософія освіти фывфывфыв: інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм Аннотация: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: РШ/2012/6 Журнал 2012г. N 6 Кушнір, Василь. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.3-8. - Бібліогр.: 17 назв. Уваркіна, Олена . Базова модель новітньої української освіти / О. Уваркіна. - С.9-12. - Бібліогр.: 13 назв. Пастовенський, Олександр. Мережева модель управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.13-18. - Бібліогр.: 17 назв. Щекатунова, Ганна. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Г. Щекатунова. - С.19-26. - Бібліогр.: 14 назв. Островерхова, Надія. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Н. Островерхова. - С.27-32. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл. Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів / Л. Бондар. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Столяренко, Олена. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко. - С.37-43. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Матяш, Надія. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Н. Матяш. - С.44-48. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Петрова, Анастасія. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 11 назв. Назаренко, Костянтин. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко. - С.53-57. - Бібліогр.: 3 назв. Вернидуб, Роман. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Р. Вернидуб. - С.58-62. - Бібліогр.: 16 назв. Турчин, Тамара. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Т. Турчин. - С.63-67. - Бібліогр.: 2 назв. Антонець, Михайло. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : (20-ті роки ХХ ст.) / М. Антонець. - С.68-72. - Бібліогр.: 18 назв. Паньків, Людмила. Мальовничий світ на полотні / Л. Паньків. - С.72-73. Ткаченко, Лідія. На чолі цивілізаційних перетворень України : до 65-річного ювілею В. Г. Кременя / Л. Ткаченко. - С.74-76. Корольов, Борис. Вона прийшла у світ не для корид : до ювілею Ольги Степанівни Коноваленко, головного редактора тижневика "Освіта" / Б. Корольов. - С.77-78. Дічек, Наталія. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу / Н. Дічек. - С.79-80. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу : "круглий світ" до 20-річчя НАПН України і 85-річчя Інституту педагогіки НАПН України. - 3-тя с. обкл. Варшавські зустрічі науковців України та Польщі. - 2-га с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кушнір, В. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації фывфывфыв: дидактичний принцип -- традиційне навчання -- інноваційне навчання -- синергетична система Аннотация: У статті розглядається інноваційність освіти в контексті тенденцій розвитку суспільства. Виокремлюються особливості традиційної й інноваційної освіти, порівнюються можливості традиційного й інноваційного навчання у формуванні та розвитку особистості учня, студента, учителя, викладача, розкривається сутність інноваційності освіти як дидактичного принципу. Доп.точки доступа: Кушнір, Григорій; Рожкова, Наталія Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ШО1/2012/4 Журнал 2012г. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35. Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв. Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 96 Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: навчання інноваційне Методи навчання фывфывфыв: навчальна ситуація -- рівні невизначенності -- Учіння -- навчальна діяльність Аннотация: У статті розглядається структура навчальної ситуації з позиції структури діяльності, створюються різні моделі рівнів невизначеності навчальної ситуації, досліджуються умови її розв’язування як складової інноваційних підходів до навчального процесу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Інноваційні технології навчання Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти Аннотация: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Асадуллин, Р. М. Управление педагогическим образованием: оценка, состояние, перспективы развития / Р. М. Асадуллин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 3-11 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Управління освітою вища освіта--управління фывфывфыв: вища педагогічна освіта -- управління освітою -- менеджмент в освіті -- менеджмент у педагогічних вузах -- економічне стимулювання -- інноваційність у вищій освіті -- структура управління Аннотация: У статті розглянуто специфіку та шляхи розвитку менеджменту у педагогічних вузах. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Л 24 Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 30-34 : рис. Рубрики: Вищі навчальні заклади--гуманітарні університети фывфывфыв: гуманітарний розвиток -- гуманітарний ВНЗ -- регіональний університет -- ювілей університету -- неперервна освіта -- навчальна діяльність -- наукова діяльність -- перспективи розвитку -- інноваційність -- інтеграція науки і практики -- регіональний освітній центр -- міжнародна співпраця -- науково-методична співпраця Аннотация: У статті окреслено перспективи розвитку навчальної та наукової діяльності Севастопольського міського гуманітарного університету як освітнього центру регіону, його міжнародної науково-методичної співпраці з вищими навчальними закладами гуманітарного напряму. Доп.точки доступа: Севастопольський міський гуманітарний університет \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 11 Нємцева, Тетяна. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 17-22. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання громадянське фывфывфыв: ініціативність -- громадянська ініціативність -- прогностичність програми -- демократичність програми -- ефективність програми -- інноваційність -- Одинадцять сходинок до успіху, програма Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 79 Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 3-6. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--Національна академія педагогічних наук--модернізація Освіта в Україні--Національна академія педагогічних наук--збори фывфывфыв: інноваційна освіта -- модернізація -- інклюзивна освіта -- шкільна освіта -- педагогічна освіта -- інтернаціоналізація -- інноваційність -- індексація Аннотация: Міститься текст доповіді президента НАПН України В. Кременя щодо питання модернізації освіти, яка була представлена 4 квітня 2014 р. на Загальних зборах НАПН України. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 11 Кіндрат, Інна. Інтеграція побудови освітнього процесу в дошкільному закладі: інноваційні аспекти / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 4-9 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність фывфывфыв: зміст дошкільної освіти -- інтеграційний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- інноваційність освітнього процесу -- дошкільні навчальні заклади Аннотация: У статті розглянуто проблему забезпечення інтегрованого підходу до побудови освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Визначено основні відмінності в організації освітнього процесу за традиційною моделлю та на інтеграційних засадах. Висвітлено інноваційність освітньої діяльності дошкільного закладу, побудованій на інтеграційних засадах. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВОУ1/2016/1 Журнал 2016г. N 1 Андрущенко, Віктор. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5 Бакіров, Віль. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10 Рубанець, Олександра. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17 Терепищий, Сергій. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22 Коваленко, Вільям. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова. - С.37 Цвєткова, Ганна. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42 Опанасюк, Юлія. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49 Силадій, Іван. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу / І. Силадій. - С.54 Яременко, Лілія. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59 Курбатов, Сергій. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65 Щербакова, Олена. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74 Курбатов, Сергій. "ПОБАЧИТИ СЛОНА..." Рецензія на книгу: "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики" / С. Курбатов. - С.83 Астахова, Валентина. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ц 25 Цвєткова, Ганна. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін [Текст] / Г. Цвєткова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7 Рубрики: Вища освіта в Україні--викладачі--професійна самореалізація фывфывфыв: інноваційний саморозвиток -- самопізнання -- самовдосконалення -- професійна самореалізація викладачів -- викладачі гуманітарних дисциплін Аннотация: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |