Б 91 Буренко, Валентина. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність Кафедра іноземних мов фывфывфыв: зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи Аннотация: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту. Доп.точки доступа: Редько, Валерій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтегрованої технології / К. І. Приходченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: навчання--метод проектів фывфывфыв: проектування педагогічної діяльності -- творчий задум -- метод проектів -- проективна методика -- проективна методика -- інтерактивні методи навчання Аннотация: Порушено проблему впровадження в навчальний процес методики проекту. Розглянуто алгоритм практичної її реалізації. Дано тлумачення основних дефініцій, пов'язаних із проективною діяльністю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 60 Солодюк, Наталія. Застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови / Н. Солодюк> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- колективно-групове навчання -- кооперативне навчання -- ситуативне моделювання -- опрацювання дискусійних питань Аннотация: У статті розглядається окремі аспекти методичних інновацій у сучасному навчальному процесі. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника завдань. Увага приділяється таким інтерактивним методам, як "мікрофон", робота в групах, робота в парах. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
П 37 Плівачук, С. Л. Запровадження інтерактивних методів і методів психолого-педагогічної підтримки діяльності учнів у особистісно орієнтованому навчанні [Текст] / С. Л. Плівачук> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 30. - С. 2-3 РУБ 28 Рубрики: Викладання біології в школі Кафедра біології фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- інтерактивні методи навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завалевський, Ю. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 2. - С. 7-21. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Сучасні технології навчання та виховання фывфывфыв: інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання особистісно орієнтованих виховних ситуацій Аннотация: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Горошкіна, Олена Особливості використання інтерактивних методів на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- інтерактивні прийоми навчання -- класифікація інтерактивних методів навчання Аннотация: У статті порушено питання про особливості використання інтерактивних методів навчання української мови, зокрема з'ясовано їх основні ознаки. Запропоновано варіанти класифікації ІМН української мови: в основу класифікації покласти технологічний критерій, що співвідносит метод із відповідною інтерактиною технологією. У статті виділено критерії відбору ІМН для уроків української мови. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Д 36 Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: педагоги України Творчі здібності--розвиток--школярі фывфывфыв: розвиток здібностей -- дослідницька діяльність -- інтерактивні форми навчання -- інтерактивні методи навчання Аннотация: У статті розкрито роботу Павлиської школи під керівництвом В. О. Сухомлинського з розвитку творчих здібностей школярів. Висвітлено систему роботи педагогічного колективу сучасної школи з даного напряму, побудовану на ідеях видатного педагога. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 56 Доброханська, Оксана. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 56-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--імідж Загальноосвітні навчальні заклади--освітнє середовище фывфывфыв: імідж загальноосвітніх навчальних закладів -- професійне самовдосконалення -- інтерактивні методи навчання -- надпредметні компетентності -- розвивальне освітнє середовище -- фактори розвитку Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 30 Баханов, К. О. Організація процесу навчання історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4/5. - С. 16-19. Рубрики: Викладання історії в школі Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- евристичні методи -- бесіда з класом -- тренінг Аннотация: Автор статті розповідає про евристичні методи навчання - способи навчання продуктивного творчого мислення. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 14 Гайдученко, М. Розвиток пізнавальних інтересів на уроках біології [Текст] / М. Гайдученко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 1. - С. 30-34. Рубрики: викладання біології в школі фывфывфыв: уроки біології -- критичне мислення -- проблемне навчання -- інтерактивні методи навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 60 Колесник, Лідія. Інтерактивні методи навчання на уроках читання [Текст] / Л. Колесник> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 22-25 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки читання--інтерактивні методи фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- уроки читання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 66 Митник, О. Я. Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення предумов успіху у подальшій професійній кар’єрі учня [Текст] / О. Я. Митник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 1-4 Рубрики: Психологія навчання--професійна кар’єра учня фывфывфыв: професійна кар’єра -- розвивальне освітнє середовище -- психолого-педагогічні умови навчання -- ситуація розмірковування -- інтерактивні методи навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 49 Рибалко, Ольга Олексіївна. Алгоритми та математика у початковій школі [Текст] / О. О. Рибалко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики фывфывфыв: уроки інформатики -- початкова школа -- ігрові форми навчання -- інтерактивні методи навчання -- обчислення -- алгоритмізація навчання -- комп’ютер у початковій школі Аннотация: В статті розповідається про можливість засвоєння теми “Алгоритми”, що вивчається в початковому курсі інформатики, за допомогою набутих знань з математики.Описано проведений експеримент. Доведено, що запланована методика сприяє активному засвоєнню учнями навчального матеріалу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Гричун, Н. В. Систематизація навчального матеріалу за допомогою опорних схем і конспектів [Текст] / Н. В. Гричун> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 16/18. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Технології навчання фывфывфыв: опорні схеми -- опорні конспекти -- самостійне навчання -- методична система В. Ф. Шаталова -- інтерактивні методи навчання Аннотация: Автор статті розповідає про причини необхідності застосування системи роботи з опорними схемами та конспектами під час викладання навчального матеріалу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Щ 33 Щеглакова, Д. В. Модель проектного навчання у природознавстві [Текст] / Д. В. Щеглакова> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 15/16. - С. 13-18. Рубрики: навчання проектне метод проектів фывфывфыв: урок хімії -- проектна діяльність школярів -- інтерактивні методи навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 66 Митник, Олександр. Мозкова атака як інтерактивний метод навчання [Текст] / О. Митник, Н. Виноградова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 34-36. Рубрики: Початкова школа--навчання--методи навчання фывфывфыв: методи навчання -- інтерактивні методи навчання -- мозкова атака Доп.точки доступа: Виноградова, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Роззавко, А. О. Як зробити навчання цікавим [Текст] / А. О. Роззавко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 34/36. - С. 18-20. Рубрики: Методи навчання фывфывфыв: учнівська презентація -- виступ -- лекція -- візуальні джерела -- інтерактивні методи навчання Аннотация: Автор статті пропонує вчителям застосування цікавих методів навчання на уроках. Це такі, як: учнівська презентація, лекція, "брейн-ринг", інтерактивні методи навчання та ін. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-58 Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 85-93. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання Медіаосвіта--міжнародна співпраця--світ фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- медіаосвітні технології -- медіаосвітня інтерактивна технологія -- наукова конференція -- конференція як жанр -- конференція як медіапродукт -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність Аннотация: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 66 Митник, Олександр. Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] / О. Митник, О. Кочерга> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 3-6 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- дитяча творчість -- проблемно-пошуковий діалог -- інтерактивні методи навчання -- психолого-педагогічні умови -- навчально-виховний процес Доп.точки доступа: Кочерга, Олександр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 84 Лукашенко, А. Методологія викладання дисциплін гуманітаного циклу: європейські орієнтири для сучасної вищої школи [Текст] / А. Лукашенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 3. - С. 86-92. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вищі навчальні заклади України--інноваційна діяльність фывфывфыв: інтерактивні методи навчання -- мозковий штурм -- імітаційна гра -- рольова гра Аннотация: Розкривається сутність інтерактивних методик, їх роль у сучасній школі. Визначено найефективніші методики підготовки висококласних фахівців. Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |