Т68 Триус , Юрій Васильович. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / Ю. В. Триус ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 48 с. -
Рубрики: викладання математики у ВНЗ Навчання студентів--методи Кафедра вищої математики автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: інформаційне суспільство -- модульно-рейтингова система -- інноваційні методи навчання -- засоби навчання -- інструментально-контролюючі програми -- електронні підручники -- математичні дисципліни -- автореферати з інформатики -- вивчення математики у внз Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
А 72 Антоненко, О. О. Напрями інноваційних методів навчання інформатики у сучасній школі [Текст] / О. О. Антоненко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 34-35. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Сумська область--інформатизація освіти фывфывфыв: інноваційні методи навчання -- інтенсифікація навчального процесу Аннотация: Працюючи над темою "Інноваційні методи навчання інформатики", було використано різні підходи і напрями інноваційних методів викладання предмету, залучено учнів до навчання у співпраці, формування критичного мислення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпік, Марія. Розвиток творчих здібностей школярів засобами інноваційних методик [Текст] : з досвіду роботи / М. Карпік> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 11/12. - С. 12-15. Рубрики: Уроки світової літератури--розвиток творчих здібностей Уроки світової літератури--інноваційні методики фывфывфыв: розвиток творчих здібностей учнів -- інноваційні методи навчання -- уроки світової літератури -- вивчення світової літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Б 19 Бак, Мирослав. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 14 назв.
фывфывфыв: а -- реформування освіти -- інформатизація освіти -- освітній інформаційний простір -- інформаційно-комунікаційні технології -- інноваційні методи навчання Аннотация: Сучасна освіта може бути успішною лише за умови активного використання засобів комунікацій, інформаційних технологій та їх мережних додатків. Інформатизація освіти є вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти, оскільки модернізує зміст навчання, його засоби, методи і форми організації навчального процесу, забезпечує високий науковий та методичний рівень викладання, індивідуальний підхід до навчання, стимулює тих, хто навчається, до самостійної роботи, підвищує ефективність, доступність і якість надання освітніх послуг. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 52 Кляп, Маріанна. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України [Текст] / М. Кляп> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 4. - С. 45-53. Рубрики: Вищі навчальні заклади--навчання--інноваційні методи фывфывфыв: освітні інновації -- інноваційні методи навчання -- навчання студентів Аннотация: Мета статті - дати узагальнену характеристику освітніх інновацій, уточнити сутність та особливості окремих інноваційних методів навчання майбутніх фахівців. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панчук, Л. А. Дебати як засіб формування критичного мислення школярів [Текст] / Л. А. Панчук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 13/14. - С. 2-7. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання історії в школі--формування критичного мислення школярів фывфывфыв: критичне мислення учнів -- інноваційні методи навчання -- навчання грою -- дебатні технології -- дебати на уроці Аннотация: В статті висвітлено питання реалізації дебатних технологій на уроках історії та в позакласній діяльності, які допомогають сформулювати в учнів критичне мислення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін [Текст] / І. О. Ніколаєску> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 48-52 Рубрики: Підготовка педагогів--післядипломна освіта Післядипломна педагогічна освіта фывфывфыв: іміджова підготовка педагога -- імідж сучасного педагога -- професійний імідж -- післядипломна освіта -- освітнє середовище -- інноваційні методи навчання Аннотация: У статті обґрунтовується актуальність проблеми іміджової підготовки педагога з урахуванням сучасних тенденцій розвитку системи післядипломної освіти. Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії [Текст] / Л. В. Пахомова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 214-218 Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--інноваційні технології фывфывфыв: партнерська взаємодія -- професійна підготовка -- інноваційні методи навчання Аннотация: У статті розглянуто поняття професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів соціально-педагогічної діяльності, розкрито його суть, наведено приклади інноваційних форм і методів партнерської взаємодії. Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
С 13 Савченко, Л. О. Методика використання педагогічної діагностики підвищення якості освіти майбутніх учителів [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. О. Савченко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. - К. : КНТ, 2014. - 209, [7] с. : іл. - Л-ра: с. 199-202. - Дод.: с. 203-209. - ISBN 978-966-373-751-5 : 85.00 грн., 85.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вища педагогічна освіта Педагогічна діагностика Підготовка майбутніх вчителів Кафедра педагогіки фывфывфыв: педагогічне діагностування -- підготовка майбутніх учителів -- вища педагогічна школа -- арт-терапія -- мультимедійні технології -- моделювання педагогічних ситуацій -- інноваційні методи навчання -- мультмедійні технології в навчанні Аннотация: Розглянуто педагогічну діагностику як систему методів і засобів, яка створює основу для виявлення труднощів у роботі студентів, дозволяє визначити сильні та слабкі сторони їхньої підготовки до професійної педагогічної діяльності, окреслити оптимальні шляхи подальшого підвищення якості освіти майбутніх учителів. Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; ДВНЗ "Криворізький національний університет"; Криворізький педагогічний інститут Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ляшенко, І. М. Методичні родзинки на уроках зарубіжної літератури [Текст] / І. М. Ляшенко> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/14. - С. 53-60. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--інноваційні технології фывфывфыв: інноваційні методи навчання Аннотация: Пропонований матеріал містить <ігрові інноваційні заходи>, які забезпечать створення сприятливих психологічних умов для ефективної взаїмодії в групі, для самопізнання учасників гри, поглиблення їхніх самоаналізу, саморефлексії, самосвідомості. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Пузєєва, Світлана Миколаївна. Інноваційні форми і методи як спосіб формування "4К" компетенцій на заняттях гуртка екологічного спрямування [Текст] / С. М. Пузєєва> // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 2. - С. 27-28. Рубрики: Екологічна освіта--позашкільна освіта метод проектів Екологічне виховання школярів фывфывфыв: групова робота -- дистанційне навчання -- інноваційні методи навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |