П12 Павленко, Олена Олександрівна. Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. О. Павленко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 40 с. -
Рубрики: Професійна освіта митна служба автореферати дисертацій--професійна освіта фывфывфыв: зміст освіти -- інновації -- інтегрований підхід Доп.точки доступа: Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
З-17 Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Навчання Навчальний процес Кафедра психології фывфывфыв: стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості Аннотация: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 18 Маленкова, Надежда Леонидовна. Педагог учит младших школьников справляться с агрессивностью и тревожностью [Текст] / Н. Л. Маленкова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 8. - С. 253-261. Рубрики: нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: мультимедійні видання -- ілюстрований матеріал -- цифровий учбовий матеріал -- інтегрований підхід -- візуалізація -- космознімки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Саркисян, Г. Б. Интегрированный урок как средство формирования ключевых компетенций [Текст] / Г. Б. Саркисян, Л. И. Федорченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 27. - С. 15-19. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: уроки інтегровані фывфывфыв: інтегровані уроки -- інтеграція -- інтегрування -- інтегрований підхід -- форми навчання -- навчально-пізнавальна діяльність Аннотация: У статті розкриваються поняття "інтеграція", "інтегрування". Розглядаються педагогічні і методичні технології інтегрованних уроків. Доп.точки доступа: Федорченко, Л. И. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Калініна, Л. Концепція навчання англійської мови в загальноосвітній початковій школі за навчально-методичним комплектом "Have Fun" [Текст] / Л. Калініна, І. Самойлюкевич> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 24-29. Рубрики: Англійська мова--початкова школа--навчально-методичні комплекти Початкова школа--уроки англійської мови фывфывфыв: англійська мова -- початкова школа -- навчально-методичні комплекти -- концепція навчання -- підходи навчання -- комунікативно-ігровий підхід -- інтегрований підхід -- принцип комунікативної спрямованості -- принцип соціокультурної спрямованості -- принцип освітньої цінності -- принцип виховної цінності -- принцип доступності -- принцип міжпредметності -- соціокультурний напрям -- технологія заключних уроків -- комунікативна одиниця -- мовний етикет Аннотация: Визначений зміст концепції навчання іноземних мов у початковій загальноосвітній школі на основі серії підручників "Have Fun" є потенційно сприятливим для реалізації одного з провідних завдань школи - навчати учнів успіху, вивчати і використовувати англійську мову в міжкультурному спілкуванні. Доп.точки доступа: Самойлюкевич, І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
П 80 Прокоф’єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / Марина Прокоф’єва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: майбутній вчитель початкових класів фывфывфыв: навчання молодших школярів -- диференційований підхід -- початкові класи -- методологічна основа -- теоретична основа -- особистісно орієнтована парадигма -- компетентнісний підхід -- інтегрований підхід Аннотация: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 13-20 : схеми Рубрики: Дошкільники--формування свідомості фывфывфыв: світогляд -- формування світогляду -- засоби формування світогляду -- інтегрований освітній процес -- картина світоглядних уявлень -- роль художнього слова -- наукові підходи -- інтегрований підхід -- тематичний підхід -- технологія інтелектуальних карт Аннотация: Розкрито роль художнього слова як засобу формування світогляду дошкільників в інтегрованому освітньому просторі. Розглянуто наукові підходи до вивчення процесу формування світогляду дитини. Проаналізовано світоглядні уявлення дошкільників, висвітлено особливості застосування інтегрованого підходу до формування в дітей цілісної картини світу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 26 Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--інтегроване навчання фывфывфыв: інтегроване навчання -- інтеграція змісту -- інтеграція -- технології навчання -- інтегровані уроки -- інтегрований підхід -- технологічний аспект Аннотация: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання, зокрема методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обґрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Я 76 Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст освіта природнича фывфывфыв: курикулум -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- Європейський Союз -- Дитячий університет Аннотация: Автор статті аналізує національну політику та практику природничо-наукову освіту у державах-членах Європейського Союзу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 16 Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку [Текст] / А. Панченко, Р. Корендо> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 4–11. - Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку. Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання фывфывфыв: діти раннього віку -- організація навчання -- інтегрований підхід -- блочно-тематичне планування -- перпективне календарне планування -- організація життєдіяльності -- завдання педагогів -- навколишнє середовище -- пізнавальна сфера -- динамічне засвоєння знань -- спіралеподібне засвоєння знань -- інтегровані заняття Доп.точки доступа: Корендо, Р. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
О-59 Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 22–29. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- міжпредметні зв’язки -- геометричні фігури -- уроки математики -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі. Доп.точки доступа: Скворцова, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-59 Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 29–32. - Продовження. Початок в № 9. - 2017. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі. Доп.точки доступа: Скворцова, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-59 Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 22–25. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інтегрована форма навчання -- інтегроване навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- арифметичні дії Аннотация: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі. Доп.точки доступа: Скворцова, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Е 45 Екскурсія до історичної локації "Ольвія" [Текст] : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 4–11. . - ISSN 0131-5358
Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність фывфывфыв: освітні технології -- освітній нетворкінг -- комунікативність -- спілкування -- соціальні проблеми -- інтегрований підхід -- інтелектуальний розвиток -- мовно-комунікативна культура Аннотация: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Авторський археологічний тур – локація "Ольвія" в початковій школі. Доп.точки доступа: Якименко, С.; Тимченко, А.; Іванець, Н.; Філімонова Т., Дрозд О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |